Warner Bros Games, uzun zamandır beklenen Wonder Woman oyununun geliştirilmesini iptal ettiğini ve üç oyun stüdyosunu kapattığını duyurdu. Şirketin yaptığı açıklamaya göre bu karar, stratejik bir yeniden yapılandırma sürecinin parçası olarak alındı. Monolith Productions, Player First Games ve Warner Bros Games San Diego stüdyolarının kapatılması bu yeniden yapılandırmanın bir parçası. Monolith’in geliştirdiği Wonder Woman oyunu da bu süreçte iptal edildi.
Şirketin yaptığı açıklamada, “Amacımız, Harry Potter, Mortal Kombat, DC ve Game of Thrones gibi temel markalarımıza odaklanarak en iyi oyunları geliştirmek,” ifadeleri kullanıldı. Wonder Woman oyununun iptaliyle ilgili konuşan yetkililer, “Bu ikonik karakter için en yüksek kaliteyi sunmayı hedefliyorduk, ancak bu artık stratejik önceliklerimiz arasında değil,” dedi.
Monolith Productions’ın kapatılması, stüdyonun “epik hayran deneyimleri sunma” konusundaki geçmişine rağmen zor bir karar olarak nitelendirildi. Şirket, bu değişikliklerin ekiplerin yeteneği veya çalışmalarının kalitesiyle ilgili olmadığını, tamamen yeni iş hedeflerine yönelik bir karar olduğunu vurguladı.
Warner Bros Games, son dönemde ekonomik zorluklarla karşı karşıya kaldı. 2023 yılında piyasaya sürülen Hogwarts Legacy gibi başarılı oyunlara rağmen, şirket son çeyrekte zarar etti ve bazı projeler beklenen performansı gösteremedi. Özellikle MultiVersus gibi oyunların beklentilerin altında kalması, bu kararların alınmasında etkili oldu.
Şirketin CEO’su David Zaslav, oyun biriminin daha tutarlı bir performans sergilemesi gerektiğini ve bu yeniden yapılandırma sürecinin bu hedefe ulaşmak için önemli olduğunu belirtti. Warner Bros Games’in bundan sonraki süreçte daha az ama daha büyük çaplı projelere odaklanacağı ifade edildi.