Uncharted 4'ün teknik analiz videosu yayımlandı

Furkan Sakoğlu 10.05.2016 - 10:14
Oyunun grafiklerine yakından bakıyoruz
Son zamanların en çok beklenen yapımlarından biri olan Uncharted 4: A Thief's End, sonunda raflardaki yerini aldı ve bizleri de Nathan'ın son hikayesine davet etti. Yeni nesil kavramını sonuna kadar zorlayan yeni Uncharted 4, PlayStation 4'ün neler yapabileceğini ortaya koyma konusunda da oldukça önemli bir yapım.

Bugün ise teknik analiz videoları ile ünlü DigitalFoundry, Uncharted 4'ü de konuk edereken oyunun grafiksel yönünü gözler önüne seriyor. İşte Uncharted 4'ün grafiklerinin analiz edildiği teknik analiz videosu:

Yorumlar 53
MK Okuru
MK Okuru 28.12.2024 10:54
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 10:59
Merak ettigim Ps4 bundan sonra ki oyunu
Uncharted 5 kaldırırmı?
Rahro Uth
Rahro Uth 19.05.2016 19:34
PC oyuncularına bakarsan mı? O saydıkların konsola da çıkıyor biliyorsun di mi?
MK Okuru
MK Okuru 17.05.2016 00:04
5 oyun kabak tadı verecektir. PC oyuncularına bakarsan assassin's creed cod far cry gibi
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2016 09:55
Var sayarak konusuyorum illaki bi oyun cikaricaklar 5 olur olmaz ps4 kapasitesi kaldirirmi unc4 grafikleri on numara hani ps4 salliyolar ya o açıdan sordum.. Firma ps4 sonuna kadar gücünü kullandık diye okumuştum
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 12:58
yaparlarsa kaldırır hatta daha güzel gözükür, mesela ps3'de uncharted 1 ile 3'ü kıyasla arada ne kadar fark var
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 12:27
Bunu Uncharted 4'ü görmene rağmen soruyorsan bilemeyeceğim artık. Ayrıca bu son değil mi ben öyle biliyorum Uncharted 5 çıkacak mı? Bir hırsızın "SONU"?
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 12:23
Uncharted 5 geliceği bile kesin değil
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 10.05.2016 14:28
Diğer bütün oyun yapımcılarına ders niteliğinde bir başyapıt. Bu oyuna bakıp bakıp her karesinden ders çıkarmaları gerekiyor. Konsolların gücünün aslında ne boyutlarda olabileceği biraz uğraşmaları gerektiği bir kez daha tüm çıplaklığıyla ortaya çıktı. Daha hiç bir konsol oyununda görmediğimiz fizikler, karakter animasyonları ve grafikler uncharted 4'te mevcut. Dediğim gibi bütün oyun yapımcılarına ders niteliğinde bu oyun gönderilmeli. Oyun nasıl yapılırmış, konsola nasıl bir çaba gösterilmesi gerekirmiş bakıp bakıp görsünler beceriksizler. Ondan sonra ağlar ama yapımcılar ; konsollar kaldırmıyor diye. 900p anca yapabildik diye. Tamam hadi buna eyvallah diyeceğim de pc de de çok kötü optimizasyonla çıkarıyorsunuz. Millete önerilen gereksinim olarak Gtx 970 falan diye belirtiyorsunuz. Adam senin yaptığın oyunun 2 katını konsola 1080p yapabilmiş. Sen daha kalitesizini 900p zar zor 30 fps yapabiliyorsun. Ama adamların utanması yok abi. Konsol üreticilerinin bir araya gelip bu yapımcılara güzel bir ayar çekmesi şart. Zaten konsollardan deli gibi para vuruyorlar. Bu riske kolay kolay girmezler. Konsol üreticileri tepkilerini koyarsa (buna maddi olarak cesaret edebilirlerse) uncharted 4 kalitesinde daha pek çok oyun görebiliriz.
makaleLe
makaleLe 17.05.2016 01:30
uncharted oyunlarına "bir başyapıt" yakıştırması yapamam çünkü seri oldukça +15 izleyici havasında hatta bazen +7. Oyunu benim beyenip beyenmememin bir önemi yok aslında ultraslanın söylediklerinin öyle bir yanı varki %100 doğru ve gerçek. Şimdi bazı arkadaslar bu yazıdan "her şey grafik mi?" çıkarmasını yapacaktır.
