Hükümet yanlı gazeteden ne bekleyeceksin ki. Tüm dünya çocuklarda yaratıcılığı geliştiriyor diye minecraft'ı desteklerken bizim bakan çıkıp yasaklamalı, zombiler çok şiddet içeriyor demişti. Terörizmi engelleyemeyen hükümet, ancak sosyal medyayı engelleyip, bu tarz haberleri destekleyip gündem değiştirmeye çalışır. Maksat bu tarz patlamaları da günde 10 şehit haberinin kanıksanması gibi kanıksatmak. 2002'den önce günde 10 şehit haberi gelse millet ayağa kalkardı. Bu hükümet o kadar kanıksattı, o kadar alıştırdı ki artık millet şehit haberlerini sıradan bir şey gibi zaplayıp survivor izliyor.
minecraftın başka bişeyi vardı her neyse ama gerçekten haklısın
MK Okuru6.07.2016 01:33
adamın her dediği kelimesi kelimesine doğru.Haberin detayını okumamışdır arkadaş altına 40 tane delide o kadar yazıdan çekip bunu alıp bide dalga geçmişler.inşallah sizin başınızada call of duty sahneleri gelir bol bol..devam böyle.
ozan861.07.2016 11:15
Yahu bir kişinin söylediği cevabı 50 defa daha söylemenize ne gerek var ? Egonuzu başka şeylerle tatmin edin bence.
MK Okuru30.06.2016 14:33
MK Okuru, 30.06.2016 10:46
gazete hükümet yanlısı olmayınca otomatik olarak arkadaşın söylediği her şey boşa çıkıyor. çünkü o hükümetin bizlere terörü normalleştirmeye çalıştığını anlatmış kısaca. :) sende ne yazık ki bunu görmeden haklı diyorsun. eğer gazete cumhuriyet olmasa yandaş olsa haklıydı.
MK Okuru30.06.2016 10:46
09:30 ve 10:07 Ha siz arkadaşın o kadar yazdığı haklı sebeplere değilde, sadece gazeteyi hükümet yanlısı diye göstermesine taktınız yani? Afferim size bravo.. Belki o konuda hata yapmış olabilir ama diğer yazdıkları çok doğru..
MK Okuru30.06.2016 10:07
Birader cumhuriyet hükümet karşıtı bir gazete,iyi araştır öyle yorum yaz.
MK Okuru30.06.2016 09:30
iyide gazete cumhuriyet nasıl hükümet yanlısı? sizin memlekette hükümet kim?
esquire30.06.2016 09:14
Cumhuriyet gazetesi hiç bir zaman hükumet yanlısı olmadı.
ama bu gazete de tıpkı yeni akit, sözcü gibi rant peşinde koşan. Vatanın istikbalini hiçe sayan troll gazetelerden.
MK Okuru30.06.2016 05:18
hükümet yanlı? evet.
MK Okuru30.06.2016 04:25
cumhuriyet hükümet yanlısı değil :D :D az salla sende onlar gibisin
MK Okuru30.06.2016 03:33
Cumhuriyet gazetesimi hükümet yanlı??? HAHAHAH
MK Okuru30.06.2016 02:40
Bilader bu hükümet yanlısı değil ayık ol ayrıştırma
MK Okuru30.06.2016 02:08
Sen Türkiye de yaşadığına emin misin ? Cumhuriyet gazetesi mi hükümet yandaşı? Kaç yasindasin evlat?
MK Okuru30.06.2016 01:46
Alo, cahil dostum, Cumhuriyet Gazetesi diyor, ne hükumet yanlısı? Ne içtin sen bu ramazan günüde de kafan bu kadar güzel oldu?
MK Okuru30.06.2016 00:48
Cumhuriyetmi hükümet yanlısı güldürme beni
MK Okuru30.06.2016 00:43
Cumhuriyet gazatesi CHP'yi destekliyor, bir halt bilmeden şuraya gelip siyaset yapmayın. Rezil herifler.
MK Okuru30.06.2016 00:38
gözlük takta oku cumhuriyet gazetesi diyor...
MK Okuru29.06.2016 23:53
aynen dediğin gibi.benim umrumda değil.başıma gelmedikçe üzülmüyorum.Bu ülkede seçim var.Oy kullanıyoruz.Yüce halkımız üstün zekasıyla bunu seçti.Hayırlı olsun. Ölen ölür kalan kalır.napıyım parti kurup iktidara mı geliyim. Üzülcek bişey yok. Her millet hakettiği şeyleri yaşadı, yaşar, yaşıcaktır!
