2018 yılında PlayStation 4 sahiplerinin en çok beklediği oyun olan yeni God of War hakkında ilgi çekici yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Geliştiricilerin belirli aralıklar ile yayınladığı The Lost Pages of Norse Myth isimli podcast serisine bu sefer oyunun bölüm tasarımcısı Luis Sanchez konuk oldu. God of War'un teknik yönlerinden bahseden geliştirici, oyunun bölüm tasarımından bahsetti. Sanchez, oyunun sahip olduğu bölümler arası geçiş ve bölüm tasarımlarının Bloodborne'dan esinlenildiğini kabul etti. PlayStation 4'ün en iyi oyunlarından bir tanesi olan Bloodborne, hatırlayacağımız üzere harika bölüm tasarımlarına sahipti. Yeni God of War'un ise aynı şekilde güzel bölüm tasarımlarına sahip olacak olması, oyuncuları daha şimdiden heyecanlandırdı.
Daha öncesinde ise oyunun yönetmeni olan Cory Barlog, dövüş sistemi hakkında kendine yöneltilen "Dövüş sistemi Dark Souls'a mı benziyor?" sorusuna karşılık olarak esprili bir şekilde "Öyle bir oyun duymadım." demesi serinin hayranlarını daha da heyecanlandırdı. Günün sonunda bölüm tasarımları dövüş mekanikleri olarak Souls temelleri üzerine atılmış bir God of War oyunu ile karşılaşmış bulunuyoruz. Tabii ki bunları duyduktan sonra oyuna el atmamak neredeyse imkansız. Çıksa da oynasak artık...