1/2

Team Ninja'nın patronuna sorduk (Röportaj)

Team Ninja'nın patronuna sorduk (Röportaj)

Berkant Jeff Akarcan
Berkant Jeff Akarcan 23.08.2011 - 14:27
Ninja Gaiden 3'ün yapımcısı Team Ninja patronu Yosuke Hayashi'yle konuştuk.
Adam kesip biçmek ciddi bir iştir, bunun hepimiz farkındayız. Ama kestiklerimizin bir kod öbeği olduğunu da biliyoruz, o yüzden düşünce gerektirmeden öldürüyoruz karşımızdakini. Ninja Gaiden 3 konusunda bunu biraz olsun değiştirmek istiyor Team Ninja. Öldürdüklerimizin birer NPC değil, gerçekten bir insanmış gibi hissetmemizi hedefliyor NG3 ve bunu da oldukça başarıyor.

Team Ninja'nın patronuna sorduk (Röportaj)
Saf bir aksiyon oyununu nasıl daha ileriye götürebiliriz sorusundan yola çıkarak buna şöyle bir cevap uygun görmüş yapımcı ekip: “Japon Karanlık Kahraman” konsepti. Katanayı savururken, karşımızdakinin gerçekten bir birey olduğunu fark eden sadece biz değiliz, Ryu Hayabusa’nın da ta kendisi. Oyun boyunca Ryu’nun yaşadığı bu buhranı bizzat yaşayacağız, o yüzden “Karanlık Kahraman”. Bu acımasızlık fiziksel olarak da yansıyor Ryu’ya, sağ kolumuz lanetli üçüncü oyunda.

Dövüş sistemi de bize bu “öldürme” farkındalığını yaşatmak üzerine kurulu. Tıpkı gerçekte katanayla birini doğrarmış gibi, bir noktada kemiğe dayanıyor kılıç ve bizim o kemiği kesmek için son bir kez daha tuşa basmamız gerekiyor. Sonrasındaki kemiğin parçalanma, kasın kopma sesi bile yetiyor: “KRAAÇÇ”. Team Ninja’nın patronu Yosuke Hayashi ile yaptığımız söyleşide diğer sorularımızın da cevaplarını bulduk oyuna dair.