Hellblade sinema sektörüne taş çıkartacak

Furkan Sakoğlu 28.07.2016 - 18:01
Yakında oyunlara da Oscar gelir...
Oyun dünyasının artık sinema sektörü ile ciddi bir rekabet içine girdiği 2000'lerin başlangıcı ile birlikte, video oyunları hem görsel olarak hem de senaryo bakımından adeta evrim geçirdi. Hareket algılama teknolojilerinin gelişmesi ile birlikte gerçek dublörler kullanmaya başlayan oyun yapımcıları, yüz tarama teknolojisinin olgunlaşması ile birlikte gerçek aktörleri de karşımıza çıkarmaya başladı.

Hellblade'in yapımcısı Ninja Theory ise işi biraz daha ileri götürüp, oyuncuların tüm yüz, vücut ve mimiklerini gerçek zamanlı olarak oyun içerisine aktarmayı başardı. Bu sayede oyuncular rollerini icra ederken görsel anlamda gerçek geri bildirim alabiliyor ve ortaya çok daha gerçekçi ve başarılı oyuncular koyulabiliyor.

İşte Hellblade'in gerçek zamanlı sinematogrofi tekniğinin kullanım videosu:

Yorumlar 7
MK Okuru
MK Okuru 23.11.2024 02:54
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.08.2016 10:15
Güzel ama etkileyici değil Until Dawn daha başarılıydı
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.07.2016 22:23
Buralara konuşma ile senkron ağaz oynatamayan oyunlardan geldiğimizi düşününce. Ulan yaşlandık mı ne :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
Naru61
Naru61 29.07.2016 18:02
Ülkemizdeki ingilizce bilenlerin seviyesi belli altyazı olsa daha iyi olur böyle paylaşımlar bide resimli galeriyi değiştirin abiler
Kalan Karakter: 300 Gönder
Spider_hip
Spider_hip 29.07.2016 02:34
Sadece yapımcılara zaman kazandıran bir teknoloji olmuş o kadar. Zaten animasyonun aktarılması yeterince kaliteli değil, mimikler ise çok eksik. Ya motorda noksanlıklar var ya da bu teknoloji yeterince uygun seviyeye henüz gelmemiş. Orta sınıf işlerin maliyetini düşürüp hızlandıracağı bir gerçek.
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2016 15:19
Sana yuzde bin katılıyorum cok yapay duruyo
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2016 14:16
Low Poly'ye uygulanıyor bu. Teknik konuları bilmiyorsan eğer bence hiç konuşmamalısın. Sinemadaki teknikte hem High-Poly kullanılıyor, hem daha kompleks rigging teknikleri kullanılabiliyor, kas simülasyonu gibi üst düzey skinning teknikleri uygulanabiliyor, hem de Subdivision Surface gibi teknikler
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2016 10:02
oyundada bu karakteri oynayan sarışın kızı direk aktarsalarmış daha güzel olurmuş hiç sırıtmazmış,güzel bir oyuncu,direk koy baş role karakter olarak işte : d
Kalan Karakter: 300 Gönder
Hellblade sinema sektörüne taş çıkartacak
İlginizi Çekebilir