150 binden 80 bine
Bildiğiniz gibi Ryse'ın genel olarak poligon sayısında bir düşmeye gideceği haberi pek çok oyuncuyu endişelendirmişti yakın tarihte. 150 bin poligon sayısından 85 bin civarına düşen oyunun grafik kalitesinin bundan nasıl etkileneceği tartışma konusu olmuştu. Crytek'in CEO'su Cevat Yerli polgion düşüşünü doğruladu, fakat bunu daha iyi gölgelendirme genel olarak daha kaliteli grafikler için yaptıklarını söyledi. Yerli bunun ardından Ryse'ın daha yüksek poligonlu versiyonuna kıyasla artık daha güzel gözüktüğünü belirtti. Gölgelendirmein yanı sıra gerçek zamanlı kıyafet fiziği üzerinde de çalıştıklarını söyleyen Yerli bundan sonra oyunun çıkışına kadar hiçbir grafiksel geri adım olmayacağının da sözünü verdi.