Burada yazılan ve incelediğim kadarıyla dövüş sisteminde block ve parry özelliği yok. Sadece büyü özelliği ile sınırlı block ve counter attack yapılabiliyor ve dodge var. Bu bence çok büyük eksiklik ve oyunun en büyük handikapı olacak gibi duruyor. Bence bir Sekiro olamayacak.
Yakın dövüş aksiyon rpg oyununda block, parry olmaması, futbol oyununda ara pası olmaması gibi bir şey. Oynanışı çok baltalar, tekdüze hale getirir. Kesin olmalıydı.
MK Okuru19.08.2024 11:20
Oyun zaten soulslike değilki neden sekiro olsun?
MK Okuru18.08.2024 22:41
Oyun soulslike değil
MK Okuru18.08.2024 18:17
Sen, Sun Wukongu ne zannettin adam mitolojik bir karakter, o kadar güçlü ki cenneti kaldırabilir budayı bile yenebilir tabi oynanış anlamından bunlar büyük eksik biliyorum ama...
MK Okuru17.08.2024 18:21
Tek sılah sopa bi de o da eksiklik ds gibi 200 tane sılah olmasın ama bb gibi 10-12 dene olabilirdi yani
Ign 80 verdiyse bu oyun iyi değildir diye düşünüyorum. Benim gördüğüm en büyük eksik oynanışta çeşitlilik yok ve oyunun parry mekaniği yok. Herşeyden önce ıgn kolay kolay 80 vermez bir oyuna öyle tahmin ediyorum oyunun optimizasyonu kötü olabilir.
Dövüş mekanikleri göze hoş gelmiyor. Gameplay kısacası güzel durmuyor. Tabiki hikaye, görseller ve atmosfer önemli ama oynadığım karakterin hareketleri de önemli. Daha gerçekçi göze hoş gelen dövüş mekanikleri olabilirdi diye düşünüyorum