Oyun ilk başta nasıl gözüküyordu?
Oyunlar gelişme aşamasındayken topyekün değişikliğe uğrayabiliyor. Akıllara yerleşen ufacık bir fikrin nasıl filizlendiğine ve oyunları ne derece değiştirdiklerine sık sık şahit oluyoruz. İşte bunun bir örneğine de Street Fighter V'te rastlanmış.
GameSpark ile bir söyleşi yapan Street Fighter V'in yapımcısı Koichi Sugiyama, oyunun ilk aşamada ne kadar farklı gözüktüğünü gözler önüne sermiş. Capcom oyunun ilk geliştirme aşamasında gerçekçi render kapasitesi nedeniyle Unreal Engine 4 kullanmış ama daha sonra oyunun o pastel tonlarına geri dönüş yapılmış.
Sugiyama "Dürüst olmak gerekirse ilk aşamada gerçekçi bir görünüm denedik. Fakat tahmin edebileceğiniz gibi ortaya çıkan şey Street Figter'a çokta benzemedi. Bu nedenle bu fikirden dönüş yaptık" açıklaması ile bu değişimin altında yatan nedeni de belirtmiş.