Şimdi ne alaka diyeceksiniz ama...
Bir yanda son dönemin başarılı FPS'lerinden Titanfall, diğer yanda Playstation'ın sevilen platform serisi Ratchet & Clank. İkisi tamamen alakasız görünüyor değil mi? Siz en iyisi haberin geri kalanını okuyun.
Titanfall'un ilk prototipi, Ratchet & Clank'in kullandığı ve Insomniac Games'in geliştirdiği Luma oyun motorunda çalıştırılmış. Bunu sağlayan da Vince Zampella ve Ted Price arasındaki dostluk olmuş.
Belirtilene göre Titanfall'un geliştiricisi Respawn Entertainment, Valve'ın Source motorunda karar kılmadan önce bazı farklı motorları denemiş. Oyunun ilk prototipi ise, ikisi de EA tarafından dağıtılan oyunlar üreten Insomniac CEO'su Ted Price'ın, arkadaşı Zampella'ya ücretsiz olarak Ratchet & Clank: A Crack In Time'da kullanılan Luma motorunu ödünç vermesiyle bu motor üzerinde çalıştırılmış.
Respawn'ın oyunun son versiyonuna gelmeden önce, bu motor üzerinde 1 yıl çalıştığı da belirtilenler arasında. Firma daha sonrasında EA'in önerdiği Pandemic'in Zero motoru ve 60 fps çalıştıramadıklarını belirttikleri Unreal Engine'ı da denemiş.