MK Okuru29.06.2016 23:38
Cumhuriyet mi Hükümet yanlısı. Puhahaha
MK Okuru29.06.2016 23:21
Hükümet yanlı gazete mi ? hiç güleceğim yoktu Allah aşkına cumhuriyet gazetesi deniyor :D
MK Okuru29.06.2016 22:45
Cumhuriyet hükümet yanlisi değil
MK Okuru29.06.2016 22:42
Konuya ne kadar ön yargılı yaklaştığın cumhuriyet gazetesini hükümete yandaş olarak görmenden belli.
MK Okuru29.06.2016 22:42
bireder, iyi diyorsun ama bu gazete muhalif :D
MK Okuru29.06.2016 22:38
Hükümet yanlısı?Cumhuriyet hahahahahahahahahahahahah.
MK Okuru29.06.2016 21:57
Dostum bol keseden bilip bilmeden sallama. Cumhuriyet gazetesi Hükümet ile yan yana olabilecek en son gazete bile değildir. İsmi anılan gazetenin bu tarz provakatif davranışları daha önce de malum olan birşey. Ve sen bu durumu Hükümet ile bağdaştırarak onlarla aynı davranışı sergiliyorsun.
MK Okuru29.06.2016 21:54
Cumhuriyet hükümet yanlı gazete mi? iyi güldürdün
MK Okuru29.06.2016 21:43
Cumhuriyet hükümet yanlisi bir gazete değil aksine karşı bir gazetedir
BulakBey29.06.2016 21:27
Hükümet yanlısı? Cumhuriyet gazetesinden mi bahsediyorsun ?!
MK Okuru29.06.2016 21:22
Daha haberi okumamissin yorum atiyon ya!
MK Okuru29.06.2016 20:46
Cumhuriyet Gazetesi mi hükümet yanlısı değil tam tersine muhalifdir.
Ne kadar ilginç değil mi ? Jonh Mc Cain Işid kurulmadan önce El Bağdadi ve bir kaç adamla toplantı yapıyor. Call of Duty CIA tarafından desteklendiği iddia ediliyor. Ve bu oyunda da havalimanına 3 kişi saldırıyor. Tıpkı ülkemizdeki 3 kişi gibi. Buradaki benzerliği görmemek fazla iyimserlik olur. Haberi okumadım fakat oyundaki o görevi yaptığım için kendimi kötü hissettim. İşte duygularımızı sıradanlaştıran buna benzer şeyler değil mi ?
Hangi birimiz o görevi yaparken ya bu nasıl yapılır dedik ? Oyun dedik geçtik veya merak ettik. Ama bunlar birike birike belkide bize çok anormal gelmiyor.
bak küçük beyninin algılaması için en baştan alıyorum.filmlerde ve oyunlarda istedikleri kadar şiddet ve seks gösterebilirler o oyuna ya da filme +18 damgası vurulduğu sürece.ve bu damga vurulduğu halde bu oyunu ya da filmi alıyorsan şikayet etme hakkın yoktur.saçma sapan konuyu çevirmeye çalışma
ozan865.07.2016 15:25
03:33 ölü piksel ? İyi bütün filmlerde de ayrıntılı şekilde kafalar kesilsin. Ne de olsa gerçekte olmuyor ? :)
ozan864.07.2016 12:36
03:33 piksellerden oluşan porno kategorisi var. İstersen yeğenine, oğluna, torununa, erkek kardeşine izlesin o zaman ses çıkarma :)
MK Okuru2.07.2016 03:33
buradan benzerlik çıkarmak da komplo teorisyenliği olur.sırf 3kişi ve havaalanı tutuyor diye çözdün olayı sherlock bravo sana.görevi yapıp kendini kötü hissetmen de garip ne kadar duygusalmışsın kıyamam.ben kötü hissetmedim çünkü piksellerden grafiklerden oluşan bir oyun.GTA oynadınmı sen hiç?
oyun geçtişgi dönem 2016 yaz ayı
Makarov rus asılı ama bozuk rusçası ile kazak özbek asıllı
saldırılan hava alanın yapısı atatürk havaalanı ile benzerlik taşıması.
