Özellikle PC platformunda 11 milyon satış rakamına ulaşan PlayerUnknown's Battlegrounds, sahip olduğu oyuncu kitlesi ve satış grafiği sayesinde rakiplerini kıskandırmaya devam ediyor. PlayerUnknown's Battlegrounds'tan önce çıkan H1Z1'in geliştiricisi Daybreak, yabancı basın ile yaptığı röportajda PlayerUnknown's Battlegrounds hakkında konuştu. PUBG'nin başarısının H1Z1'e etkisini soran yabancı basın, H1Z1'in yönetmeni Anthony Castoro'dan "H1Z1 olmasaydı PlayerUnknown's Battlegrounds olmazdı." yanıtını aldı.
Bunun arkasından Castoro, PlayerUnknown's Battlegrounds'un başarısının, kendileri için bir fırsat olduğunu da dile getirdi. Battle Royale oyun modunu daha büyük bir kitleye yayan PlayerUnknown's Battlegrounds, Castoro'ya göre dolaylı yoldan diğer Battle Royale oyunlarına da fayda sağlıyor.
H1Z1'in tepe ismi PUBG'yi bir fırsat olarak görüyor.
Aynı zamanda Anthony Castoro, geçen seneden bu yana H1Z1'in oyuncu sayısının iki katına çıktığını söylüyor. Tabii ki bu sayı, PlayerUnknown's Battlegrounds'un 11 milyonluk oyuncu kitlesinin yanında oldukça küçük kalıyor. Şahsen bana sorarsanız, H1Z1'in sahip olduğu oturaksız oynanış mekanikleri düzeltilip, geliştirici desteği oyunculara güven verseydi, bugün piyasada PlayerUnknown's Battlegrounds'un esamesini bile okumayabilirdik.
Birincisi H1Z1 gerek Battle Royale'in gerekse hayatta kalma oyunlarının ilki değil. Hatta bu dalda baya yeni sayılır. Kaldı ki iki dalda da ortalamayı geçemeyen bir oyun.
Her şeyi geçtim zaten senin battle royale modunu yapan adamlar PUBG'ı yapanlar ile aynı kişiler. Boş yere ağlamasın.
Her şeyi geçtim zaten senin battle royale modunu yapan adamlar PUBG'ı yapanlar ile aynı kişiler. Boş yere ağlamasın.