Cory Barlog, God of War Ragnarouk geliştirme süreci hakkında son bilgileri paylaştı. 2018 yılında çıkan God of War'un dördüncü yıldonümü kapsamında açıklamalar yapan Barlog, God of War Ragnarok konusundaki sessizliğin tamamen "mükemmelliyetçi" yapılarından kaynaklandığını ve oyunu bu yıl çıkarmaya odaklandıklarını belirtti.
Cory Barlog, sessiz ama etkili şekilde ilerleme politikalarına dair şu ifadeleri kullanmış:
" Herkes başı önünde yoğun bir şekilde oyunun geliştirilmesine odaklandığı için pek detay veremedik. Biz mükemmeliyetçi bir ekibiz. Keşke paylaşabilseydim dediğim çok fazla detay var. Ancak henüz gün yüzüne çıkmaya hazır değiller."
Barlog, açıklamasına şöyle devam etmiş:
" Bir şey paylaşmaya hazır olduğumuz saniyede paylaşacağımızdan emin olabilirsiniz. Elimizdekileri gizli tutmak bizim de hoşumuza gitmiyor. Bu yüzden, süper bir işin yolda olduğu konusunda emin olabilirsiniz. Sony Santa Monico Stüdyosu olarak, sonsuz desteğiniz için minnettarız."
Bugün dördüncü yaşını kutlayan God of War, Steam'e gelmeden önce dünya çapında 19 buçuk milyon satış sayısına ulaşmıştı. God of War Ragnarok'un geçtiğimiz yıl (2021) çıkması bekleniyordu ancak Kratos'u canlandıran Christopehr Judge'un geçirdiği kaza sebebiyle oyun 2022 yılına ertelenmişti.
su oyunda bu yil cikmazsa ciddi sekilde ps aboneleri sinirlenecektir. cory sana guveniyorum ama bu soylemlerin insanlarin kafalarini karistiriyor bilesin