Oyunun baş tasarımcısı Dan Nanni'nin haklı söylemleri var.
İlk olarak sadece PC platformuna çıkacağı söylenen, ancak daha sonra PlayStation 4 platformuna da geliştirildiğini öğrendiğimiz LawBreakers'ı Switch'te göremeyebiliriz. Oyunun baş tasarımcısı Dan Nanni, LawBreakers'ı Switch üzerinde oynamanın, Joy-Con'un sahip olduğu tuş adedi yüzünden zor olacağını söyledi. Dualshock 4 gibi kontrolcülerde LawBreakers'ın daha rahat kontrol edilebildiğini söyleyen Nanni, Switch'in bu yüzden LawBraekers'a uygun olmadığını açıkladı. Ancak Joy-Con'lar tuş adedi gereği LawBreakers'a uygun olsa, donanımsal anlamda oyunu Switch'e aktarmanın kendileri için engel olmayacağının altını çizdi.
Her ne kadar oyun Overwatch'a benzetilse de, LawBreakers tamamen farklı dinamiklere sahip olduğundan son zamanların en farklı FPS oyunu olarak karşımıza çıkacak. Objektife dayalı olan oynanış yapısında objektifi nasıl ele geçireceğiniz tamamen size kalmış durumda. Birden fazla bulunan oyun yapısına göre tasarlanan haritalar, karakterlerin hareket alalına göre düzenlendiği için oyun daha hızlı bir hal alabiliyor. Ayrı olarak Nintendo'nun Wii U'da üçüncü parti oyunlar konusunda yaptığı hatanın Switch üzerinde tekrar oluştuğunu varsayabiliriz. Her ne kadar Switch'in sahip olacağı birinci parti oyunlardan oluşan kütüphane çok kaliteli olsa da, konsolun satılması için üçüncü parti stüdyoların konsola destek vermesi gerekli.
Valla arkadaş, ben yazılım uzmanıyım ve oyun programlama ile ilgileniyorum. Switch'in 4 tuşu, 4 de yön tuşu ve analog kolu var.
4 + 4 = 8 tuş eder. Bir de 2 tane kenar tuşu var, etti 10. 10 tuşla oyunu programlayamıyor musunuz? Nasıl bir oyun bu, tuşlar arasında kombinasyon kurup kombo mu yapıyoruz? Ayrıca harici klasik gamepad de takılabiliyor cihaza.
10 tuş bir oyuna yeter de artar bile. Yeter ki nasıl tasarım yapacağını bil...
Ben YAZILIM UZMANLIĞINI okulda öğrenmedim yavrucum. Ben okula iş olsun diye gittim. Gittiğimde hiç çaba sarf etmeden okul 3.sü oldum. Gittiğimde maalesef hocalara yazılım öğretiyordum.
Ayrıca bir düzeltme yapayım: 4 kenar tuşu varmış konsolun. 10 değil 12 tuş eder...
MK Okuru14.07.2017 19:53
sana yazılım uzmanlığını layık gören eğitim sisteminin ak
Arkadaşlar oyun mükemmel eski hardcore oyuncular bilir, oyun unreal tournament a çok benziyor. Baştaki isim de aynı gözüm kapalı verdim 90 lirayı, 160 lira da olsa alırdım. 9 yaşındaki çocuklar bilmez tabii anlamazlar unreal tournament quake 3 falan, ağzı olan konuşur bu böyledir.
aynen öyle bende yapıştırdım pre-order. Bebeler hala boş muahabbette titanfall falan diyo baksana :D
MK Okuru14.07.2017 17:31
3-5 hardcore kendi çapınızda takılırsınız sonra adam yetersizliğinden oyun bir süre sonra kapanır. Malesef yeni nesil hardcore kaldırmıyor. Bu yüzden artık yeni beğendiğim bir oyun çıktığında her kesime hitab etmiyorsa geleceğinden endişe duyuyorum.
Switch donanımsal olarak mobil bir güç artık bu güce uygun üçüncü parti oyunlar
düşünülmeli tabi buda ekstra çapa ve maliyet yani Switch özel oyun dışında
şansı zayıf
Ya oyun enteresan ; güzel desen değil , kötü desen değil , 9-10 el kadar oynadım. Haritalarda gereksiz hava boşlukları , havada balon gibi süzülmeler en çok gözüme batan yönleri oldu. Titanfall desen değil , ow değil bir quake hiç değil. Hepsinden harmanlanmış ama hiçbiri olamamış.Farklı da olmamış.
4 + 4 = 8 tuş eder. Bir de 2 tane kenar tuşu var, etti 10. 10 tuşla oyunu programlayamıyor musunuz? Nasıl bir oyun bu, tuşlar arasında kombinasyon kurup kombo mu yapıyoruz? Ayrıca harici klasik gamepad de takılabiliyor cihaza.
10 tuş bir oyuna yeter de artar bile. Yeter ki nasıl tasarım yapacağını bil...
düşünülmeli tabi buda ekstra çapa ve maliyet yani Switch özel oyun dışında
şansı zayıf