Hep söylüyorum. Şu activision ve blizzard oyunlarını almayın. cia ne kadardestekliyor bu cod'u bilmiyorumama activisionun yöneticisi cod oyunundan kazandıkları paraların birkısmını abd ordusuna bağışladıklarını söylemişti. Şu firmaya para kazandırıp daha fazla kan akıtmalarına izin vermeyin.#yorumcu
Activision CEO'sunun bu açıklamayı yaptığı haberin kaynağını görmek isterim. Bana pek inandırıcı gelmedi çünkü.
Ayrıca böyle bir şey olmuş olsa bile ABD Ordusu'nun Activision'dan gelen paranın(eğer geliyorsa), ayda x2342334534 katını aldığını unutmamak gerek. Yani adamların o paraya ihtiyacı yok.
Ben o görevi oynadım, AHL daki olayla uzaktan yakından alakası yok. Tek ortak noktaları hava alanında geçiyor olmaları. Oyundaki saldırının amacı olayı Amerika'nın üzerine yıkmak. Buradaysa İsrail ile yapılan anlaşmaya karşılık yapılan katliam. Cumhuriyet gazetesinden doğru dürüst haberler beklerdim
oyun sektörü kimin elinde illuminatinin bence doğruluk payı fazla hatırlarsanız şanlıurfanın harran ilçesinde geçen bi dying light oyunu vardı dikkat ederseniz türkiyede işit ve pkk olayları tekrardan başladı bu oyun çıktıktan kısa bi süre sonra
ne değişik insanlar var eleştirilere siz kim oluyosunuz diyorlar bunu yazanda bu ülkenin vatandaşı düşüncesini yazcak bu ülkede oyun olmadğı zamanlarda terör vardı savaş vardı fatih sultan mehmet oyundanmı öğrendi karadan gemi geçirmeyi saçma saçma konuşmayın CIA işi gücü yok işide cod gönderecek
'CIA tarafından fonlandığı öne sürülen Call Of Duty' kim öne sürüyomuş Cumhuriyet Gazetesi? Gerçi 10 yıldır yandaş gazeteler o kadar sallama haber yaptıki, bunlar da bikere de biz sallıyalım nolcak demiş olabilir...Hakkaten de öyle salla gitsin bişey olmuyor.Spor gazeteleri 30 yıldır sallıyo sürekli
MK Okuru, 01.07.2016 13:57 Doğru zeka küpüyüm ilginç olan senin bile bunu fark edebilmen. Sende de zeka adına ufak da olsa bir şeyler olması sevindirici. Demekki neymiş, bedava dağıtılan makarna senin kafayı çalıştırmış. Böyle devam et yoksa hayata tutunamazsın... aç kalırsın o kafayla..
MK Okuru1.07.2016 13:57
Demi bi kerede biz sallayalım demişlerdir :D zeka küpü seni :)
oyunun 2016 yaz ayında geçmeside tesadüf değilmi yada hollwod filmlerinde 11 eylül tarihini önceden bilmeleri 17 ağustos depremini bilmeleri hep tesadüf canım zaten bu güne kadar hangi oyunda masum insanları katlettik bu bölüm gerçekten çok ilginçti
Call of Dutynin Cia tarafından fonlandıgı öne sürülüyor, evet bu doğru bir haberdir. Ayrıca Cumhuriyet gibi köklü bir gazetenin bu tarz sizin değişiniz ile ''reyting'' lere ihtiyacı yok. Ki bu haber reyting amacı güden bir haber olmak ile uzaktan yakından alakası yok.
Terör veyahut katliam yapan insanların psikolojikman rahatsızlıkları olan insanlandır. Bu yüzden bu insanların gerek film, gerek ise oyunlardan etkilenmemeleri mümkün değil diye bir şey söz konusu olamaz.
Cumhuriyet burada ki yayının amacı çocuklu ailelere bir uyarı veyahut bir farkındalık yapma haberi olabilir. Fakat ben haberde oyunları karalama amacı güden her hangi bir yazı göremedim.
Ülkedeki bu mevcut basın özgürlüğünde hükümet ''yalamalığı'' yapmayan bir kaç gazete içerisinde olan Cumhuriyet gazetesini karalama çalışması seziyorum ben ister istemez bu haberde.
