Tom Clancy evreninin cevheri
Tom Clancy oyunlarını ayıran şeylerin listesini yapsak muhtemelen başa "casusluk" maddesini koyarız; ama aslında hepsinin bir diğer ortak noktası da "kalite"dir öyle değil mi? Ghost Recon'dan Rainbow Six'e; Splinter Cell'den EndWar'a daima kalite belli bir seviyenin üzerinde seyretti. Ubisoft yeni oyunu Division ile bu çizgiyi bozmamaya kararlı.
Oyunun yönetmeni Ryan Barnard Examiner'a verdiği röpörtajda açık dünya konseptinin limitlerini zorlayacaklarını ifade etti. The Division'ın sadece yeni nesilde mümkün olduğunu söyleyen Barnard'a göre bunun sebebi de pek çok post-apokaliptik oyunun aksine Division'ın krizin ortasını konu alıyor oluşu. Yani keşfimiz dünya yanıp kül olduktan sonra gerçekleşmeyecek; dünyayı keşfetmeye dünya yanıp kül olurken başlayacağız. Kulağa ilginç geliyor; umalım da oynarken de bu ilginçlik devam etsin.