Oyunun hikayesi çok saçma kusura bakmayın ama oyun tarihsel hatalarla dolu.. henry avery in ölüm tarihi 1699 mezar taşında yazıyor... libertalia kurucularından condent in englanda yazdığı mektup 1718 tarihli hiç dikkat ettinizmi.. ama avery ile tew bu kurucuları zehirliyorlar... bu tarih nasıl oluyo
oyunu 18 çekirdekli işlemcili bilgisayarımda 2 saatte bitirdim.. gerçekten çööp bir oyun.. direk uninstall yaptım.. bu kadar berbat bir oyun görmedim açıkçası.
arkadaşlar sizce bir tuhaflık yokmu yani oyunda çatışma ve aksiyondan çok tırmanma halatla biryerlere sarkma veya üstüne çıkmak için bir kutuyu sürüklüyoruz o kocaman mekanların içinde bir boşluk hissi yokmusizce veya bu yapay zeka bu oyun için artık eski sayılmaz mı BU OYUN KUSURSUZ DEĞİL!
oyunun türkçe olması süper. okadar oyun oynadım ilk defa akşamı iple çekiyorum oynamak için. mekanlar manzaralar muhteşem.
kesinlikle 1 kere oynayın. oyun değil film resmen.
Uncharted™4 benim için gelmiş geçmiş en iyi oyun olmuştur. Oyundaki gerçeklik inanılmaz. Türkçe olması başlı başına bir artı zaten. Şimdi Amerika'daki oyuncuların oynarken nasıl hissettiğini anlayabiliyorum. Oyundaki karakterler arası bağlar içinizi ısıtacak. Ölmeden önce bir kez yaşanması gerek !
Merhaba oğluma bu oyunu aldık.ikinci oyuncu için diğer Kumanda devreye girmiyor.iki kişilik oynamak için ne yapmalıyım?mail adresi iki kumandaya da aynı mı olmalı acaba
Şimdi bazı arkadaşların yorumlarını gördüm fakat hepsine tek tek yazmak istemedim.Atışmak için değil yanlış anlaşılmasın bu fikir paylaşımıdır.Demek istediğim çoğu yorumda oyun güzel prodüksiyonu iyi vs fakat oyun efsane değil diyorlar.Bende şu şekilde fikrimi söyleyim.Genelde zaten efsane kavramını oyunlarda ilkleri yaşatanlar için kullanıyoruz.
Fakat şunu söylemek gerekirki yıl oldu 2016 ve artık bu tür tonlarca oyun yapıldı hepsi görücüye çıktı puanlandı.Eee doğal olarakta bu kadar fazla oyun içerisinde efsane olanlar hep ilkler oldu.Misal Mafia 1 hep efsane kalacak Mafia 2 güzeldi fakat efsane değildi.Sebep şu daha öncede belirtmiştim ilk yapılan şey efsane olur sebebi çok açık öncü olması türe.Peki efsane ya da iyi oyun arasında büyük bir fark var mı ? Bana sorarsanız yok..Neden sebebide şu bana göre tüm eski oyunlar efsane Diablo 1 , Mafia 1 , Max Payne 1 yani sırala sırala bitmez..Hal böyle oluncada insanların akıllarına bir oyun çıkınca eskiler geliyor haklı olarak benimde geliyor.Fakat bu oyun için haksızlık yapılmasın oyun Motion Capture teknolojisini dibine kadar kullanmış üstüne bugüne kadar yapılmış en gerçekçi animasyonlar var.Üstüne film gibi..Yani zaten yeni gelecek oyunlar bunları getirecek..Sen bir Half-Life gibi bir efsane bir daha bekleyemezsin.Beklentilerin ölçütleri hep eskilere gidiyor.
Beklemeyin arkadaşım öncü olacak yapıtlar.Zaten çoğu kullanılan teknolojide en kusursuzunu Uncharted kullanıyor.Bu sebepten bana göre bu oyun şaheser..Tıpkı The Witcher 3 ,Dark Souls 3 , Bloodborne gibi..He bana göre GTA 5 te bu listede..Çok özür dileyerekten MGS yi de buraya ekliyorum..
Bu oyunların efsane olduğunu ileride öğreneceksiniz.Bu oyunların üzerine ekleyerek birşeyler yapmaya çalışacak çoğu firma bunlarda onlara ışık tutuyor.Ama dediğim gibi Amerika bir kere keşfedildi bir daha keşif beklemeyin..Artık üzerindeki mimari yapısına bakacağız..Devir bu noktada..
Fikirlerim bunlar arkadaşlar..Kişisel saldırı yapmadan yorum yapacaksanız eyvallah.Her soruyu ve yazılanı cevaplarım ama terbiyesizlik ve kişisel saldırı yapacaksanız lütfen yazmayın beni kastederek..
uncharted 4 diğer oyunlarla karşılaştırılırza diğerleri atari gibi kalır oyun her yönüyle kusursuz sadece grafik de değil oyunda kusur bulamazsın çünki yok eğer bulursan cevap yaz söyle de öğrenelim
komikaze17.11.2016 22:54
Bende hiçbir zaman fps 20 ye düşmedi.Görüntüyü aktardığınız tv sorunlu bence yada ps 4 te sorun var.
MK Okuru20.09.2016 23:45
00:44, Uncharted ve kusursuz teknoloji mi? OYUNDA FPS 20'YE DÜŞÜYOR???!!!
MK Okuru17.09.2016 04:44
sanat her kişide farklı duygular uyandırır.
komikaze11.06.2016 02:02
Zaten hiç fark yoktur demedim büyük bir fark yoktur diye bahsettim.Tekrar aynı şeyleri bahsetmek istemem zaten yukarıdaki yazımda belirtmiştim.Bu mantık böyledir film serilerindede oyun serilerindede efsaneler ilk filmler yada oyunlar olmuştur serilerde.Ama bu diğer oyunlarında ya da filmlerinde efsane olmadığı anlamına gelmiyor.Sadece aldığın bir tattan ikinci tadışındaki o haz eksiliyor.Tamamen piskolojik bir olgudur.