Bu ülkede oyun haberciliğini çok güzel bir şekilde yerine getiren bir site merlininkazani. Bu yüzden amacınız dışına çıkıp lütfen kendi çapınızda siyaset yapmak yerine bu güzel oyun haberciliğinizin başarısına devam edin.
bu haberi yapıyorsunuz madem. neden haberin kaynağının linkini yayınlamıyorsunuz. yoksa sizi insanların haberi kaynağından okuyup ona göre yorum yapması rahatsız mı ediyor? bi de cumhuriyet gibi bir gazeteye tehlikeli diyebiliyorsunuz ya, komik geliyor bu tavrınız. korktuğunuz bişey mi var :)
MK Okuru, 01.07.2016 03:09 herkes yapıyor.aç bak dünyanın önde gelen haber kuruluşları bile siyasi görüşleri dolayısıyla yalan yanlış haber yapıyor.hastalık yemin ediyorum.adını duyunca bunlar yapmaz dediğin adamlar öyle yalan haberler yapıp olayları saptırıyorlar ki aklın durur.
MK Okuru1.07.2016 03:09
AÇARSIN GOOGLE'I YAZARSIN "YALAN HABER PAYLAŞAN GAZETE" DİYE CUMHURİYET GAZETESİ ÇIKAR DİREK ZATEN
MK Okuru30.06.2016 18:38
basın tehlikeli olabiliyor çünkü salak,cahil kesim internette,gazetelerde,haberlerde gördüğü her şeye inanmaya meyillidir.dolayısıyla haber yaparken çok dikkat edilmeli,insanların kendi yorumları haber diye sunulmamalıdır.sence bu tarz oyunlar tehlikeli olabilir ama bu senin görüşündür haber değil
MK Okuru30.06.2016 16:43
siyaset yapma.eleştirilmeye hiç gelemezsiniz.başkasını eleştirmeye gelince sıkıntı yok ama.başlıkta sıkıntı yok.tüm dünyada basın malesef bu tip saçma sapan haberler yapabiliyor.sadece bizim ülkede olmuyor yani.bunu dile getirip tavır göstermek yanlış değil.olması gereken bu.merlini kutlanırım.
MK Okuru30.06.2016 15:35
bi de basın bazen çok tehlikeli olabiliyor lafı ne demek. nerede o çok büyük tehlike?? hiç yakıştıramadım bu tutumu merline
Gazeteyi hedef gösteremezsiniz kardeşim size noluyor hem adamlar haber yapmış siz kendi işinizi layıkıyla yaptınız da Cumhuriyet gazetesi gibi cesur ve yalakalık yapmayan bir kurumu ağzınıza dolamak mı kaldı? Hadi bırakın bu işleri daha bir kınama metni yayınlayamayan siteden ne beklenir ki zaten..
----------------------------------------
Bilip bilmeden konuşacağınıza sitemizin sosyal medya hesaplarını takip etmenizi öneriyorum.
+ olarak keşke herşey kınama ile çözülebilseydi. (if you know what i mean)
Bu yorumları okudukça fanatikliği gözü dönmüş insanların çoğaldığını, belli bir eğitim seviyesin gelmelerine rağmen cahilce düşüncelere sürüklenenleri bir kez daha görüyorum. Devam fanatikliğe..
Benimde arabam çalındı. Tahminim CIA-Mossad destekli GTA oyunu.Yoksa kimsenin aklına gelmez araba çalmak.. Tabi birde cama gelen top var.Çocuklar MI6 destekli FIFA-PES oynayıp sonra da bahçede top oynuyolar, mağduruz. Bunlar gizli örgütlerin işleri asdsadasdasd
siz sizin başınızdakine göre bukalemunlukluk yapmıyor musunuz? Ülkeyi sat dedi bi dakkada sattınız. Yemediğiniz hak kalmadı. Soktuğunuz fitnenin boyu ve vebali çok büyük. Bi düşünün bakalım!
Söz konusu gazete, oyun ve Cia hakkında bir iddia da bulunmuş, Merlin'in Kazanı sitesi ile ilgili bir iddia değil ki, niçin sanki size karşı bir iddia da bulunulmuş gibi bir açıklama yapıyorsunuz ?
