Sanatsal yapımdan, başarılı firmaya
Dear Esther'i eminiz birçoğunuz duymuştur. Duymayanlar için kısaca bahsedelim. 2012 yılında Source motoruyla geliştirilen "Dear Esther" isimli oyun, FPS bakış açısıyla anlatılan bir hikaye. Hikaye diyoruz çünkü yapım, tam olarak bir oyun değil.
Başarılı atmosferi ve hikayesiyle kısa da olsa oynayanları başında tutan yapımın ekibinden Valve'a bir transfer haberimiz var. Ekipteki sanatçılardan Robert Briscoe, artık Valve bünyesinde çalışacak.
Kişisel blog'unda iş değişikliğini anlatan Briscoe, bağımsız bir oyun geliştiricisi olmanın zorluklarından bahsetti. Blog'unda zamanının %90'ını stüdyo dairesinde yalnız bir şekilde çalışarak geçirdiğini, insanlarla dialoglarını Skype ve e-posta üzerinden sürdürdüğünü yazan sanatçı, artık insanların arasında çalışmak istediğini belirtiyor.
Briscoe, henüz Dear Esther'i geliştiren The Chinese Room ekibiyle işinin de bitmediğini söylüyor.