Eskiden oyunlar hemen yapılıyordu. Şimdi fragman yayınlanıyor ardından 3 sene sonra oyun geliyor. Bana göre oyunlarda akıcılık önemli. Yani yüksek bütçeli diye ağaca bakacağıma akıcı şekilde sürükleyici senaryolu oyunlar daha güzel. Yani herşey fikirler ve oyun yapım süreci ile alakalı.
Peki From Software nasıl bu kadar yaratıcılık dolu oyunlar çıkarabiliyor? Bir de neowiz vardı lies of p safi yaratıcılık witchfire oynamıştım aşırı zordu ama çok yaratıcı değişik bir oyundu bu firmalar nasıl başarılı oluyorlar yayıncılar satışı düşünmeden yapımcıları biraz serbest bırakmalılar.
No Mans Sky yapımcılarından Light No Fire isimli gerçek dünya boyutunda açık dünya bir oyun geliyor. Oldukça sıradışı bir fikre sahip ve bence örnek niteliğinde olacaktır.
Remastered ile çalışmadan para kazanmalar, woke kültürünün oyun dünyasının içine etmesi, yeni fikirlere özgün fikirlere yer vermeden yaygın oyunlarda kullanılan mekaniklerle oyun yapmalar. Paranın, eğlence ve vizyondan tutkudan öncelikli olması. 20 bin verip ps5 xsx almam. Yeni pc dizmem.
sorunun kaynağı belli oyun sektöründeki beklentilerin yüksekliği bu beklentileri karşılamak için oyun geliştirme sürecinde ki maliyetlerin yüksekliği ve oyun yapımcılarının bu maliyetler karşısında risk almak istemeyişi
Bir çıkmaz var ama hayal gücünde değil, bu yönetimlerde var. Sadece Sony değil, çoğunun yönetiminde bir çıkmaz var. Mesela oyunları geliştirenler Corrinne Yu, Alanah Pearce, Jade Raymond gibi kadınlar fakat tırt ideolojinin takipçileri, oyunlardaki kadın karakterleri golluma benzetmeye çalışıyorlar.