Rengarenk, ışıl, ışıl ve capcanlı olmalı. Bir buluta binip bu bölgeleri dolaşırken, kadınlara çiçekler, çocuklara oyuncaklar dağıtmalıyız. Mağaranın içindeki yaratığa uğrayıp, ey yaratık, sen neden böyle bir yaratıksın, seni kim bu hale getirdi diye sorarak, bir kahvesini içip hoşbeş etmeliyiz.
Görsel ve hikaye anlatim çok önemli birde birbirini takip eden savaş ve yaratiklar olmasa iyi o heyecan atmosfer 9nemli vaybe dedirmeli good of War Ragnarok bana göre süper di
Şahsen benim için Skellige fazlaydı ve kasvetliydi, düşesin haritası da eklenince, bir yerden sonra bit artık dedim. Tabii bu oyuncunun oynayışına göre değişir, ben karış, karış dolaştım. Yarısının yeteceğini düşünen ya da daha büyük olmasını isteyenler de olacaktır.
Toussaint'in o renkli, masalsı halini sevdim ben Taylan, hikayesi keyifliydi, Skellige kasvetinin tam tersi bir etkiye sahipti. Tabii diğer DLC enfes, ustaca yazılmış diyalogları ile çok daha iyi kurgulanmış. Artık ana hikaye bende tekrar oynama isteği uyandırmıyor ama bu iki DLC çok çekici duruyor.
MK Okuru21.12.2024 01:43
Taylanz, The Witcher 3 senin gözünde 98 değil sadece gerçekten 98'lik bir oyun.
taylanz20.12.2024 17:35
Blood and Wine haritası iyi tasarlanmış, ama çok büyük bölümü kopyala yapıştır çiçek canavarıyla doldurulmuştu. Bir noktadan sonra eyh yeter dedirtiyordu. Genel Witcher haritaları ve ayrıntılı quest tasarımını burada biraz boşlamışlar gibi gelmişti.
Böyle saçmalık mı olur? Eminim herkes büyük harita istiyordur. Büyük kasabalar, köyler… O kadar insanın en çok beklediği şey de büyük bir şehir haritası! Witcher 3’deki şehirler aşırı küçüktü!
hani yapılmış en iyi witcher olacaktı şimdi niye geri vites yaptılar. witcher 3 kalitesi hedefleniyor diyor bak witcher 3 ten daha iyi olcak demiyoalr artık