Yeni WRC oynanış fragmanında, EA Sports WRC'nin sunduğu geniş ve ayrıntılı oyun dünyasına yakından bakma fırsatı buluyoruz. Fragmanda yer alan bilgilere göre, oyuncular, etapların yanı sıra çeşitli araç sınıflarını deneyimleyebilecekler. Bu, sürücülerin farklı araçlardaki performanslarını ölçmelerine olanak tanırken aynı zamanda sürüş becerilerini de sınamalarına imkan tanıyacak.
Fragmanda ayrıca, sürücü hız notlarının yanı sıra, dinamik bir yol tutuş sistemi üzerinde durulduğunu görmekteyiz. Bu sistem, oyuncunun sürüş deneyimini daha gerçekçi hale getirecek ve yarışın her anında adaptasyon yeteneklerini zorlayacak.
EA Sports WRC, lansmanıyla birlikte hem DLSS hem de FSR teknolojilerini destekleyecek. Bu teknolojiler sayesinde grafik kalitesi ve performansın optimize edilmesi bekleniyor. Ayrıca, oyuncuların yaratıcılıklarını konuşturabileceği bir Livery Editor ile Fotoğraf Modu'nun da oyunda olacağını belirtmek gerekir.
Grafik motoru olarak Unreal Engine'i kullanan oyun, Denuvo anti-tamper teknolojisi sayesinde güvende olacak. Bu, oyunun korsan sürümlerine karşı bir koruma sağlayarak oyunun değerini koruyacak.
Son olarak, EA, bu heyecanla beklenen WRC oyununu 3 Kasım'da tüm oyunseverlerin beğenisine sunmayı planlıyor. Bu lansman, yarış oyunlarına gönül vermiş birçok kişi için oldukça heyecan verici bir tarih olarak kaydedildi.
Codemasters firmasını EA satın aldı.
Codemasters kullanmış olduğu oyun motorunu daha detaylı yollar ve uzun etaplar için UE motoru ile geliştiriyor.
Ve Codemasters şimdiye kadarki en iyi Rally oyununu EA çatısı altında yaptı ve bu efsanevi Rally oyunu için çıkış gününü beklemeye geçtik.