Hayır herşey grafik değil, oyuna verilen emek. İşte bir oyunun değerini bu belirler. Emek,. bir oyunu yapmakla bitmiyor o oyunlar oyun motorlarında oynanmıyor, kimseninde evinde 970 leri 980 leri yok. Konsollar varolduğundan beri bu böyledir konsol her zaman fiziksel olarak yenilmeye mahkumdur. Onu ayakta tutacak onun gücünü sürdürecek olanlar yapımcılardır. Uncharted yeni nesilin aslında ugrasılsa gerçekten next gen kalitesine ulasılabileceğinin bir kanıtı.
Kaldıki bunu anlamak için uncharteda gerek yoktu. PS3 PS2 niceleri ne oyunlar çıktı. GTA 5 gibi bir oyun ps3 te 360 da nasıl çalışabildi hemde 720p. Eski nesili geçtim. 60 fps full stabil Metal Gear Solid işte bu emektir.
Ama elinde aynı gücü bulunduran diyer AAA kalitesinde oyun yapabilen firmalar, daha 900p de 30 FPS vermeyi başaramayıp, birde altında oynanabilir sayıp piyasaya sürüyorlar.
Asıl soru şu biz Uncharted'ı neden bu yüzden tebrik ediyoruz ki ? İşini yaptılar zaten bir önceki nesilde her oyun kendini aşıyordu grafik ve stabilite olarak. Bunlar olağan şeylerdi ve konsola çıkan bir oyunun 30 un altında oynatması gibi bir durum yaşamadım aldığım oyunlarda.
Yeni nesilde ne olduda Stabil ve adam gibi grafikli oyunlar çıkınca şaşırıyor ve o yapımcıya sarılmak istiyoruz ?
Çünkü alt yapı basitleşti, PC ye oyun yapar gibi konsola yapıp, dijital dünyanın virüsü olarak güncelle, yamala, ek dlc lerle içeriği doldur zımbırtılarıyla konsoluda oyun küldürününde içine ettiler. konsol tarihi aterinin kasetlerini gömmesinden sonra en rezil zamanını yaşıyor.
Zamanında oyun yapımcılarına arkasını dönen kuşakların çocukları kaliteye ve içeriğe hiç önem vermiyor.
Ataları, kendisinin, ürün ve potansiyel tüketici markası olmadığını firmalara büyük dersler verebilerek göstermiş ve kendi akımını kendi yaratan bir nesildi.
O neslin belgeseli bile çekiliyor ama bu nesile 2030 da aptal kuşağı olarak bir film çekme zahmetinde bulunurlarmıki ? belki çocukları belgeseli dlc ile satın alırlar....
MK Okuru
MK Okuru 17.05.2016 00:03
60 FPS'li oyu nbekleyenler var. Açık ve net 3000 ₺ satılan büyük bir konsol yapılmadığı sürece hiçbir konsol oyun üreticisi size 60 fps garanti veremez. Sadece codun call of duty 2 den beri kullandığı oyun motoru ile 60 fps oyun yapabilirler. O motorda çok eski ama 2 3 efektle modernmiş gibi gözükyr
MK Okuru
MK Okuru 16.05.2016 13:39
TPS te güzel görüntü vermek kolaydır demiş bir arkadaş :) Arkadaşım sen oyun dünyası ile pek ilgili değilsin sanırım kusurabakma.
ultrAslan
ultrAslan 14.05.2016 17:48
Estağfurullah tabi ki yorum yapacaksın. Biz burada birbirimizi bilgilendirmeye çalışıyoruz neticede. Yarın bir gün sen de beni başka bir konuda aydınlatırsın :)
MK Okuru
MK Okuru 14.05.2016 02:15
mk okuru geri döndü. :) valla sende şimdi 400hz canavar bi tv var sonuçta ve ilk elden grafiklerin 1080p de nasıl gözüktüğünü haliyle tespit edebiliyorsun. görüntü keskinse, sağlamsa ( ki yeni okudum çok iyi anti aliasing kullanılmış oyunda ) o zaman benim bir şey demem yanlış olur.doğrudur.
