© Copyright 1999-2024 Digitall Entertainment Network
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz.
Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.
Silah dinamikleri güzel. Siper alma kısmı gerçekçi olmuş. Oyunda bütün yetenekleri sonuna kadar kullanacağınız hissi var. Öyle ki oynarken düşmana bomba, turret ve tech skill'deki bombayı attığımda bile ölmeyebiliyor. Düşmanlar oldukça zeki. Baktılar ki ortaya çıkınca ölecekler siperde kalıp ateş ediyorlar, tek başınıza gittiğinizde patates oluyorsunuz.
Oyunda ayrıca kamp ve base dışının kişi veya partiye özel instance olması iyi olmuş çünkü her köşe başında düşman yok. Dolayısıyla aksiyonu eksik kalmıyor. Dark Zone'da herkes birbirini görüyor. Ayrıca mikrofonu açıp konuşabiliyorsunuz. Bu özellik iyi olmuş. Tabii bunu biraz açayım çünkü böyle bırakırsam saçma olacak, oyunda başka başka takımlardaki insanlar mikrofon üzerinden birbiriyle konuşurken siz de onları duyabiliyorsunuz. Böylece mesela yanlışlıkla adama ateş ettiniz diyelim hemen I'm sorry diyerek yanlışlıkla ateş ettiğinizi belirtebiliyorsunuz. Rogue oynamak zevkli olabilir ama pek denemedim. Zaten genel anlamda oyunu solo oynadım. Ancak ilk gün arkadaşımla oynarken inanılmaz zevkli ve zor görevler vardı. Solo oynarken o kadar zevk almadım. Çünkü çok zordu. Siperlere saklanan adamlar bombayla ölmüyorlar, neticede RPG ögeleri biraz da zorlaştırma üzerine kurulu değil midir?
Benim izlenimlerim bu kadar. Bu baharda Division kendini oynatır. Ubisoft eğer çok ticari düşünmezse Destiny'nin yapamadığı 10 yıllık oyun mottosunu çok güzel oturtur ve bizleri uzun gecelere mahkum eder. Son cümlem: Alın, arkadaşlarınıza aldırın, arkadaşlarınızın arkadaşlarına aldırtın ve devasa ekiplerle Dark Zone'u basın :)