Killzone: Shadow Fall ile an itibariyle PS4'ün -tartışılır ama- en güzel gözüken çıkış oyununu yapan Guerilla Games açık ve net konuştu: Bu daha hiçbir şey. Digital Foundry'ye röpörtaj veren Guerilla yapımcıları henüz -PS4'ün bir hayli oyun yapması kolay bir sistem olmasına rağmen- konsolun gücünü tam anlamıyla kullanmaya yaklaşmadıklarını dile getirdiler. Konsolun ömrünün henüz çok başında olduklarını söyleyen yapımcılar, PS3'e Killzone 2'yi yaparken "Evet, biz bayağı ileri taşıdık bu grafikleri" diye düşündüklerini, ama Killzone 3'te 2'de yaptıkları her şeyi ikiye katladıklarını hatırlattılar.
Çok bariz ve çok doğru bir beyan haliyle. Bugün 2006'da dibimizi düşüren Resistance, Heavenly Sword'u Last of Us, Beyond ile kıyaslayınca Guerilla'nın ne demek istediği daha da net anlaşılıyor. PS4'ün de, Xbox One'ın da grafik olarak daha kat edecekleri çok yol var.