MK Okuru20.05.2016 18:56
Efsane ile iyi oyun arasında birçok söylemde oldukça fazla fark vardır.
Hickey13.05.2016 15:47
Hocam çok güzel özetlediniz ben Dishonored ve Last of us' tan sonra en beğendiğim oyunlardan biri oyunun atmosferi, hikayesi olarak beni baştan çıkarmış film tadında müthiş bir oyun ne yapın ne edin bu oyunu oynayın. Verdiğiniz her kuruşa değer.
DerinFrekans13.05.2016 13:02
Herkes güzel yorum olmuş diyor adamın tek yorumunu artılayan yok... güzel noktaya değinmişsin arkadaşım :)
ferit13.05.2016 12:47
AÇIKLAYICI VEDE MANTIKLI BİR YORUM OLMUŞ
komikaze13.05.2016 12:12
Evet The Last of Us'ı unutmuşum onuda ekleyebiliriz..
ultrAslan13.05.2016 11:03
Güzel yorum olmuş.
MK Okuru13.05.2016 08:06
Aynen katılıyorum.
İçerisindeki ayrıntıyı detayı ince fikirleri göremeyen insana herşey sıradan ve önceki yapılanların aynısı zaten.
O detayları görebilirseniz zaten yukarıda saydığın oyunların (the last of us ı da katabilirz)her birinin efsane oyunlar olduğunu görürsünüz.kendi türlerinde zirveler..
Herkese iyi günler
Bir sorum olacak yeni ps4 aldım, Uncharted 4 bayağı beğeni toplayan bir oyun,denemek istiyorum. Galiba diğer oyunları Nathan Collection ile bir araya toplamışlar. Sizin görüşünüz nedir bu konuda? İlk önce Nathan collectionu mu oynamalıyım? Şimdiden teşekkür ediyorum
-----------------------------
Selam sevgili okur. Serinin oyunları hikaye açısından birbirleri ile önemli bir bağa sahip değil. Sadece karakterler ve zaman örgüsü bağlantılı. İstediğin oyundan başlayabilirsin ancak elbette tavsiyemiz Nathan Drake Collection ile başlayıp sıra sıra gitmen yönünde :)
sorun değil sen 4 ü al paranı boşa harcama hikayelerinde pek bi bağ yok 4 den başlasan da anlarsın zaten oyun sana anlatır :)
MK Okuru27.12.2016 18:00
sorun değil sen 4 ü al paranı boşa harcama hikayelerinde pek bi bağ yok 4 den başlasan da anlarsın zaten oyun sana anlatır :)
barisMD13.12.2016 11:22
cevabınız için teşekkürler . aslında yanlış bir ifade kullandım kusura bakmayın , her ne kadar kafamda almış olsam da ps4 ile xbox arasında kararsız kalmıştım. büyük ihtimalle ps4 alacağım. uncharted'ı denemek istiyorum zamanım olursa önceki oyunlarını da deneyeceğim . ilginiz için teşekkürler , iyi çalışmalar..
oyunu bitirdim.grafikler güzel,manzaralar güzel, oynanış oturmuş (bildiğimiz unc)ama nedense bir şeyler eksik gibi geldi bana.seriye oynanış olarak bir yenilik katmıyor.fragmandaki heyecanı oynarken alamadım.aceleye getirdim acaba o yüzden mi bilmiyorum.bulmacalar çok kolay,sıradan.puanım 75
yok artık sadece grafiği ile bile benden 100 üzerinden 1000 alır sokakta gezerken etrafa bakıyorum hala uncharted oynuyor gibi hissediyorum grafikler o kadar yani ama oyunun tarzı sana uymamış olabilir yada çok hızlı bitirmiş olabilirsin bence birdaha bitir ama yavaş yavaş oyunu inceleyerek ağır ol.
MK Okuru25.12.2016 17:11
Aynen katılıyorum,bence en iyi ve zevklisi Uncharted 2 ydi..
MK Okuru17.12.2016 20:45
Merhaba, seriyi hiç oynamadım ama unc4 oynanış olarak aşırı zayıf geldi. Yani adamları alt etmek,vurmak,saklanmak o kadar basit ki... ve tabii 30m zıplayıp 1m'lik duvara çıkamamak ayrı garabet..
Senaryo ve hikaye işlenişi güzel sadece
Merhabalar ben bir anneyim 13 yaşındaki oğlum için sitenize üye oldum.Oyun geçmişim -tabii size komik gelecektir- oğlum küçükken oynadığım OGAME adlı bir savaş oyunuydu, deliler gibi aylarca oynamıştım.Ay çıkaracam,filom inecek diye buluşmaya gitmezdim arkadaşlarla vs..İkinciliğe kadar çıkıp tatile çıktığımda ilk kez hesabı bir arkadaşa emanet etmiş ardından hesabım hacklenmişti.:(( Neyse size sormak istediğim uncharted 1-2-3 ü PS4 için oğluma almayı düşünüyorum.Öyle çok bilg.oyunu oynaması taraftarı olmadığım halde bu efsane oyunu oynasın diye düşündüm,sürpriz yapmak istiyorum daha önce istemişti hayır demiştim.İngilizce satın alabileceğim bir yer var mı?(en azından ingilizcesine faydası olsun diye) playstation storadan alırsam download olarak mı yoksa kutusuyla gerçek oyun olarak mı gönderilir?En uygun fiyatlı nereden alabilirim?Kapladığı alan çok fazla görünüyor,sorun olur mu?Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
---------
İlginiz için teşekkür ederiz. Uncharted'ın ilk oyununu Nathan Drake Collection adı altında satılmaktadır. Yaş sınırlaması 16+ olarak getirilmiştir. Oyunun içeriğinde çok fazla küfür olduğunu belirtmemiz gerekiyor. 3 sene daha bekleyip sonrasında hepsini birlikte oynamasına izin verebilirsiniz :)
bütün samimiyetimle söylüyorum bu oyunun geldiği nokta rekabet açısından çok ürkütücü bir boyuta vardı örneğin yeni çıkacak bir oyun olan mafia 3 sunum oynanılabilirlik motion capture sesler grafiği saymıyorum bile olay oyun boyutunu aşmış noktada şuan korkunç bir rekabete tanıklık ediyoruz!
ben oyunu yeni aldım 6. bölümde köprünün orda sam in bana halatı vermesi lazımken vermiyor öyle bekliyor neden öyle oluyor anlamadım cevap verirseniz sevinirim abi saygılar :)
Uncharted 4'ü bitirdim. Fakat Rise of the Tomb Raider kadar güzel değildi bence. Uncharted 4'ün grafikleri güzel fakat ROTTR'dan bir farkını göremedim. Hatta ROTTR PC daha detaylıydı. Sırf bu oyun için de PS4 alacaklara acırım çünkü üç, dört exclusive oyun dışında PS4'e çıkan adam gibi bir oyun yok!
