Son yılların en çok tartışılan ve adından en fazla bahsedilen oyunlarından olan Death Stranding nihayet geçtiğimiz hafta oyunseverlerle buluştu. Death Stranding oyun basınını ikiye bölmüş, bir taraf Hideo Kojima'nın yeni projesini yenilikçi, derin ve hikaye anlatımı konularında benzersiz bulurken bir taraf ise Death Stranding'i oynanış mekaniği sığ, hikaye derinliği olmayan bir oyun olarak değerlendirmişti. Metacritic puanı 83 olan oyun aynı şekilde oyunseverleri de ikiye bölmüş durumda. Bir taraf oyunu çok beğenirken diğer taraf ise oyunu "kargo simülasyonu" olarak nitelendiriyor.
Hideo Kojima ise gelen bu eleştirilere ve oyunun çok beğenilmesine ve hiç beğenilmemesine anlayışla bakıyor. Gelen olumlu ve olumsuz eleştiriler üzerine Kojima şu açıklamayı yaptı; “Filmlerde veya oyunlarda bile yeni bir şeyler yapmaya çalıştığınızda bu olur. İnsanlar daha önce deneyimlemedikleri bir şeyle karşı karşıya kalırsa bunu kabullenmekte zorlanabilir. İlk defa gizlilik temalı bir oyun yaptığımda da bu eleştirileri almıştım. Ama hayranlardan aldığım destekle, pozitif bakışın yayılacağını umuyorum. 5 ya da 10 yıl içinde insanlar Death Stranding'e yeni bir standart olarak bakacaklar. Sonra tekrar yeni bir şeyler yaratmaya çalışacağım."
hikayesi, verdiği hisler, insanlıgın birbirine bağlanma hissi, tamamen bir sanat eseri yuzune vura vura hikaye anlatimi yok her saniye keskin virajlarla apayri biryere dönüyor olaylar. Heleki o müziğin en güzel yerlerde içine işlemesi harika birsey (: