Ahenkle dans eden göğüs kılı konusunda bilinmeyenleri açıkladılar.
PlayStation 4'e özel olarak hazırlanan Uncharted 4: A Thief’s End'in Karakter Konsept Sanatçısı Richard Lyons ve Çevre Tasarım Sanatçısı Andrew Maximov, Twitch üzerinden yeni oyunları hakkında bilinmeyen bazı detayları açıkladılar.
Naughty Dog olarak yeni bir oyuna başlayacakları zaman, stüdyo içinde küçük bir gruba ayrılıp, yeni oyunları hakkında 150'ye yakın çizim ve konsept çalışmaları oluşturduklarını söylediler. Eğer firma tarafından ön onay alınırsa, bu çizim sayılarının 1000'leri geçtiğini ve oyunun daha ön hazırlık aşamasında bile her firmanın altından kalkamayacağı kadar içerik üretildiğini belirttiler.
Uncharted 4'ten bahsetmeye başladıklarında teknik açıdan detaylara çok fazla önem verdiklerine değindiler ve söz meşhur "göğüs kılı" konusuna geldi. Animasyon ekibi saç animasyonları üzerinde çalışırken, rüzgar ile hareket eden otlara aynı mantıkta çalışan bir algoritma kullanmaya karar vermiş. Birkaç denemenin ardından oldukça gerçekçi olduğuna inandıkları saç animasyonunu firma içerisinde yetkililere sunmuşlar.
Firmadaki herkes animasyondan tatmin olmuşken, oyunun direktörü firmadaki herkese, "Bu yeni nesil bir oyun olmalı!" diye mail atmış ve teknik anlamda oyunu daha ileriye nasıl götürebileceklerini düşünmeye başlamışlar.
Gerçekçi saç animasyonunu yeterli görmeyip, aynı tekniği Drake'in göğüs kıllarına da uygulamaya karar verdiklerini açıklayan Maximov, "Daha önce hiç kimsenin yapamadığı bir şeye imza atma konusunda kararlıyız. Yapabildiklerimizi hep bir adım daha ileriye götürmeye çalışıyoruz ve her gün kendimizle bir yarışa girip daha iyisini yapmaya gayret ediyoruz. Karşılaştığımız sorunlar, daha önce hiçbir oyun firmasının karşılaşmadıkları şeyler oluyor ve daha önce çözümlenmemiş şeyleri çözmeye çalışıyoruz. İşimizin en eğlenceli yanı da bu zaten."