Karşı saldırının olmadığı oyunlara baktığımızda
4 4 2 ve Xavi İniesta
Bu gibi takımlara baktığımızda
Duran toplarda
Naptı gökanı sola amedi sağa aldı
BAKTIĞIMIZDA
bakmıyorum a stayım
Klişenin özü 100 tane farklı oyununcu çekim yapsa
ve incelense
Denenen yol hep aynı
no Saldırı strj geliştirmeye set
Bir efsane seri daha bitti. Hiç bitmesin istediğim bittiğinde de içimde bir boşluk olan oyun. Nathan'ın olup olmadık yerlerde bile yaptığı esprileri,yaptığı keşifleri,bulduğu ilginç hazineleri özleyeceğim 😕
oyunun hikayesi piyasadaki en iyi hikaye değil yani süprizi fena değil ancak 96 puanı hak ettiğini düşünmüyorum yani 90 falan verirdim Ancak zevk meselesi yinede piyasanın çok kaliteli oyunlarından
Story mode dami oynuosun arkadas, en zorda oynasana vuran vurana kiran kirana.
MK Okuru6.06.2016 18:58
Doğru karakter panamada dayaktan ölmeli ve oyun orada bitmeli ne gerek var ana karakterin dövmesine.filmlerde böyle olmalı dark knight ın açılışında jokeri bankada görevli pompalıyla vurmalı ve bitmeli film.sen o kadar ayrıntıdan sadece adam dövüp ilerleniyor çıkarıosan o snn kazmalıgın ndog napsın.
Oyuna notlarimi verdim zaten. (120) sadece sunu soylemek icin geldim. Sadece Avery ve 12 korsan yoldasinin hikayesi bile baslibasina ayri ve mukemmel bir oyun konusu olabilirdi. Dram, gizem, gerilim her sey var.
Uncharted 4 efsane bir yapım olmuş bence. Bu arada bug var iskoćya bölümünde sarı kutuyu aşaģı atarken ben binanin altina tutulu kaldım sonra asagi atlayinca sonduz mavilige dustum :D ama muhtesem bir oyun senenin en iyi oyunlarından biri
Bende madagaskardaki malum mekana gittiğimde suyun altında düştüm sonsuzluklara ama naughty dog loading ekranına düşman bir firma olduğu için sıkıntı değil oyuncuyu yormuyor anlamsız şekilde.
Multiplayer odaklı değildi, modların az olması beni de üzdü ama oynanışı içine çekti multiplayerde bile,yakın dövüşlere hiç dikkat etmedim, pata küte dalıyordum karşı atak gelmesin diye zaten gelmiyormuş... =) Ben oyunun sonundan dolayı çok fazla puan kırdım, oyunun sonu benim için hayal kırıklığıydı, Epiloge kısmından önceki son beni üzdü, daha fazla ses getirecek bir son bekliyordum...
Hayatımda oynadığım en iyi oyundu özellikle son bölümdeki boss fight bence oldukça başarılıydı madagaskar bölümündeki o kovalamaca sahnesi falanda zaten bi efsaneydi oyun tam anlamıyla bi şaheser
EFSANE DEĞİL DEVRİM
BU OYUNUN PUANLAMASI HANGİ KATEGORİYE GÖRE YAPILDI DÜŞÜNÜYORUM BULAMIYORUM HİÇ BİR OYUNLA KARŞILAŞTIRILAMAZ YANİ ŞİMDİ TEMPLE RUN LA MİRRORS EDGE Yİ KARŞILAŞTIRIP PUAN VERMEK GİBİ NESİL FARKI BU RESMEN MİLATTAN ÖNCE UNCHATED4 TENSONRA DEMOLARDAKİ GİBİ OYUN OYNAMAK HAYAL DEĞİLMİŞ
sen git mario oyna .9 yaşındaki çocukların yaptığı yorum bak sen ya .
DerinFrekans18.05.2016 14:46
o zaman başından kalkamıyorsundur...
MK Okuru12.05.2016 19:38
Aynen öyle, balon... İlk oyundan bu oyuna şişirilme bir balon. İnsanlar bir gün anlayacaktır.
Hickey11.05.2016 22:58
Hocam ben üniversite öğrencisi olmama rağmen oyunu çok seviyorum. Bütün serilerini severek oynuyorum ona ergen demeyelimde daha çok gençlere hitap ediyor diyebiliriz.
ömervlc11.05.2016 21:08
oyunları ps4 olmadıgı için oynıyamıyorsunuz ve youtuberların çektigi videolara bakıp grafiklere bak be diye kalıyorsunuz anlamıyorsunuzki videolarda grafigin en fazla %20 si görüntüleniyor
warehouseman11.05.2016 12:40
Gel ağzımın ortasına kürekle vur diyor resmen :D
MK Okuru11.05.2016 10:57
23:11 ne yazık ki bu piyasadakilerin çoğu artık ya ergen ya da para peşinde olduğundan doğrular ne yazık ki söylenmiyor eh sizlerde o bebe ve para tacirleri tarafından beyniniz yıkanmış bir şekilde "ehebele belele bele" diye dolandığınızdan yılın oyunu değil asrın oyunu bile olur bu oyun.
