Bu sefer başarısızlık söz konusu değil
Final Fantasy 14: A Realm Reborn PC ve PS3 için çıkmaya hazırlanırken, oyunun yönetmeni Naoki Yoshida, Alex Donaldson ile yaptığı görüşmede, kötü ünü olan bir MMO'yu nasıl yeniden tasarladıklarını açıkladı. Naoki oyunun yapımını Aralık 2010'da eski yönetmen Hiromichi Tanaka'dan aldığında oldukça kötü tasarlandığını söyleyerek, birden bire mucizevi bir şekilde bu kötü tasarlanan oyunu düzeltmesinin beklendiğini belirtti. Naoki oldukça sıkıntılı bir dönem yaşandığının altını çizerken, 25 yıllık bir tarihe sahip bir oyunun itibarının ortada olduğunu, bu sebeple projenin üzerinde bütün ekibin çok büyük emeği olduğunu söyledi.
Naoki bütün bu süreçten sonra, Square - Enix'in kendisinden memnun kaldığını, oyunun betasının oldukça iyi geçtiğini ve insanların beklentilerinin büyük olduğunu belirtti.
Final Fantasy 14: A Realm Reborn henüz PC için kapalı betada.