Sucker Punch halinden memnun
PS4'ü tanıtırken Sony'nin devamlı üzerinde durduğu "yapımcı dostu" doğa pek çok kere hem indie geliştiriciler, hem de birinci ve üçüncü parti büyük stüdyolar tarafından tekrarlandı. PS4'ün potansiyeline daha çabuk ulaşacağı kanısında olan yapımcılar kervanına son olarak Sucker Punch da katıldı. Oyunun baş tasarımcısı Jaime Griesemer inFamous: Second Son'ı geliştirirken asla "Hayır" cevabını duymadığını belirterek PS4'e oyun geliştirmenin "Daha rahat, daha kolay" olduğu kanaatini dile getirdi. Griesemer'e göre oyuna koymak istedikleri hiçbir şey için "mümkün değil" cevabı alınmamış. Kuşkusuz şu an PS4'ün en çok beklenen oyunlarından olan Second Son için iyi bir haber bu. Yapımcıların aklına gelen hiçbir şeyin teknik problemlere takılmadığı bir oyun bizi bekliyor olabilir. Bekleyip göreceğiz.