Bu senenin en ilgi çekici yapımlarından biri olan A way Out'un yönetmeni Josef Fares, insanların oynanış süresi uzun olan oyunlara olan takıntısını ve sevgisini anlayamadığını bu durumdan sıkıldığını belirtti.
A Way Out'un yönetmeni Josef Fares enteresan açıklamalar yapmaya devam ediyor. Oyunların uzunluğunun değil içeriğinin ve size sunduğu saatlerde yaşattığı heyecanın önemli olduğunu vurgulayan Josef Fares, oyuncuların çoğunun oyunları bitirmeden bıraktığının altını çizdi. Gta 4 oyuncularının yüzde 30'undan daha azının oyunu bitirdiğini belirten Fares, oyuncuların yüzde 52'sinin A way Out'u bitirdiğini söyleyerek, uzunluğun kısalığın değil içeriğinin önemine vurgu yaptı. "Düşünsenize James Cameron'un filmine gidenlerin yarısı filmden çıkıyor ve siz bunun oldukça başarılı olduğunu düşünüyorsunuz. Oyun dünyasında olan tam olarak bu. Oyunların uzun olması veya tekrar tekrar oynanabilir olması önemli değil. Neden oyunların iyi ya da kötü olması bu kriterlere göre değerlendiriliyor? Neden, oyunların uzunluğu ve tekrar oynanabilmesi oyunun puanını etkiliyor? Dağıtmcım bana " oyunun ne kadar uzun? diye sorduğunda, neden bunu bana soruyorsun bu soruya cevap vermiyorum!" (buradaki ifade yumuşatılmıştır) diyerek adeta veryansın etti.
ana karakterin Nathan Drake'e benzememesi