ultrAslan
ultrAslan 13.05.2016 10:53
BulakBey
Tamam dediğin gibi olsun ;)
ultrAslan
ultrAslan 13.05.2016 10:53
Mk okuru vallahi emek emek parça parça yorum atmışsın. Ama biraz eksik yazmışsın bence. Yazdıkların doğru olabilir ama 1080p'nin falan bulanık gözüktüğünü söylemen biraz saçma olmuş. 2k veya 4k tabi çok daha iyi ama 1080p kötü veya bulanık falan da değil. Bende 48 ekran bir tv var. Ps4 bağlıyorum bazen ona. 400 hz bir tv. Bana muazzam geliyor görseller. Bence çok güzel. Yani abarttığın kadar kötü değil. Ayrıca ben grafikleri çok iyi derken bunu neye göre söylediğimi belirttim zaten sana. Bu makinenin grafik gücüne göre muazzam dedim. Gelmiş geçmiş en iyi grafikli oyun falan demedim zaten. Ama çok çok daha iyi grafikli oyun da çok fazla yok dedim. Bu gün bir 4k oynatabilecek gtx 980 ti fiyatı kaç tl. Konsolla aynı para. Neyle neyi karşılaştırdığına dön bir bak. Elma ile armut kıyaslıyorsun. Bu paraya ve grafik gücüne daha iyisi olamazdı. Zaten bilgisayara gelmeyecek bir oyun olduğu için ihtimaller üzerinden konuşmak ta saçma. Ayrıca grafik kadar bu işlemci gücü ile o fizikleri yapmaları muazzam bir olay. Işlemcisi de öyle bilgisayardan çok daha iyi falan değil. Lafım şu ki; bu oyun şimdiye kadar çıkmış en güzel animasyon, karakter modellemesi ve fiziklerle çıkmış bir oyun olabilir. Grafik kısmı ise çok çom yeterli derecede tatmin ediyor. Orada da sizi üzecek bir durum yok. Ben her şeye rağmen grafiğin güzel ve gayet yeterli olduğu düşüncesindeyim.
BulakBey
BulakBey 12.05.2016 22:07
ultrAslan
benim demek istediğimi anlamamışsın, sen zaten ilk yorumunda Uncharted 4 ün hikyaesinden ya da oynanışından bahsetmemişsinki. Grafiklerinden ve fizik motorundan bahsetmişsin. Bende grafik ve fizik motoru bakımından PS EXCLUSİVE olan en iddialı oyunu karşılaştırdım. The Order oynamayan birisi bile grafiğin ne kadar muazzam olduğunu anlar. Benim demek istediğim o oyunun grafikleri ile ilgili neden hiçbir oyunun örnek alınması istenmedi? çünkü her oyun kendine has. Sen Call Of Duty den yada herhangi bir oyundan Uncharted yada The Order grafiği bekleyemezsin. Benim demek istediğim bu umarım anlatabilmişimdir.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:23
Son kez diyorum, OYUN çok iyi teknik anlamda...Ama KONSOL kısıtlıyor her açıdan resmen. Bundan daha iyilerini zor görürsünüz abi, bu kadar basit. Bak şunu anla, göze çok hoş gelen MİZANSENLER, ATMOSFERLER yaratmak BAŞKA ŞEY. GRAFİK GÜCÜ BAŞKA ŞEY.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:20
Yani iyi bir PC'si olan adam, Uncharted'ı oynarken şunu diyecek kendine...Hmm çok sağlam teknik kasmışlar ama bulanık bulanık oynuyoruz... :) Anlatabiliyor muyum konsol ile PC farkını şimdi? ETKİLENMİYORUZ ABİ, netlik olmadan çok çok eksik herşey. Dokular falan kaliteli mi geliyor size cidden? :D
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:19
Konsol oyunlarının sorunu çözünürlük biraderim özetle...Yazık oluyor bu müthiş teknik emeğe o çözünürlükle. 1080p nedir abi eşşek kadar TV'de birde. 28 inch ips ekranda bile rahatsız ediyor len 1080p...:(
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:18
Ulen...Dayanamadım yazıyorum yine... Yine bak öyle aman da aman en iyi grafikli oyun! demeyeceğin bir oyun...COD Advanced Warfare. Açıp ultra ayarlarda 4K da bir oyna bakayım. :)
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:16
Ben misal şu şahaser oyuna bakınca ne düşünüyorum söyleyeyim mi sana? Ah ulan ah PS4'üm olacaktı! değil abicim. Ah ulan mis gibi oyuna yazık oluyor, PC'ye çıksa da 4K oynasam da gerçek potansiyeli çıksa ortaya...Aynen GTA 5 gibi yani, anladın mı şimdi? PC'cilerin hisler böyle yani. :)
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:14
Ben 28 inch ips monitörde katlanamıyorum 1080p'ye, siz nasıl oluyor da hayvan gibi TV lerde 1080p oyuna dehşet, vahşet görüntü diyorsunuz anlamak zor cidden. Piksel yoğunluğu diye bir olay var biliyorsun değil mi?
