Geçtiğimiz hafta yayınlandıktan sonra eleştiri oklarının hedefi olan Lord of the Rings: Gollum, oldukça düşük inceleme puanları da alarak bu senenin en kötü oyunu olarak öne çıkmıştı.
Hem yapımcı hem de geliştirici Daedalic, oyundaki sorunların farkında olduğunu, yamalar ile tüm bu sorunları gidereceğine dair bir özür açıklaması yaptı. Yayınlanan metnin Türkçe'sini aşağıda okuyabilirsiniz.
"Sevgili oyuncular,
Birçoğunuzun Yüzüklerin Efendisi ile yaşadığınız tatmin edici olmayan deneyim için içtenlikle özür dileriz: Gollum oyununun piyasaya sürülmesinin ardından. Oyunun kendimiz ya da özel topluluğumuz için belirlediğimiz beklentileri karşılamadığını kabul ediyor ve bundan derin üzüntü duyuyoruz. Bunun neden olabileceği hayal kırıklığı için lütfen içten özürlerimizi kabul edin.
Bir stüdyo ve tutkulu Yüzüklerin Efendisi hayranları olarak amacımız her zaman ilgi çekici ve sürükleyici bir hikaye odaklı macera anlatmak olmuştur. Orta Dünya'yı oyun alanımız olarak kullanarak bir hikâye yaratmak bizim için en büyük onur ve şimdiye kadar karşılaştığımız en büyük zorluk oldu.
Daedalic olarak, bir oyunun başarısının oyuncularının keyif ve memnuniyetine bağlı olduğunu biliyoruz. Geri bildirimlerinize gerçekten değer veriyoruz ve seslerinizi aktif olarak dinliyor, yorumlarınızı okuyor ve sağladığınız yapıcı eleştiri ve önerileri analiz ediyoruz.
Geliştirme ekibimiz, birçoğunuzun yaşadığı hataları ve teknik sorunları gidermek için özenle çalışıyor. Size oyunun keyfini tam potansiyeliyle çıkarmanızı sağlayacak yamalar sunmaya kararlıyız.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı bir kez daha özür diler, bu süre zarfında gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz. Sizi ilerlememizden haberdar etmeye ve gelecek yamalar ve iyileştirmelerle ilgili şeffaf iletişim sağlamaya devam edeceğiz. Oyuncular olarak tutkunuz ve bağlılığınız, işleri doğru yapma kararlılığımızın arkasındaki itici güç oldu.
Desteğiniz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Daedalic Entertiament"