E3 2018 Sony konferansının en ses getiren oyunlarından olan Ghost of Tsushima'nın dövüş mekaniği ile yeni bilgiler paylaşıldı. E3 2018'de yayınlanan oynanış videosu ile birlikte oldukça beğeni toplayan yapımın, dövüş mekanikleri dikkat çekiciydi. Ancak, oyunun dövüş mekaniği ile ilgili bilgi verilmemesi, kafalarda da bir takım soru işaretlerinin oluşmasına sebep olmuştu.
Ghost of Tsushima'nın oynanış videosu, pek çok oyuncunun kafasında dövüş sisteminin Assasins Creed serilerindekine benzer şekilde olacağı yönünde bir fikir oluşmasına sebep olmuştu. GamingBold'a konuşan oyunun yapımcılarından Chris Zimmerman; Ghost of Tsushima'nın Hack n Slash oyunu olmadığını, oyuncuların farklı dövüş yeteneklerini sergilemesini sağlayacak bir yapıda dizayn edildiğini belirtti. Ghost of Tsushima'nın demosunda gördüğünüz gibi karakterimiz üç farklı düşmanla kapışıyor. Bazı oyunlarda oyuncuyu zorlayacak bir düşman olur, bazılarındaysa yirmi, bizim demomuzda ise üç düşman vardı. Bu oyuncuya oldukça yeni farklı ve sıra dışı gelecek. Bakalım yapımcının iddia ettiği gibi Ghost of Tsushima dövüş mekaniği ile fark yaratabilecek m.