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:13
Sen beklersin sene de en fazla 3 tane Uncharted 4 kalitesinde oyun çıkar çıkmaz. Biz bütün oyunları Uncharted haline getiririz son iki üç yılda çıkan 4K olmadı 2K ile. :)
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:11
Sağlam bir PC kuran adam her oyununu 4K ile dehşet bir kaliteye ulaştırıyor zaten. Ulen geçenlerde Modern Warfare serisini baştan oynadım 4K DSR ile, onda bile çok sağlam bir güncelleme oldu görsellere asdasd sen düşün artık. Bizim tuzumuz kuru yani güzel kardeşim benim. Konsol ölü yatırımdır.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:10
Hatta düşündüm de, ne satacağım peeh. 1080ti gelsin öyle satarım. Hiç gerek yok. Titan-X'in o.c li halinden bile güçlü bir şekilde kullanabiliyorum deli gibi o.c yaparak. Yani abi, siz senede iki üç tane amanın güzel oyun çıkacak diye kıvranırken...
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:08
Ha bu arada ben bu ekran kartını eski kartımın üzerine sadece 1000 tl koyarak aldım, diğerini satıp. 1000 tl'ye konsola 4 tane oyun alırsın almazsın değil mi? Eh, kolay gelsin. Yakında bu kartı satarım, üstüne maksimum 1000 tl koyarım hooop 2 sene daha herşey ultra 4K minimum 45 FPS. :)
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:06
Şimdi...28 inch IPS monitörde o piksel yoğunluğunu o efektlerin, herşeyin kalitesinin bariz artışını gören bir adam olarak diyorum sana. Bahsettiğim oyun da en iyisi değil. Wolfenstein Old Blood. Bu Uncharted 4 beni etkilemiyor işte güzel kardeşim görsel olarak seni etkilediği kadar.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:04
Şu anda Wolfenstein Old Blood'ı oynuyorum 4K DSR ile ultra da. 45 FPS'nin altına düşmüyor o.c ettiğim Msi GTX 980Tİ o.c kart ve 4790K işlemci ile... Sana şu kadar söyleyeyim, 1080P İLE 4K DSR FARKI şaka gibi. Dönüp bakamıyorsun bile bir daha... Ki dedim bu DSR...
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:03
Sana basit bir örnek vereyim...GTX 980ti ile tamam gerçek 4k olmasın ama inan çoook büyük fark yaratıyor, aç Alien İsolation oyna ultra da 4K dsr ile... Dibin düşsün. :D Ki gerçek 4K daha da iyi. 28 inch ips monitörüm var bu arada samsung.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:01
Ama sağlam bir Pc gamer'ı şu grafikleri görüp de vay be demez. Çoktan gördük bunları biz. GTA 5 ultra detaylarda daha mı kötü? Yoo, üstelik 2k,4k yapıp bariz çok daha iyi bir hale de getirebilirsin DSR diye bir şey var.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 20:00
Ama dediğim gibi, asıl övgü karakter modellemeleri, animasyonlar ve genel olarak oyunun kendisi muhteşem tamam. Lakin anlaman gereken bir şey var. Bir PC gamer'ı etkileyen hiç bir görsellik yok bu oyunda. Sadece müthiş bir uyum ve denge var. Büyük emek var. Saygı uyandırıyor bu tabii.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:58
Demek istediğimi anladın mı? Konsol oyunları muhteşem cutscene'ler ile genel grafik kalitesi algısı arttırıyor ve göz boyuyor. Bunun dışında şu videoda gerçek oyun içi görüntüde PC'den üstün bir şey yok güzel kardeşim. Oyun muhteşem mi? Muhteşem. Ps4 almayı bile düşündürtyr mu? Evet.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:56
O yüzden diyorum zaten grafik gücünün anlaşıldığı yegane tür FPS'lerdir. Ve Uncharted 4'ün gerçek zamanlı render sahnelerinin kalitesini ancak o dalga geçtiğin gtx 980'li makinalarda GERÇEKTEN real time görebilirsin. Msi GTX 980ti kullanıcısıyım. 1080 alacağım.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:55
...gibi algılıyorsun o grafikleri. Hayır, değiller. Senin kontrol ettiğin anlar hariç geriye kalan her şey oyun motoru ile yapılmış olsa bile render'dır. Oyunun grafiksel gücünden bahsedemezsin o sahneler için. Tam ifade edemedim belki. Ama bütün konsol oyunları kullanıyor bu yöntemi.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:53
Lütfen şunu anlar kardeşim...İn game render bile olsa bütün o cutscene'ler yanıltıyor insanı. O sahneleri İZLİYORSUN, OYNAMIYORSUN. Ve insanın OHA! dediği sahneler izlediği sahneler grafik gücü açısından diyorum. Bu güzel bir yöntemdir. Oyun içine ustaca yediriyorlar ve sen sanki oyunun parçası...