MK Okuru10.05.2016 23:11
Dünyadaki herkes ergen galiba o yüzden tüm sitelerde yüksek not almış. Sen önce cs:go da 1 mapi kaç kere oynadığını say
MK Okuru6.05.2016 11:52
oynayamadığın içi böyle konuşman normal abisi sen kendi çapımda takılmaya devam et :)))
benimki 30 saat sürdü resmen başından kalkmadım ps4 ün ne zaman sabah oldu nezaman akşam oldu oyun bittiginde oyunun bittiginemi üzülsem yoksa oyunu oynadıgım sırada hiç yemek yemedigim için aç kalmamamı üzülsem bilemedim
Gerçekten hiçbir şey anlatmayan. Belli ki Uncharted serisinin diğer oyunlarını oynamamış bir editör tarafından yazılmış bir inceleme. Oyunda değişen onlarca şey var. Temel mekaniklerde yenilikler var. Hiçbirine değinilmemiş.
10/10 5/5 100/100 tüm sitelerde puanlar böyle okurlar hele tüm sitelerde 10/10 burda niye 92 çünkü türk ler oyunları oynamadan eleştiriyor sırf ps4 leri yok diye böyle bir oyuna 0 veriyorlar türkler oyunların ne çabayla yapıldıgını bilmiyor onlarja grafik hatasını düzeltmek nathanın gerekmese bile oraya tutunması gerekiyorsa oraya tutunmak için yazılım ile uğraşmak animasyon koymak efect vermek gör bu oyunu yaparken milyonlarca kod harcadılar tamamen sorunsuz bir oyun görmek çok zordur mutlaka bir bug vardır çok nadir oyunlarda bug yoktur bu oyunda yok
Oyunu daha oynamamışken kötüleyenler mi daha sinir bozucu, yoksa oyunu kötüleyen herkesin zevkine küfür edenler mi daha sinir bozucu cidden karar veremedim. Ne yani, Uncharted'ın iyi olduğunu düşünmek için illa fanboy bir ergen mi olmak gerekiyor? Ya da kötü olduğunu düşünmek için sadece Call of Duty oynayan ergenlerden mi olmak gerekiyor? Bi oynayın ondan sonra fikrinizi belirtin be.
Not: Ben oyunu oynuyorum, daha bitirmedim. Ama bu inceleme ilk çıktığında ufak bir karşılaştırma yaptım: Tüm inceleme siteleri muhteşem puanlar vermiş, burada okur puanı yerlerde. Demek ki birileri trollemeye çalışıyor. Ben de durumu düzeltmek için 100 verdim. Görünen o ki şu an durum düzelmiş, mümkün olsa puanımı kaldırırım. Bitirmediğim bir oyuna 100 vermek hoş bir şey değil.
Hayır adamın yorumu -5 almış bunu bile mi idrak edemedin. Yaptığın şyin hala saçma olduğunu anlamadın. -5 alıyorsun sitenin 1 numaralı sana destek çıkıyor ve sen hala ayıkamıyorsun. Vallahi gülsen mi ağlasan mı bilemiyorsun ;)
ultrAslan14.05.2016 17:59
portakallılahmacun, 13.05.2016 23:30
Abi bence ben warehouseman ile aynı görüşte değilim. Ben en başta sesimi çıkarmadım. Dedim ki oyunu oynamadan sıfır veren kadar 100 veren de haksız (ki 100 vereni daha çok anlayabiliyorum ama sıfır,30 veya 40 verene hiç bir anlam veremiyorum) Neyse dedim sesimi çıkarmadım. Bu ismini tekrar yazmak istemediğim şahıs yüksek verenlere yüklenince düşük puan verenlere tek bir laf etmeyince patladım. Hayır ben düşük verene bir şey dememişim çünkü yüksek verenler de oldu oyunu oynamadan diye. Ama bu gitmiş sadece yüksek verenleri eleştirmiş. Bu adamı sen olsan bir daha ciddiye alır mısın? Niyeti ve amacı belli. Ortam germek. Tartışma yaratmak. Oysa objektif olup benim gibi ya hiç sesini çıkarmasaydı veya her iki tarafı da eleştirme cesaretini gösterseydi hiç bir problem yoktu. Sen anladın portakallılahmacun. Ha üzüldüğüm nokta bu arkadaşı sadece aydinnesty'in desteklemesi. Buna oturup ya beni bir tek bu troll desteklemiş lan bir dur bakayım hata mı ediyoruz diyeceği yerde hala kabullenememesi. Problem bu ve bence aynı şeyi savunmuyoruz. Sen zaten beni iyi kötü tanıyorsun. Dediklerimi anladın.
portakallılahmacun13.05.2016 23:30
Bence burada sıkıntı insanların oyuna 0 vermesi değil. Oyunu oynamayan insanların 0 vermesi sıkıntı. Eğer oynadıysan (her ne kadar hiçbir şekilde anlam veremesem bile) Uncharted 4'ün rezalet olduğunu, 0 puanı hakettiğini söyleyebilirsin. Herkesin özgür düşüncesini belirtmeye hakkı vardır. Ama daha oyunu oynamadan, iki videosunu izleyerek (hatta bazen onu bile yapmadan) 0 verme hakkını nereden bulur bu insanlar anlamıyorum.
Ve ayrıca warehouseman ve ultraslan, bence ikiniz de aynı görüşü destekliyorsunuz. Sadece bu düşünceyi belirtme yöntemlerinizdeki farklılık yüzünden tartışma çıkmış. Bence bu konuda anlaşabilirsiniz. İkiniz de haklısınız çünkü. Gereksiz tartışmanın anlamı yok, özellikle sitedeki troller bu tartışmaları körüklemeye çalışınca... (Kim olduğunu biliyoruz, değil mi?)
ultrAslan13.05.2016 15:45
Derin Frekans ben boş zamanlarımı bu sitedeki çoluk çocuk bilimum trolleri tımar etmeye adadım. Hepsini teker teker tımar edeceğim. Çoğu zaman tek kalıyorum bu trollerin arasında ama benim kaybedecek bir şeyim yok. Onlar trollse ben daha fazla troll olurum. Öyle şeye böyle şey (siz anladınız :) Bundan bıkacağımı falan da zannetmesin hiç biri. Nefes aldığım sürece buralardayım. Mk sitesi belli ki bir şeyleri değişirmeye yanaşmıyor biz de kendi çapımızda tımar ederiz bunları.
