Optimizasyon konusunda umutlarımız yeşerdi
Kickstarter üzerinden başlatılan kampanya ile birlikte yüzlerce milyonlarca dolar bağış toplayan Star Citizen, uzun mu uzun yıllardır geliştirilmeye devam ediyor. Şuan için hala daha Alfa aşamasında olan yapım, 3.0 ile birlikte gezegenlere inişe izin verecek. Amazon'un Lumberyard motorundan güç alan yapım, grafikleri ile de günümüzün en iddialı yapımlarından biri.
Bugün ise Cloud Imperium geliştiricilerinden Alistair Brown, yaptığı açıklamada Star Citizen'ın çıkışı ile birlikte DirectX 12 yerine Vulkan API'si ile birlikte geleceğini ve DirectX 11 desteğinin ise zaman içerisinde düşeceğini belirtti. Vulkan API'si ise, optimizasyon yeteneklerini ve performans iddiasını Doom'da başarıyla kanıtlamıştı. Star Citizen gibi devasa bir evrenin bulunduğu bir oyunda, Vulkan kullanılması ise bizleri sevindiren bir gelişme oldu.