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:52
Basit bir örnek vereyim. Battlefield 4 ultra ayarlar şu oyundan daha iyi gözüküyor sağlam bir PC'de. Ya da Metro Last Light. Kıyas konusu bile değil. Bu oyunun bu kadar iyi gözükmesi kameranın uzaklığı. Dokular vs vs bütün kaynakları çok daha az sömürür bütün TPS'ler.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:50
Mk okuru devam...:) Ama dediğin gibi, bir bütün olarak ele alındığında yapılmış belki de en teknik oyun bile olabilir. Lakin şunu bil, gerçekten bir oyunu TPS kamera açısı ile çok çok daha az kaynakla çok daha güzel gösterebilirsin. FPS'lerdir grafik gücünün zirvesi.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 19:49
Ben mk okuru. :) şaka birader şaka, oyun dehşet gözüküyor ki youtube videolarında göründüğünden çoook daha iyi göründüğüne eminim oynarken. ışıklandırma konusunda daha ileri seviyede oyunlar var, shader'ların kullanımı konusunda da. Ve yine ekliyorum gerçek grafik gücü FPS de anlaşılır.
ultrAslan
ultrAslan 12.05.2016 18:57
BulakBey
Bu oyunu nasıl the order ile aynı kefeye koyarsınız. Bir tanesi 4 koca seri yapmış bir playstation efsanesi diğeri ise daha ne olduğu belli olmayan sadece tek bir oyunu olan ve tatmin edici bir oynanış süresi sunmayan bir deneme oyunu gibi bir şeydi. Konuyu neden the order'a getirdiğini anlayamadım. Birbirinden her yönden alakasız 2 oyun çünkü. Birisi dediğim gibi bir playstation efsanesi diğeri ise daha tek bir oyunu olan ve ne olduğu belli olmayan bir teknoloji demosu gibi bir şey. Yani uncharted sadece grafikten ibaret bir oyun değil. Uncharted her yönüyle muazzam bir oyun. Grafikte pastanın süsü anlayacağın. Ama the order'ın pastası kötüydü sadece süsü vardı. Ve bu da oyuncuları tatmin etmedi. Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.
ultrAslan
ultrAslan 12.05.2016 18:52
MK Okuru, 12.05.2016 02:47 
Saydıkların dışında geriye ne kalmış ki başka. Bir oyunda olması gereken en önemli şeyler var zaten oyunda. Buna ek olarak harika bir hikaye anlatımı ve hikaye, çok kaliteli hazırlanmış diyaloglar, seni oyunun her an içinde hissettiren o atmosfer ve çok kaliteli türkçe dublajını da ekle. Ve bana bundan çok çok iyi olan bilgisayar oyunlarını say. Ayrıca ps4'ün suyunun çıkmış hali buysa acırım o ps4'e demişsin. Ama benzer görüntüleri alabileceğin bir bilgisayar fiyatının ne kadardan başladığını yazmamışsın ;) İşimize gelmemiş olabilir mi? Çünkü bu makinenin ekran kartı 1.84 tflop gücünde. Bu görseli bu kart veriyor. Gtx 980 falan vermiyor yani. Umarım yeterince anlatabilmişimdir.
BulakBey
BulakBey 12.05.2016 15:54
ultrAslan
haklısın haklısın ama The Order 1886 devrim niteliğinde grafiklerle gelmişti oyuncu karşısına. Peki neden ondan sonra çıkan oyunları onunla karşılaştırmadılar. Çünkü oyun sinematik bir oyundu. Ben aynısını Uncharted 4 içinde düşünmenizi öneriyorum. Ve kesinlikle herşeyin grafik olmadığını tüm oyuncuların yüzüne tokat gibi vurdu The Order.