DerinFrekans13.05.2016 13:13
Bu sadece Uncharted'ın başına gelmiyor ki...hemen hemen her oyunun altında... Demon Souls... MGS... Fallout...tüm Sony Exclusive' leri yani yazabileceğiniz her büyük oyunda. Ama ben çöp diyerek 0 basanlardan bahsediyorum.
Fark ettiniz mi bilmiyorum bu hep aynı kişiler tarafından oluyor, aynı cümleler, aynı hareketler, genellikle ortak özellikleri olan oyunlar da... atıyorum MGS, Demons Souls veya Fallout gibi iddialı oyunlar da oluyor.
Mesela bu arkadaşların Street Fighter la işi olmuyor nedense ya da bir pokemon oyunuyla... ama nerede bir sony exclusive'i nerede iddialı bir yapım orada bitiyorlar.
Ayrıca kendilerinin savundukları averaj oyunlar da bu davranışlar gözükmüyor... yani işin özün şu hep aynı adamlar... ve art niyetli hareketler... sözüm beğenmeyip düzgünce eleştirenlere değil...
Keza takıntılı bir x box fanboyu var, çıkmış Ultra'ya Derin yazmış...Portakallı yazmış onunla birebir tartışmaya girmemişken (mk okuru yorumları hariç tabi :)) ) ...
6 aydır tek yorum yapmadım Allah ıslah etsin... iş versin işsizlikten kurtulsun ne diyim
ultrAslan12.05.2016 19:12
Ve şunu da eklemek istiyorum. Burada eleştirilmesi gereken yüksek puan verenlerden ziyade düşük puan verenler. Bu oyun dünyanın her tarafında 90 dan aşağı not almamış. Yani minimum hakkı 90 veya en kötü 85 olması gerekirken sıfır veren mi ararsın 40 veren mi ararsın. Komik komik puanlar verilmişti en başlarda. Bunlar çekememezlik yapan troller işte. Yani bu oyunun her şeye rağmen 90 alması sürpriz değildi zaten. Oynayan adam da en aşağı 85 verecekti. Dünyanın her yerinde böyle. Ama oynayan kimse bu oyuna ne 40 ne de sıfır verecekti. Ben bunu kimseye anlatamadım arkadaş... Ama buna rağmen bu arkadaş düşük puan verenlere tek bir kelime etmezken yüksek puan verenleri hedefine almıştı (ki düşük puan verenler eleştirilmeyi daha çok hakederken). Ama tarafsız bir arkadaşımız neticede. Ps4 efsanesi falan deyince objektif olunuyor zaten ;) Bu da burada dursun... Belki bu sefer bir kulaktan girip diğerinden çıkmaz.
komikaze12.05.2016 19:06
Enteresan hakkaten yani bu oyunu neden kötülemeye çalışıyorlar ? Çok saçma yani nedir hırsını alamayıp funboy olduğun oyun kötü olunca bu oyunlara mı saldırıyorsun ? Nasıl bir kişilik bozukluğu ya da bir dengesizlik aklım ermiyor..Sana sonuna kadar katılıyorum çokta iyi yapmışsın.Oyuna bende 100 puan verdim kusursuz bir oyun benim için..Zevkler renkler elbet tartışılmaz ama ortada bir şaheser varsa herkes saygı gösterecek..
ultrAslan12.05.2016 19:02
Sen böyle demiyorsun warehouseman. Senin dediğin şey oyuna yüksek puan verenlere. Düşük puan verenlere tek bir kelime etmedin. Yalan söylemenin lüzumu yok herkes gördü zaten.
ferit12.05.2016 15:48
iyi yorum sana katılıyorum oyunu trollemek isteyen çok puanlardanda belli oluyor bende 90 puan vermiştim oyuna
warehouseman12.05.2016 11:32
Bende öyle diyorum ama imseye derdimi anlatamıyorum.
Bu sitede ergenlerle çok uğraşılıyor. Yani hayatın her yerinde her oyunda özellikle f2plerde yoğun bir şekilde varlar. Artarak da olacaklar. Şimdi bu oyunun bu sitedeki okur puanına bakıp karar veren oluyor mu? Ben sadece editör puanına bakıyorum. 10 tane hesap açılıp gelir 0 basarsın istersen ve okur puanı yerlere düşer. Bunu önleyemezsin. Çok konuşulup tartışıldıkça bişrey yaptıklarını sanıyorlar. Naugthy Dog oyunları hepsi şaheser gidip 0 veya 40 vermek zaten evinde konsolun olmadığını ve pcden başka yerde oyun oynamadığını gösterir.
arkadaş burdan bile insanımız tartışma çıkaracak şey buluyor yani bravo
oynarsın beğenirsin eleştirini yazarsın
oynarsın beğenmezsin eleştirini yazarsın
karşıt görüşte olanı suçlamak salak yerine koymak ergen vb bilimum laf etmek nedir ya
kimin neyi beğendiği sadece kendini ilgilendirir
Durum daha vahim ,zaten oynayan yazsa sorun cikmiyacak ama oynamadan sadece baskasina keyif veren guzel seyleri kotulemek icin buraya gelip sacmalayip hakaret etmeye calisan yetersiz sorunlu tiplerle dolu yorumlar.yoksa begenip begenmemek degil mesele.
Tam puan vermemek için diretmişsiniz herhalde.
Abartmayalım, tarafsız kalalım psikolojisine girmişsiniz sanki
ama bence bu oyuna 100 vermeliydiniz.
Merak etmeyin, oyundan anlayan herhangi bir kimse
abarttığınızı düşünmezdi. 100 puana çıkarmanızı isterdik.
Saygılar.
