Capcom'un son zamanlarda oldukça ilgi gören efsane serisinin son oyunu Resident Evil Village hakkında yeni söylentiler ortaya çıktı. Söylenene göre oyunu rastgele öğeler ve düşmanlarla bir roguelike oyununa dönüştürecek ve kilidi açılabilir bir zorluk seviyesi olacak.
Resident Evil Village hakkında dolaşan yeni bir söylenti, oyuncular ana oyunu tamamladıktan sonra kilidi açılacak yeni bir zorluk modu olacağını söylüyor. Capcom'un son oyununda kendini mücadeleye hazır hisseden oyuncular için zorluğu artırma seçeneği ekleyeceği söyleniyor.
Sızıntılar konusunda güvenilir bir isim olan AestethicGamer, Twitter'da oyuncuların ana hikayeyi bitirdikten sonra oyundan neler bekleyebileceğini ortaya koyan çeşitli notlar yayınladı. İçeriden gelen bilgiye göre Capcom, RE7'den Ethan Must Die'ye benzeyen bir mod üzerinde çalışıyordu ancak bunu oyunda "kapsamlı bir zorluk modu" olarak getirme kararı verdi.
AestethicGamer "Modun tüm ayrıntılarını / nihai sonucunu bilmiyorum, yine de piyasaya sürülmeden önce bunun hakkında konuşacaklarını düşünüyorum. Ancak oyunu daha açık hale getirdiğini, düşman ve eşya yerleştirmeyi rastgele hale getirdiğini ve son derece zorlaştırdığını biliyorum."
Silahınızın cephanesini sayarken bir yandan da korkunç ortamlarda üzerinize kabus gibi çöken düşmanları savuştururken koltuğunuzun bir köşesine tünemeyi seviyorsanız, bu mod muhtemelen sizin için biçilmiş kaftan olacak. Capcom henüz konuyla ilgili gelen raporları onaylamadı. Ancak söz konusu Twitter kullanıcısı genel olarak korku oyunları ve Capcom sızıntıları konusunda güvenilir bir isim. Oldukça iyi bir sicili var. Bu ay içinde gerçekleşecek yeni Resident Evil etkinliğinde konuyla ilgili daha fazla bilgiye ulaşabilmeyi umuyoruz.
Yeni etkinlik konusunda AestethicGamer "Herhangi bir sürprizi mahvetmek istemiyoruz, bu yüzden sunumun neler içerebileceği konusunda spekülasyon yapmayı size bırakıyoruz" dedi. Sizce böyle bir zorluk seviyesi nasıl olur? Görüşlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.