Video oyun dünyasının en çok beklenen yapımlarından biri olan GTA 6, Take-Two ve Rockstar Games’in en büyük projelerinden biri olarak dikkat çekiyor. Şirketin son finansal raporunda, oyunun bu yılın sonbaharında çıkış yapmasının planlandığı belirtilse de, Take-Two CEO’su Strauss Zelnick, her ihtimale karşı bir gecikme yaşanabileceğini ifade etti. Ancak Zelnick’in Rockstar Games’e güveni tam: “Rockstar her zaman mükemmelliği hedefler. Bu, başarı için en iyi yolumuz.” dedi. Yine de, rakiplerin boş durmadığını ve kendilerinin de sürekli tetikte olduklarını ekledi.
GTA 6, Rockstar Games’in yıllardır süren geliştirme süreciyle oyun dünyasında çıtayı yükseltmesi beklenen bir yapım. Şirket, projeye bugüne kadar görülmemiş bir kaynak ve çaba harcadı. Strauss Zelnick, Rockstar’ın yalnızca eşsiz bir deneyim sunmayı değil, aynı zamanda sektörün standartlarını yeniden tanımlamayı hedeflediğini belirtti. Daha önce yaptığı açıklamalarda da “Rockstar’ın mükemmelliği aradığını” sık sık vurgulayan Zelnick, bu oyunun oyuncuların yıllardır süren bekleyişine değeceğini söyledi.
Ancak, büyük beklentiler beraberinde büyük bir baskı da getiriyor. Zelnick, “Kibir, sürekli başarının düşmanıdır. Biz her zaman tetikteyiz, rakiplerimiz de boş durmuyor.” diyerek, oyun piyasasındaki sert rekabete dikkat çekti. Özellikle son yıllarda, diğer açık dünya oyunlarının ve canlı servis sistemlerinin popülaritesi GTA 6’nın başarısını test edecek büyük bir etken olarak görülüyor.
Take-Two’nun finansal raporuna göre, GTA 6’nın 2025 sonbaharında piyasaya sürülmesi bekleniyor. Ancak Zelnick, bu tarihin kesin olmadığını ve oyun üzerinde titizlikle çalışıldığını belirtti. Şirket, oyuncuların beklentilerini karşılayabilmek için hiçbir detayı göz ardı etmemek adına çalışmalarını sürdürüyor. GTA 6, sadece Rockstar’ın değil, tüm oyun dünyasının geleceğini şekillendirecek bir yapım olarak görülüyor. Ancak, bu büyük rekabet ortamında Rockstar’ın mükemmellik arayışı ve oyuncu memnuniyetine olan bağlılığı, oyunun başarısında belirleyici olacak.