Sevip,önemsemiyorsanız 200 liralık bir film diye sığ ve boş bir yorum yapmanıza hatta önemsemdiğiniz bir oyununun yorumlarını okumaya çalışmanıza gerek yok diye düşünüyorum.
Bırakında oyunu oynayanlar kendi aralarında +/- lerini ve tecrübelerini paylaşsın,yorum sayfaları biraz temizlensin.saygılar.
oyun çok güzel ayrıca inceleme de gayet güzeldi baştan sona okudum. oyunu beğenmeyen arkadaşlar daha ne istiyorlar anlamadım. zorluksa zorluk, senaryoysa senaryo, grafikse grafik abartmıyor olmak istiyorum ama iyiye de İYİ demek lazım.
Trollüğü birşey zannaden ergen yorumlarının arasından fikir sahibi olmak için yorumlara bakacak arkadaşlar için yazıyorum.
Alın oynayın oyunu verdiğiniz her kuruşa ve geçirdiğiniz her saate değer bir oyun.Witcher 3 ve last of us ile beraber bu neslin en kaliteli en sağlam oyunu.
Değilim,oyunu oynadım ne düşünüyorsam onu yazdım.
Bir zorunluluk olmadığı için üyelikle falan uğraşmam.
İncelemeler insanlar fikir sahibi olsun diye yapılıyor,altındaki yorumlarda oynayıp fikrini söyleyen arkadaşların görüşlerinden oluşmalı.Ama bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak çağın hastalığı
warehouseman12.05.2016 07:31
Her MK okuru ibareli yorum sahibi benim için potansiyel troll adayıdır.Al bi üyelik öyle yaz,yoksa sende trollmüsün.
ultrAslan11.05.2016 12:18
Biz bunu böyle yazınca eleştiriliyoruz. Tarafsız bir mk okuru da yazdığına göre problem yok gibi.
Bu oyun gelmiş geçmiş ve Türkçe olarak iddaa ediyorum ; gerçekçiliğe yaklaşmış ve oynanış,macera olarak mükkemmel ötesi bir oyun ki; bu tür oyunları yapanı bırak elini, alnından öpeceksiniz arkadaş !!
ne yazık ki bu piyasadakilerin çoğu artık ya ergen ya da para peşinde olduğundan doğrular ne yazık ki söylenmiyor eh sizlerde o bebe ve para tacirleri tarafından beyniniz yıkanmış bir şekilde "ehebele belele bele" diye dolandığınızdan yılın oyunu değil asrın oyunu bile olur bu oyun.
dediğin şeyi yapan firmalar var ama yorum yanlış oyunun altında,naughty dog onlardan birisi kesinlikle değil.oyun dünyasına kabus gibi çöküp bu hale getiren multiplayer oyunların altına yazmak daha doğru bu yorumlarını.oyunu oynarsan yanlış bir yönlendirme olmadığını puanları hakettiğini görürsün..
bir oyunun nasıl olması gerektiğiyle ilgili burada atıp tutan dalazlara;her oyunun kendi içinde +ları vardır yapımcı nasıl yapmak isterse öyle yapar,senin şu yok bu yok dediğin şeyler kendi zevkinden ibarettir.gider sevdiğini oynarsın,sevdiğin oyunun firması yenisini yapmıyorsa git onlara çemkir.
Yaw niye birbirinizi suclayip elestiriyorsunuz? yani oyun sonucta biri sever biri sevmez, iki tarafta birbirini savunuyor:) camur atmadan begenmedim deyip gecin gevezeligin kimseye faydasi yok.
MK Okuru6.05.2016 16:54
15:05 sana katılıyorum
15:11 kusura bakmada oyundan anlamayan sen ve senin gibiler oyunu oynayamaıyosunuz bari karalamaya çalışmayın ayıp be oyun firmaları bile en yüksek puanları verdiler oyuna gerçekçi olun biraz fesatlık çıkarmayın
Sa . Xbox ve Pc m var . Şu çizgisel kendini tekrar eden çöp oyunu oynamayın . İyi ki ps4 üm yok . Bu yorumu kesinlikle pc fanı olduğum için yazmıyorum . Şimdi gidip 32424234234 saat Multiplayer kascam . (!)
Teşekkürler,güzel inceleme, yerinde puan.
Oyunu an itibariyle bitirdim.
Oyunu oynayıp bitiren birisinin 95 ten aşağı puan vermesi çok zor.video izleyip gelen ergenleri ve oynamadan ön yargıyla yorum yapan eski kafaları dikkate almayın.
Efsane bir oyun yapmışlar.
Böyle bir keyif yok.
Dolu dolu oyun..
Oyun tam anlamıyla rezalet ötesi, berbat bir oyun. Bu oyuna bu puan çok fazla en fazla 30 puanı hakkediyor bu oyun. Leşşessins Creed ve iğrenç CoD oyunundan bile dahada iğrenç bir oyun. Korsanı çıksa bile oynanmaz. CoD:IW rezaletinden dahada berbat.
60 fps nin tadını almayan bilmez.Agir xbox cı olmama ragmen artık dayanamadım rekor paralar harcayarak pc topladım.Cicek gibi oynuyorum.Kemiksiz 60fps.O kadar akıcı oluyor ki oyunlar gercekciligini yitiriyor bazen :p o zaman da xbox oynuyorum.İkisinin de yeri ayridir cocuklarim benim
Oyun tek kelime ile harika olmuş siz daha oynamadan neyini konuşmuşssunuz böyle bilip bilmeden atıp tutumuşssunuz.Kusursuza yakın yapılmış herşey.Her detayla ince ince uğraşılmış.
Almayı düşünen hiç tereddüt etmesin alıp oynasın dostlar.
Hayır henüz piyasaya çıkmamış oyuna ortalama 95 veren 19 MK okuru kim merak ettim.
Oyunun kalitesi tartışılmaz o belli,ama hemen oy vermeyip çıkmasını bekleseydiniz ya.
Bu oyun PS konsolunun en iyi serisi bence.
