Çirkeflik yapacağınıza adam akıllı bir Crysis yapsaydınız bu duruma düşmezdiniz. Bir Crysis 1'e, Warhead'e bakın sonra bir de sonrasında çıkmış nanosuitli COD oyunlarına...
adamlar oyun firması değil yazılım firması oyu yapmak zorunda değiller. crysis teknolojilerini göstermek içindi ki o döneme göre diğer oyunlara göre misli misli her yönden teknolojik devrimleri vardı grafiksel animasyon vs.
MK Okuru15.12.2017 08:53
Hakkını savunmak neden çirkeflik olsun? Ben seninle anlaşma yapayım, bir sürü söz vereyim, köprüyü geçtikten sonra nanik yapayım. Sen bana sözümü hatırlatınca da çirkeflik yapma diyeyim, öyle mi?
Lumberyard bir Cryengine iterasyonu zaten. Aradaki en büyük fark Amazon Web Services altyapısının engine'e yedirilmiş olması (multiplayer oyunlarda gerçek zamanlı veri alışverişinde hazır bir altyapı sunuluyor yani).
Star Citizen'da CryEngine yerine Lumberyard'a geçilmiş olması eğer anlaşmada "Oyun EĞER CryEngine ile yapılırsa reklam yapılacaktır" gibi bir ibare yoksa CryTek'in davasını haksız kılmaz. Başka bir deyişle anlaşma metnini görmek gerek.
Şu Cloud Imperium Games'in adiliğine bak, oyunun tüm kritik geliştirme sürecini Cry Engine ile bitirip sonra Crytek'in yaptığı kıyağı ihlal edip yine bir Cry Engine türevi Lumberyard'a port edip kara geçmeyi planlamışlar. Bu resmen şerefsizliktir.
Star Citizen'da CryEngine yerine Lumberyard'a geçilmiş olması eğer anlaşmada "Oyun EĞER CryEngine ile yapılırsa reklam yapılacaktır" gibi bir ibare yoksa CryTek'in davasını haksız kılmaz. Başka bir deyişle anlaşma metnini görmek gerek.