Crystal Dynamics: Tomb Raider'ın esas olayı drama

Murat Halilbeyoğlu 3.08.2011 - 16:24
Oyundaki quick-time aksiyonların yanlış anlaşılması firmayı üzdü
Crystal Dynamics yanlış anlaşılmaktan dolayı üzgün. Firma yeni ve merakla beklenen oyunu Tomb Raider'ı E3'te gösterdikten sonra haliyle insanlar oyunun temel noktasının quick-time eventler yani o anda hızlıca yapılması gereken aksiyonlar olduğunu düşünmüştü. Ancak Crystal'a göre böyle bir şey söz konusu değil ve firma da bu düşünceden rahatsız olmuş.

Noah Hughes "Quick-time kısımlar oyunda sadece etki arttırmak amacıyla kullanılacak" açıklamasını yaptı.

Crystal Dynamics: Tomb Raider'ın esas olayı drama
"Bizim için esas önemli nokta oyunculara sinematik ve yoğun bir tecrübe yaşatmak. Çok belli zamanlarda, ki bunu en iyi şekilde yaptığımızı düşünüyorum nitekim oyunun her şeye rağmen zorlayıcı bir oynanışı var, quick-time aksiyonlar olacak. Lakin bunu söylemek oyunu bu aksiyon üzerine kurulacağı anlamına gelmiyor."


Tomb Raider her üç platform için de 2012'nin sonbaharında çıkacak.

Yorumlar 29
MK Okuru
MK Okuru 23.11.2024 05:28
Kalan Karakter: 300 Gönder
Crystal Dynamics: Tomb Raider'ın esas olayı drama
İlginizi Çekebilir