MK Okuru, 09.05.2016 21:22
Bu yazdığın şeye inandıysan problem yok. Ama benim ucuz numaralara ihtiyacım yok. Bu sitedeki en aktif kullanıcıyım. Sevenim olduğu kadar sevmeyenimde var. Ama hiç bir zaman ucuz numaralara girmem. Beni başkalarıyla veya kendinizle karıştırmayın ;)
MK Okuru9.05.2016 21:22
Gençler karışmayın, adam kendi kendine konuşmaya başladı. Ya da dürtün şunu.
ultrAslan9.05.2016 13:44
MK Okuru, 09.05.2016 13:32
Hahaha. Iyi güldüm buna. Bazı yönlerden benzeştiğimiz doğrudur ;)
MK Okuru9.05.2016 13:32
11:43 ultraaslan ben tamamen konudan bağımsız biriyim senin bu yorumlarını görünce survivor gönüllülerdeki semih geldi aklıma :))))
ultrAslan9.05.2016 11:43
MK Okuru, 09.05.2016 00:31 ve
MK Okuru, 09.05.2016 00:37
Zaten aynı kişisiniz tek bir cevap vereceğim daha doğrusu vermeyeceğim. Beni sevmiyor olabilirsin, hoşlanmıyor olabilirsin, benden nefret ediyor olabilirsin, zaten bir insanı sevenler kadar sevmeyenler de olacaktır. Bu da gayet doğal. Herkes seni sevemez çünkü. Her zaman seni itibarsızlaştırmaya çalışanlarda olacaktır. Çok ama çok normal bir durum bu. Ama görülen o ki sitenin sahibi ve kurucusu "Murat bey ile sitede ki bence en değerli editör Emin bey" beni ve yorumlarımı sevmiş olacak ki seviye 5 noktasına kadar gelebildim. Ve artık gordüğünüz ve farkettiğiniz gibi yorumlarım çok çabuk yayında oluyor ;) dikkatinizi çekmiştir herhalde. Yani benim için sen ve senin gibilerin yorumları hiç bir değer taşımıyor ve anlam ifade etmiyor. Sitenin başındakiler bana sahip çıkmış değer vermiş seni mi sallayacağım ben. Veya senin gibileri mi sallayacağım ben. Benimle uğraşmak yerine gelin birlikte bir orta nokta bulalım. Buna ben açığım. Her türlü yapıcı görüşünüze de açığım. Yanlışlarım olabilir. Ben de insanım ve kusursuz değilim. O yüzden efendi efendi yazın da sizi de ciddiye alayım "Mk okurları". Yoksa yazdığınız şeyler benim için hiç bir şey ifade etmeyecek
MK Okuru9.05.2016 04:14
Ülke profilini bu yorum altındaki yanıtlara bakınca görebilirsiniz.
MK Okuru9.05.2016 00:37
hadi diyelim 8 sene once ergendin, yahu nereden baksan su anda 20lerinde olmalisin. hala ergensin. ne zaman buyuyeceksin sen? ne zaman adam olacaksin ultraslan? ha? ha? git kendine bir hayat kur yahu? atmosferimizden tukettigin oksijene yazik. bende de ps4 var. hic de gocunmadim bu yaziya. ?!
MK Okuru9.05.2016 00:31
Ultraslan warehouseman ve aydinnesty yazismalarinizi okudum. ultraslan sen haksizsin ve sana laflar hazirladim.
8 senedir takip ederim bu siteyi. surekli fanboyluk yapiyor senelerdir susmak bilmiyorsun. hep haksizsin. hep dikkatleri uzerine cekmeye calisiyorsun. senin hayatin yok mu?
MK Okuru8.05.2016 22:59
Bir oyunu oynamadan puanlayan insan sağlıklı değildir.İster yüksek versin, ister düşük. Tartışma çok anlamsız! Heyecanına, kıskançlığa kapılan belirli bir kitle var. Çok üzerlerine gitmeyin.
ultrAslan8.05.2016 22:38
Hahahaha. Yüksek profilli misin peki sen? Sen çok mu düzgünsün? Çok mu düzgün cevaplar veriyorsun? Zaten merak etme benim cevaplarım adamına göredir. Yani zaten beni bilen bir kitle var sitede. Gayet özelden güzelce sohbet ettiğim insanlar da var. Çevremde beni bilir. Ha sen bu konuşmadan anlıyorsun sana anladığın gibi muamele yapıyorum bende.
aydinnesty8.05.2016 19:21
Al abi işte değişen hiçbir şey yok. Adam yine düşük profilini sergilemekten çekinmiyor. Bir de bi lahmacun çeşidi vardı, sahi nerede o(Canım gel bak seninki yine uçuyor)? Bir de teşekkürler MK ekibi, tüm bu yorumlar sizin eseriniz.
ultrAslan8.05.2016 18:42
Bana bunları PC ile orgazm olan birisi mi söylüyor. Ayrıca aynı zamanda pc ile de oyun oynarım ama çok nadir. En azından ben her ikisini de almışım oynuyorum merak etme sen yavrum benim. Ayrıca tam olarak şunları söylemişsin "Ben diyorumki yorumu yaptığım zaman 95 puan ortalaması ve 19 oy vardı.40 puan ortalamsı ve 3 oya göre yapmadım yorumu.Ama sen kime anlatıyorsun :D" Madem durum bu ben sana olan vaziyeti söylüyorum ve sen hala utanmadan sıkılmadan yazdığım hiç bir şeye cevap veremiyorsun. Yorumunu düzelt diyorum objektif değilsin diyorum (en azından bu konu için) yaptığın hatayı belirtiyorum hala düzeltmiyorsun ve "omo ben obojoktofooommm" deyip duruyorsun. Arkadaş sen niye algılayamıyorsun. Yahu bu kadar zor değil be sen bile anlayabilirsin....
warehouseman8.05.2016 14:42
Bizim PS 4 konsolunu ilah yapan zat uçmuş yine...
Ben anlatamıyorum hala kendiği bildiği gibi yazıp çiziyor.
