Değerli editör arkadaşım bir habere kişisel yorum koymak hoş değil. Blog sayfası değil burası. Vasat demişsin 3. Oyun için! Cidden öyle bile olsa söylemeniz doğru değil. Çoğunluğun sevmediği ya da düşük puanlar alan bir oyun demek daha doğru olur. Bu arada umarım bir gün 4. Oyun gelir cidden.
Kesinlikle katılıyorum arkadaşım. %100 sonuna kadar haklısın. Ancak şu saçma oynatıcılarını dahi değiştirme zahmetine bile giremeyenler için yorumunun çok bir değer ifade ettiğini de sanmamaktayım bunu da bilesin.
1 ve 2 ayarında olursa gerçekten tadından yenmez. bir sürü korku, gerilim oyunu oynadım bunun kadar hakkını veren bir oyun görmedim. İnsanın psikolojisini yalnızlık, savunmasızlık ile bozarken her geliştirme safhasında güçlenme hissini verebiliyorlardı. Sonra bir bakıyorsun daha berbat bir mekanda daha ürkünç işler yapıyorsun. Lan hangi oyunda zırhın açık parçalarından ısırılma korkusu yaşarsın ki? Bunda yaşıyorsun. Geliştirmelerle zırh metal kaplandıkça insan rahatlıyor.
İlk iki oyunu sevdim ama üçüncü oyun pek sarmadı genede hikayeyi ilgi çekici bulduğum için devam ettim, Awakened diye dlc vardı dedim onu da oynayayım, oynamaz olaydım.İnanırmısınız dlcde esas oyunda yapamadıklarını yapmış adamlar, ea bıraksa ve oyun böyle çıksa gerçekten altına sıçtırır insanın.
Korsan cd alıp iki oyunu da oynamıştım, steamden iki oyunu param olunca satın aldım, yükledim, 1 bitti, 2'yi oynuyorum, harika ötesi. Oyunun nasıl yapıldığını anlatan Ars Technica adındaki youtube sitesinde belgesel var, izleyin. Yenisi gelsin, hazırım almaya!
İlk oyun bir devrimdi. 2 ve 3 elbette daha kolay hareket edebildiğimiz bir hareket mekaniğiyle oynanıyordu, bu da daha çok aksiyon varmış hissiyatı verdi herkese sanırım. Oysa özellikle 2. Oyunun final bölümü ,3.oyununsa ilk kısımları oldukça ürkütücüydü. 1. Oyunda ki ishimura gemisinde ses ve ışık efektlerinin kullanılışı, mekan derinliklerinin başarılı aktarılışı, hareketlerde ağır suitin baskısını hissettiren mekanikler muazzamdı. Her zaman dediğim gibi mutlaka remake yapılmalı bu oyun. Ayrıca 3. Oyunun sonunda hikayenin tadı damağımızda kaldı. Hikayeyi bir şekilde bağlayıp, isaac clarke ın hikayesine ara verilebilir. Ve yeni bir seri başlatılabilir.
bir sürü korku, gerilim oyunu oynadım bunun kadar hakkını veren bir oyun görmedim.
İnsanın psikolojisini yalnızlık, savunmasızlık ile bozarken her geliştirme safhasında güçlenme hissini verebiliyorlardı. Sonra bir bakıyorsun daha berbat bir mekanda daha ürkünç işler yapıyorsun.
Lan hangi oyunda zırhın açık parçalarından ısırılma korkusu yaşarsın ki? Bunda yaşıyorsun. Geliştirmelerle zırh metal kaplandıkça insan rahatlıyor.
Artifaktın kendisi bile ürkünç lan.
make us whole again!