PC versiyonunun direkt olarak konsol portu olacağı açıklamasından sonra bir de kapak tartışmalarıyla bir türlü gündemden düşmek bilmeyen Dead Space 3'ün PC portu olmasına tepkilere yapımcı Visceral Games'ten cevap geldi.
Oyunun PC sürümünün PC'ye özel hazırlanmayacağını ve DX11 desteği ile yüksek çözünürlüklü kaplamalardan mahrum kalacağını duyan oyuncular (özellikle PC oyuncuları) geçtiğimiz hafta çılgına döndü. Visceral Games'te yapımcı görevini üstlenen Steve Papoutsis ise bugün ShackNews'e verdiği bir röportajda firmanın bu kararını savundu.
PC versiyonunun neden adam gibi hazırlanılmayacağı sorusuna şöyle yanıt verdi Papoutsis:
"Bu soruyu her duyduğumda anlam veremiyorum. Bizim için önemsiz değil ama üzerinde çok duruluyor bu konunun. PC çok farklı bir platform. Geliştirici olarak tüm platformlardaki deneyimin olabildiğince aynı olmasını sağlamak zorundayız. Stüdyomuzda her zaman konsol oyunu yaptık. En çok emin olmak istediğimiz şey, her platformdaki deneyim kalitesini aynı yapmak ki oyuncularımız bize gelip de 'bu sistemde oyun daha iyi' demesin. Bu soru kafa karıştıran bir soru ve umarım cevabım buna biraz ışık tutar. Oyuna verdiğimiz emek göz ardı ediliyor gibi hissediyoruz doğruyu söylemek gerekirse. Bizim yaklaşımımız, oyunun her sistemde harika olması yönünde".
Çok merak ediyorum, bir oyunun PC versiyonuna DX11 desteği eklemek veya yüksek çözünürlüklü kaplamalar koymak, deneyimi nasıl baltalayacak? Allah aşkına yeni nesil konsollar bir an önce gelsin de, artık PC oyunlarının önü tıkanmasa bu "deneyim eşitliği" yüzünden.