_________
Çünkü biz oyun basınıyız, bu sektöre en az yapımcılar kadar sorumluyuz.
cumhuriyet te olsa (ki artık ne eskisi gibiler ne de başka bir şey) haber resmen rezalet. bu kadar aslı astarı ispatı zor olan bir haberi yapmamalılardı. magazin gazetesi haberi bunlar be...
MK Okuru30.06.2016 02:42
Abartıyorsunuz yanlış yönleniyorsunuz, bu habere bakılırsa her havalimanı saldırısı o oyuna benzetilmeli. Asıl olan ihtimaller ve nedenler olmalı yok bu şu oyuna dayanarak olmuş ile değil o herifler içeri nasıl girmiş bunu düşünün değerli polis severler...
Haberi yayınlayan kardesimizin ismi gecmiyor direk sitenin ismi yazıyor,oyunlar bildiginiz gibi okadar da masum degildir ozellikle dunyanın icinde bulundugu bu teror zamanında. herkez heryerden alıntı yapabilir yada esinlenebilir ozelliklede bu oyunlardan. Siz kendi bildiginiz isi yapmaya devam edin
Burada yapılan gönderme mk ekibine değil bir oyunadır. Nasıl bir düşünceyle böyle bir yazı ele aldınız anlamadım. Oyun basını olmanız böyle bir yazı ele almanızı gerektirmez.
Sayın Merlin'in kazanı, Cumhuriyete değil fakat asıl size "haber fırsatı" oluyor böyle şeyler, oyun basınına, bize saldırıyorlar! demek için fırsat oluyor. COD'nin o bölümü tüm dünyada çok tartışılmıştı ve bu saldırıda dünyada bir benzeri olmayan bir saldırı, tek benzeri oyunda...Normal...
evet arkadaşlar ya şu oyunlar hep zaten şeyyapıyo . bu oyunlar olmasa zaten savaşlar olmazdı . hep oynayıp oynayıp gaza gelip öldürüyollar .
cok kötü . bak eskiye ? eskiden savaş mı vardı . 2 dünya savaşında milyonlarca kişi mi öldü ? ondan önce ortaçagda millet yan baktın diye birbirini mi kesti? hayııığr ...
hepsi bu oyunlar yüzünden . zaten lülüminati masonlar ve rostiçild falan yani . tabe.
Bu saçma oyundan sonra 24 dizisindede Ruslar havalimanını ele geçirip insanları öldürüyorlardı. Bence oyundan esinlenen dizi. Bunlar insanların düşüncesi . Herkes korkunç olayları düşünür bu sapıklar oyundan falan örnek almazlar. 5 yaşında erkek çocuğunu taciz eden oyun var mı?
-alo, hıhı evet abi, bi senaryo hazırlıyoruz abi, evet abi 10 yıl sonrasını düşünerek hazırlıyoruz zaten abi, tabi tabi aynen, büyük yankı uyandırcak abi, abi zaten biz de öyle düşündük, ortamlarda ilüminati der geçeriz abi, hiç işimiz mi yok a aabi?.. ne ne demek istiyosun abi...
terörün arkasında olanların soruşturulması, araştırılması gerektiği ile ilgili haberler yerine böyle saçma sapan içeriklerle milleti olayın önemli noktasından uzaklaştırmaya ve dikkat dağıtma yaratmaya çalışmaları ne kadar ucuzca ve acı.
Ne kadar ilginç arkadaşlar var!Hükümet yanlısı diye "Cumhuriyet Gazete"sine laf atıyor.Bari onu doğru yapsaydın.Sabah gazetesi fln de anlayalım.Ama cumhuriyet kesinlikle hükümete karşı.Hatta senin yazdıkların ile aynı orantıda bir zihniyete sahip.Bu arada tarağınızı düşürmüşsünüz.Bkz.Mahalle yanarke
Amaç reyting değil, amaç kendi görüşlerini desteklemeyen spor, sinema, müzik, oyun, teknoloji vb. siyaset dışı mecralardaki kişi ve kurumlara b.k atmak. Burda da oyun üzerinden CIA ve Amerika kötülenmiş. Yani bunu tıklanmak için değil, at gözlüklü ideolojileri bunu gerektirdiği için yapıyorlar.
Türkiyedeki medyanın bunu anlayacak kapasitesi yok. Hükümete suç atmasın diye suç atıcak şey bulmaya calısıyolar. Gerci ne olursa olsun ülkede bi oyun ve teknoloji karşıtlığı var malesef.
