Warner Bros.’un Monolith Studios’u kapatmasıyla birlikte, Wonder Woman oyun projesinin de iptal edildiği duyuruldu. Bu haber, DC hayranlarını hayal kırıklığına uğratırken, uzun yıllardır DC Comics için yazarlık yapan Gail Simone da projeye dair düşüncelerini paylaştı. Simone, oyunun geliştirme sürecinde danışman olarak yer almış ve bu deneyimi “hayatının en büyük hayallerinden biri” olarak tanımlamıştı.
Monolith Studios’un üzerinde çalıştığı Wonder Woman oyunu, 2021’deki The Game Awards etkinliğinde duyurulmuştu. Ancak o zamandan beri projeye dair detaylar paylaşılmamış ve hayranlar oyunun akıbetini merak etmeye başlamıştı. Simone, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, oyunun görsel olarak etkileyici ve geniş bir dünyaya sahip olduğunu belirtti. Ayrıca, geliştirme ekibinin Wonder Woman karakterine olan bağlılığını vurguladı: “Bu sadece iyi bir oyun değil, gerçekten iyi bir Wonder Woman oyunu olacaktı.”
Projede kullanılan Monolith’in patentli Nemesis sistemi, oyunu daha benzersiz kılmayı hedefliyordu. Ancak, Simone bu sistemin detaylarına değinmeden, ekibin yoğun çaba harcadığını ve herkesin en iyi sonucu elde etmek için çalıştığını ifade etti.
Wonder Woman oyunu, karakterin bireysel bir macerasına odaklanan ilk büyük AAA yapımı olacaktı. Daha önce Wonder Woman, Justice League: Cosmic Chaos ve MultiVersus gibi oyunlarda yer alsa da, bu projede tamamen kendi hikâyesine sahip olacaktı. Oyunun iptali, hem hayranlar hem de projeyi geliştiren ekip için büyük bir kayıp olarak görülüyor.
Gail Simone, Monolith ve Warner Bros. ekiplerinin oyuna olan tutkularını övdü ve projenin iptalinin ardında yatan nedenlerin hala belirsiz olduğunu belirtti. Warner Bros.’un Nemesis sistemini başka bir oyunda kullanma planları olduğu söylense de, Wonder Woman oyunu hayranların beklediği büyük bir fırsat olarak tarihe geçti.