Iş oyun gelistiricilerinde bitiyor demolar iyi hoş, fernbus simulator oynayan var mi aranizda, gören o oyunu unity motoru ile falan yapılmış sanar.. yani bu demolari izleyip aaa ue4 motorlu oyun alayima dönmesin
İyi ilerlemeler görüyoruz. CryEngine'in tüm kartlarla uyumlu ray tracing geliştirmesinden sonra UE nin bu parçalanma sistemi fena değil gibi. Muhtemelen üzerine daha çalışılması gerekecektir, zira koca parçalar kendi aralarında collision a sahipler güzel ama diğer karakterlerle ya da objeler ile collisionlarının da hesaplanması gerekecektir. Örneğin parçalanıp düşen bir kaya tahta masaya düştüğünde collision devam etmeli, ağırlığına sertliğine göre o objede de deformasyon oluşturmalı. Videoda büyük parçaların bir karakterin üstüne düştüğünü görüyorum ama karakter ile bir collision göremiyorum.