Cia filan olayı çok saçma ama ben bunun oradan esinlenen bir saldırı olduğunu düşünüyorum karakterlerden 2sinin ölüm yerleri bile aynı. Biri otoparkta (yuri) tam ölmüyor ama öldü diye bırakılıyor, ikincisi de girişin olduğu kısım, her ne kadar saçma gözükse de önceden olayları gösteren şeyler var
Tabi canım zaten oyundaki o görevde bunlar olurken rusya bizle ilişkileri düzeltiyodu (oyunun geçtiği tarih 2016). Olamaz böyle bişey ya insanlar hakkaten kafayı yedi.
Emin bey evet oyun basınısınız, amerikanın ürettiği oyunların basınısız ama..ben hayatımda sonunda rusların yada müslümanların kazandığı bi oyun görmedim genelde amerika iyi taraf oluyo ve hep amerika kazanıyo..
Havuz medyasının haberlerinden sonra bu devede kulak. Anlaşılan sorumluluk üstlenme yerine hemen hedef saptırma çalışmalarına başlamış ak troller. Teröre de hepinize de lanet olsun, benim için hiç bir farkınız yok.
29.06.2016 19:09
yani 41 ölü var hala gülücük işareti koyabiliyorsunuz böyle bir haber yapmak reyting için çok büyük bir ayıp bence sizinde başnıza gelebilir sonuçta türkiye burası can güvenliği yok
niye hic bir ulke ayaklanmuyor gosteriler yapmiyor.hani hatirlayalim fransada olunca herkes ayakta turkiye bile.ama turkiyede bir parlama oluyor ne ayaklanan var nede haber yapan.iste sorun burda ayrimcilik turkiye musluman ulke ya olsunler teroristiz biz kendilerine gelince avrupa birkigi melekler
Hangi birimiz o görevi yaparken ya bu nasıl yapılır dedik ? Oyun dedik geçtik veya merak ettik. Ama bunlar birike birike belkide bize çok anormal gelmiyor.
Makarov rus asılı ama bozuk rusçası ile kazak özbek asıllı
saldırılan hava alanın yapısı atatürk havaalanı ile benzerlik taşıması.
Terör veyahut katliam yapan insanların psikolojikman rahatsızlıkları olan insanlandır. Bu yüzden bu insanların gerek film, gerek ise oyunlardan etkilenmemeleri mümkün değil diye bir şey söz konusu olamaz.
Cumhuriyet burada ki yayının amacı çocuklu ailelere bir uyarı veyahut bir farkındalık yapma haberi olabilir. Fakat ben haberde oyunları karalama amacı güden her hangi bir yazı göremedim.
Ülkedeki bu mevcut basın özgürlüğünde hükümet ''yalamalığı'' yapmayan bir kaç gazete içerisinde olan Cumhuriyet gazetesini karalama çalışması seziyorum ben ister istemez bu haberde.
Bu ülkede oyun haberciliğini çok güzel bir şekilde yerine getiren bir site merlininkazani. Bu yüzden amacınız dışına çıkıp lütfen kendi çapınızda siyaset yapmak yerine bu güzel oyun haberciliğinizin başarısına devam edin.
----------------------------------------
Bilip bilmeden konuşacağınıza sitemizin sosyal medya hesaplarını takip etmenizi öneriyorum.
+ olarak keşke herşey kınama ile çözülebilseydi. (if you know what i mean)
1-Havuz medyası
2-Baştakine göre bukalemun medyası
3-Kayyım medyası
_________
Çünkü biz oyun basınıyız, bu sektöre en az yapımcılar kadar sorumluyuz.
Emin
cok kötü . bak eskiye ? eskiden savaş mı vardı . 2 dünya savaşında milyonlarca kişi mi öldü ? ondan önce ortaçagda millet yan baktın diye birbirini mi kesti? hayııığr ...
hepsi bu oyunlar yüzünden . zaten lülüminati masonlar ve rostiçild falan yani . tabe.
Sağı solu rantçı olan ülkeden fazla bir şey beklememek lazım.
yani 41 ölü var hala gülücük işareti koyabiliyorsunuz böyle bir haber yapmak reyting için çok büyük bir ayıp bence sizinde başnıza gelebilir sonuçta türkiye burası can güvenliği yok