1/2

Hitman: Sniper Challenge - X360

Hasan Uğur Nayır 29.05.2012 - 17:31
Keskin nişancılıkta ne kadar iyisiniz?
Platformlar PlayStation 3, XBox 360
Hitman: Sniper Challenge - X360
  • Yapımcı - Yayıncı IO Interactive -
  • Çoklu Oyuncu: Yok
  • Oyun Türü: Aksiyon
Merlin Puanı 80
7 Kişi Oyladı
Okur Ortalaması%53
Artılar Doyurucu ön sipariş bonusu, uzun zamandır beklenen Hitman özlemini biraz daha dindiriyor, sürpriz ve ilginç Challange’lar
Eksiler Ekstradan belki farklı bir iki mekan daha olabilirmiş
Takvimler 2000’i gösteriyordu, IO Interactive tarafından geliştirilen Hitman: Codename 47 piyasaya çıktı. Benim gibi birçok oyuncu tarafından sevildi. İnsanlar devamının gelmesini bekledi. Ajan 47 veya nam-ı diğer barkod kafa oyun dünyasında klasikler arasındaki yerini çoktan aldı. Seri daha sonraki oyunlarıyla devam etti, kendine has bir fan kitlesi de var. Son oyun Hitman: Blood Money 2006’da piyasaya sürüldü ve ondan sonra bir sessizlik hakim oldu. IO Interactive bu arada ise Kane & Lynch’in birincisi ve ikincisini piyasaya sürdü. Aradan geçen 6 sene sonunda, eğer herhangi bir terslik olmazsa barkod kafa, Hitman: Absolution ile geri dönüyor. Ben de birçok kullanıcı gibi son oyunu merakla bekliyorum. Ama ana projeden önce ön siparişle gelen Hitman: Sniper Challenge çıktı.
Hitman: Sniper Challenge - X360
Keskin nişancılık!

Hitman: Sniper Challenge, Absolution’ın ön sipariş hediyesi olan mini bir oyun aslında. Yapımda amacımız son derece basit. Binanın çatısından, karşı binada düzenlenen partideki hedefleri vurmaya çalışıyoruz. Oyun, bize bilgi veren dış sesin anlatımıyla, barkod kafanın tüm karizmasıyla asansörle yukarı çıkması ve binanın çatısındaki yerini almasını gösteren sinematikle birlikte başlıyor. Ana hedefimiz bir silah şirketinin başkanı, ama asıl misyonumuz bize verilen 15 dakikalık süre içinde en yüksek puanı yapmak. Ana hedefin korumaları da öldürmemiz gerekenler listesinde yer alıyor.

Hedefleri vurdukça puan kazanıyoruz, ancak daha fazla puan yapmak için belirli şartlar var. Mesela birini kafadan vurduğumuzda daha fazla puan hanemize ekleniyor, vücudundan vurursak daha az puan kazanıyoruz. Asıl iş zaten diğer kısımlarda yatıyor. Yeniden örneklendirme yaparsak, çatıda açıklık kısımda bir koruma duruyor diyelim. Bu korumayı kafadan vurup, bir de cesedi bununla birlikte aşağı düşerse daha çok puan kazanıyoruz. Diğer yandan iskeleye ateş edip, fıçıların koruma üstüne düşmesini sağlayabiliriz. Bunun gibi birkaç atraksiyon daha var.