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2016 02:47
Amma abartmışsın...Animasyonlar, karakter modellemeleri harika, fizikler de harika...Geriye kalan her şey ama her şeyde çok daha iyi olan bir sürü pc oyunu sayarım sana...Dalga mı geçiyorsunuz abi?

PS4'ün suyunun çıkmış hali buysa acırım o PS4'e...TPS de güzel görüntü vermek kolaydır abicim, geçç..
ultrAslan
ultrAslan 11.05.2016 10:09
Anladım sizleri. Her oyun elbette uncharted 4 fiziklerine sahip değil ve aynı motoru kullanmıyor. Ama bu onların kendini gelişirmemesi için bir kaçış yolu mu? Bence biraz öyle. Madem kötü bir oyun motoru kullanıyorlar bunda değişikliğe gitsinler. Şu an çok pahalı bir bilgisayarın verebileceği görüntüyü uncharted 4 ile ps4 gibi nispeten daha zayıf bir makine verebiliyorsa biz oyunculara da bu firmaların oyunlarını gidip hemen almamak düşüyor. Veya hiç almamak lazım. Ben son çıkan 3 call of duty oyununu da almadım mesela. Son çıkan 2 battlefield oyunu da almadım. Yeni çıkan NFS' yi de almadım. Division belki alınabilirdi ama oynayacak pek vaktim olmadığı için almadım. Yani makinenin hakkını veremeyenlerin oyunlarını almıyorum. Bir şey de eksilmiyor açıkçası. Hem param cebimde kalıyor hem de düşüncelerimin arkasında durmuş oluyorum.
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2016 08:48
16:05 : aynen motorla alakalı, oyun firmaları savunmuyorum ama her iş mükemmel olacak diye bir kaide yok ha önemli olanlar dğruyu yapmalı tabikide. Half Life bu işin öncüsüydü eskiden
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 21:05
Aynen bazı firmalar rant peşinde koşarken bazıları da her şeyin para olmadığını gözler önüne seriyor mesela MGS her konsolun hakkını vererek oyuncuları her zaman memnun etti MGSV 60fps olması PS3'de MGS4'ün 1080p oluyor olabilmesi bunlar yapabiliyorda diğer firmalar neden yapamıyor.
ultrAslan
ultrAslan 10.05.2016 20:46
Aynen öyle mk okuru. Çok doğru söylemişsin. Bizlerin parasıyla köşe oluyorlar ama bizim ne beklediğimizi bilmiyorlar veya duymamazlıktan geliyorlar. Konsol üreticilerinin kullanıcıların arkasında durup yaptırım uygulaması lazım oyun yapımcılarına. Başka yolu yok. Mesela bunun ilk adımını bir nebze Ps4 neo ile attılar. Dedi ki adamlar 60 fps oyun altını kabul etmeyeceğiz. Bunun gibi şeyler lazım. Umarım anlatabilmişimdir
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 20:24
Katılıyorum
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 19:11
Bir de The Division 300tl Uncharted 4 230tl düşün artık.
BulakBey
BulakBey 10.05.2016 16:05
Kardeş iyi hoş konuşmuşsun da her oyun Uncharted fiziklerine ve motoruna sahip değil. Senin anlatmak istediğini anladım. Ama olmayacak bir hayal gibi geliyor. Peki Naughty Dog dan daha çok hasılat yapan firmaların bu parayı kazanma sebepleri ne? Konu kesinlikle grafik ile bitmiyor.
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 14:52
Kesinlikle katiliyorum.Konsol ureticilerinin radikal kararlar almasi lazim.Sektor inanilmaz buyudu ve artik kontrollu,disiplinli bir sekilde evrensel yaptirimlar gelmeli.Sektoru ceviren oyuncunun parasi,kontrol buyuk olcude oyuncuda.Haketmeyen insanlar korkunc paralar kazaniyor biz de 900p oynuyoruz
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2016 08:24
Emeğe saygı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 21:23
baya kasmışlar
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2016 16:06
Harika ya
Kalan Karakter: 300 Gönder
Uncharted 4'ün teknik analiz videosu yayımlandı
İlginizi Çekebilir