Merlinin kazanı bir tana ergen bebe sitenizde dört farklı hesap açıp herkesin yorumlarına eksi atmaya böylece dikkat falan çekmeye çalışıyor, şu embesille bir ara ilgilenirseniz seviniriz..
Sözde kendini bir halt sanan bir arkadaş anladığım kadarıyla son E3 haberinden beridir kendince MK yi protesto ediyor, herkesi dislike lıyarak. E haliyle kapasitesi, dünyası, kültürü, yabancı dil yeteneği falan kısıtlı olunca, kendince herhalde dünyaya, belkide ebeveynlerine falan olan tepkisini bu şekilde göstermeye çalışıyor. Çözümü basit, sitede bir seisson oluşturulur. Dislike butonuna $_SESSION["ip"] konur. O da açılacak olan yeni mysql tablosunda saklanır. Tabloda iki sütun olur, biri ip, ikincisi dislike sayısı. ip Unique atanır. (Maillerdeki gibi) Böylece aynı ip den dislikle gelirse 2. sütun olan dislike sayısı 1 artar. Sonuçta kısa sürede bu arkadaşın ip si ortaya çıkar. Ve ip ban atılır. Yani bence bu bir çözüm :)
ya şu oyun 24 saat adamı bilgisayar başına bağlar ama bunu da hızlı oynatmaya çalışmıyorlar mı gıcık oluyorum. Bu oyunun amacı yavaş yavaş detaylı herşeyi ince ince düşünüp oynamak. Önceden şans risk faktörü vardı mesela onu bile kaldırdılar güçlü olan kazanır moduna geçtiler.
Bende her ne kadar 5. oyun ile birlikte komple değişen dinamiklere alışamasam da sevmesem de 6. sını merakla bekliyorum. Petek yapısı ve her hexagon da bir adet ünite sistemi, şehir defans sistemi değişikliği ve tek bir şehrin bile öneminin 40 kat artması falan beni baya soğutmuştu. Zira eski serilerde 40-50 şehir yapıp, 1000 tane ünite kasmaya alışmıştım.
Neyse bu arada firaxis bazı firmalar için 60 turluk demo oynama ve inceleme yazma hakkı tanımış. Onların incelemesinden okuduğum kadarıyla en göze çarpan değişiklik worker ların artık 3 kere bir işi tamamladıktan sonra yok olmalarıymış. Yani kullan at tarzı. Tabi bir tek Çin için unique özellik olarak 4 kere kullanılabiliyormuş. Eskisi gibi worker 5-10 turda değil tek turda tile improvement ı yapıyormuş. Ve worker otomasyonu da haliyle kaldırılmış. Bu sisteme geçmek istemelerinin sebebi, stratejik upgrade leri kullanıcıların kendilerine bırakmak istemeleriymiş. 3 kere kullanılabilir olmalarının sebebi, ileriki çağlarda bile diğer ülkeden worker çalmanın artık bir öneminin olmasını sağlamak istemeleriymiş. Ve tek turda upgrade i yapmalarının sebebi ise, eskiden 5-10 tur sürünce kim nerede ne yapıyordu diye unutulmasıymış.
Yani bence fena değil bu özellikler. Harbiden eskiden workerlar çok önemsiz oluyordu kullanıcı için.
Bunun dışında UI geliştirmelerinden bahsedilmiş. Sanırım teknoloji kısmı böyle daha çok kart sistemi gibi bir hal almış. Ama yine tüm teknolji ağacı herkese açıkmış ama biraz daha değişik bir sistemle.
Bunun dışında pek bir şeyden bahsedilmemiş.
Oyunlarda grafikleri pek önemsemem ama ekran görüntülerindeki çocuksu hale getirilmiş görüntülerden ben de büyük bir çoğunluk gibi hoşlanmadım. Çoğu insan da grafiklerden mutsuz olduğunu belirtmiş. Yani olay grafiklerin kalitesi değil, bence keşke daha kalitesiz olsa ama daha böyle gerçekçi olsa. Yani Civ 4 teki grafikler bence daha insanı havaya sokar. Bunda belki poligon sayısı 10 kat daha fazladır ama çok oyuncak askerler gibi oyuncak şehirler gibi grafikler.
Neyse bu arada firaxis bazı firmalar için 60 turluk demo oynama ve inceleme yazma hakkı tanımış. Onların incelemesinden okuduğum kadarıyla en göze çarpan değişiklik worker ların artık 3 kere bir işi tamamladıktan sonra yok olmalarıymış. Yani kullan at tarzı. Tabi bir tek Çin için unique özellik olarak 4 kere kullanılabiliyormuş. Eskisi gibi worker 5-10 turda değil tek turda tile improvement ı yapıyormuş. Ve worker otomasyonu da haliyle kaldırılmış. Bu sisteme geçmek istemelerinin sebebi, stratejik upgrade leri kullanıcıların kendilerine bırakmak istemeleriymiş. 3 kere kullanılabilir olmalarının sebebi, ileriki çağlarda bile diğer ülkeden worker çalmanın artık bir öneminin olmasını sağlamak istemeleriymiş. Ve tek turda upgrade i yapmalarının sebebi ise, eskiden 5-10 tur sürünce kim nerede ne yapıyordu diye unutulmasıymış.
Yani bence fena değil bu özellikler. Harbiden eskiden workerlar çok önemsiz oluyordu kullanıcı için.
Bunun dışında UI geliştirmelerinden bahsedilmiş. Sanırım teknoloji kısmı böyle daha çok kart sistemi gibi bir hal almış. Ama yine tüm teknolji ağacı herkese açıkmış ama biraz daha değişik bir sistemle.
Bunun dışında pek bir şeyden bahsedilmemiş.
Oyunlarda grafikleri pek önemsemem ama ekran görüntülerindeki çocuksu hale getirilmiş görüntülerden ben de büyük bir çoğunluk gibi hoşlanmadım. Çoğu insan da grafiklerden mutsuz olduğunu belirtmiş. Yani olay grafiklerin kalitesi değil, bence keşke daha kalitesiz olsa ama daha böyle gerçekçi olsa. Yani Civ 4 teki grafikler bence daha insanı havaya sokar. Bunda belki poligon sayısı 10 kat daha fazladır ama çok oyuncak askerler gibi oyuncak şehirler gibi grafikler.
Neyse benden meraklılar için bilgiler bu kadar.