"Geriye baktığımda keşke Unreal'ı seçseydim demiyorum."
Son yılların içerik bakımından en zengin ve en iddialı yapımlarından biri olan Star Citizen'ın patronu Chris Roberts, Unreal Engine 4 yerine CryEngine'ı seçmesi yönündeki eleştirilere bugün cevap verdi. Kotaku'ya konuşan Chris Roberts şunları belirtti:
"Daha önce iki motorla da oynadım ve ikisinin arasında da seçim yapmak için uğraştım ve sonuç olarak tam manası ile CryEngine'ı seçtim çünkü Unreal Engine 4 o zamanlar henüz emekleme aşamasındaydı. Ayrıca CryEngine bizim ihtiyacımız olan tüm esnekliğe ve güce de sahipti, bu noktada Unreal Engine 4 henüz temel sistemlerini yapılandırıyordu. Yani demek istediğim Unreal Engine 4'ün olgunlaşması için hala daha zaman vardı ve CryEngine ondan biraz daha olgundu," dedi.
Hali hazırda oldukça güçlü olan CryEngine motorunu köklü bir şekilde yapılandıran Chris Roberts ve ekibi, Star Citizen ile bizlere muhteşem bir oyun ve görsel deneyim yaşatacak gibi gözüküyor.
Crysis 3'ten daha iyi grafikli oyun gelmedi hala.