Ben diyorumki yorumu yaptığım zaman 95 puan ortalaması ve 19 oy vardı.40 puan ortalamsı ve 3 oya göre yapmadım yorumu.Ama sen kime anlatıyorsun :D
Bide hala terbiyesini düzeltememiş,yorumları yine hakaret dolu.
Her okuyan adam olamıyor demekki.
ultrAslan8.05.2016 13:49
ömervlc, 08.05.2016 08:36
Aynen öyle abi. Ismini vermek istemediğim "zat" burada objektifmiş ya hani. Hani ps efsanesi deyince objektif olunuyormuş ya. Ama ne hikmetse yüksek puanlara anlam veremiyorken düşük puanlara pekala anlam verebiliyor belli ki. Ben adama ilk 3 puanlamanın sonucu 40 diyorum ki bu demek oluyor ki en iyimser haliyle 3 kişi de en az (!!) 40 vermiş demek (bunu çocuğa söylesen bile güler ama neyse). Ama adam hala buna sesini çıkarmıyor. Ama nasıl olsa ps konsolunun en iyi serisi deyince objektif olunuyor. Bunun mantığına göre. Saçma olan da ne biliyor musun? Bu oyunun dünya çapında 100'lük sistende 90'dan aşağı puan almamış olması, 10'luk sistemde de 9'dan aşağı puan almamış olması (istisnalar olabilir ama çok çok az bir farkla). Yani insanların bu oyunu oynamamasına rağmen yüksek puan vermesi sacma eyvallah diyorum zaten. Ama bu oyuna komik komik 40 verenler sıfır verenler oyunu oynayıp mı bu puanı veriyor. Bunu o ufak beynine sokamıyor işte. Anlayamıyor ve bunu eleştiremiyor bizim sözde !! Objektif arkadaş. Hayır yani insanların yüksek vermesi bile düşük vermesinden her şeye rağmen anlamlıyken bu zat'ın sadece yüksek puan verenleri eleşirmesi..... bilemiyorum yani.... zeka düzeyi ortada işte arkadaşın çok ta yüklenmeyelim degil mi ;)
ultrAslan8.05.2016 13:29
Warehouseman'ın embesil olduğunu alenen bir kez daha teyit etmiş bulunmaktayız. Adam hala tarafsızım diye ağlıyor. Yani bir embesilin bile algılayabileceği düzeyde defalarca yazdım hala anlamıyor. Arkadaş şu siteye girerken beynini bir kenara mı koyuyorsun anlamadım ki. 3 farklı yorumda yazıyorum hala anlamıyor. Son kez yazıyorum ; ÖNCELIKLE BU OYUNA 19 KIŞİNİN 95 VERDIĞINİ SÖYLÜYORSUN VE BUNU NEYE DAYANARAK YAPTIKLARINI MERAK EDIYORSUN ÇÜNKÜ OYUN DAHA ÇIKMAMIŞ. EYVALLAH HAKLISIN DIYORUM BENDE. AMA NEDEN AYNI ŞEYLERI OYUNA EN "AZ" İHTİMALLE 40 VERMIŞ OLANLARA VEYA SIFIR VERMIŞ OLANLARA SÖYLEYEMİYORSUN DEDİĞİMDE HALA SUSUYORSUN. TARAFSIZIM DIYORSUN Kİ BUNA PS SERİSİNİN EN IYI OYUNU DİYEREK KANITLADIĞINI VURGULUYORSUN AMA ISRARLA DÜŞÜK PUAN VERENLERI ELEŞTIRMEYEREK KENDINLE ÇELİŞİYORSUN. ULAN ANLA ARTIK BE.... ANLA BEEEEE.... ANLAAAAAAAAA
aydinnesty8.05.2016 09:42
Ya ultra senin bu okur puanı yüzünden ağlamandan bıktım artık. Bir de @omervlc kardeş sen ne ayaksın? @ware zaten oyunun kalitesi tartışılmaz demiş, ben ise XONE fanı olmama rağmen oyunu ön sipariş olarak almışım. Eeee? Ne güzel yeni tüy gibi çıkıyorsun ortaya. Ayriyeten andaval ne demek? Şu sitede, daha Türkçe kurallarını bile bilmeden yazmaya çalışan organizmalara bayılıyorum. Aynen gençler böyle devam edin.
ömervlc8.05.2016 08:36
yabancı sitelere baktım oyunun altına şu yorumu yapıyorlar 100/100 10/10 yabancı sitelerde oyunu övüyorlar degerini biliyorlar bu andavallar ise gelip oyuna çamur atmaya çalışıyor minecraft bile oynuyamadıgı bilgisayarı ile sanki the witcher 3 oynuyorda geliyor uncharted gibi oyun dünyasına adını yazmış serilere bende hem pc hem ps4 var ben platform savaşı yapan andavalları anlamıyorum gerçekten ben platforma bakmam be oyuna bakarım 2 platforma çıkan oyunları pc'de oynarım çünkü grafikleri güzeldir ama ps4 e özel oyunlar tercihimdir dedigim gibi ben platforma bakmam oyuna bakarım. :D
warehouseman8.05.2016 07:57
Tamam aydinnesty galiba sen haklısın,bu adam zeytinyağı gibi üste çıkmakta birebir.
Bizim yorumlarımızı görmek istemeyenler okumasın arkadaş,zorlamı okutuyoruz :D
Len aydinnesty bunlar senle beni aynı kişi zannediyor,ne yiyip içiyo bunlar acaba :D
Oun PS konsolunun en iyi serisi diyorum,hala tarafsız ol diyor.Bunların başına mermi sıksalar yarım saat beyin arar yemin ediyorum,yardakçılarıda var baksana MK okuru olarak.Acaba kendin pişir kendin yemi yapıyr bunlar :D
MK okuru olarak yazanları biz adam yerine koymuyoruz zaten,onlar korkak,karaktersiz ve yazdığının arkasında durmaktan aciz zavallıcıklar benim gözümde.
MK Okuru7.05.2016 18:06
aydinnesty ve warehouseman in aynı kişiler olmadığına yürekten, tüm temiz tertemiz kalbiyle inananlar, küçük, küçücük, miniminnacık bir kalp bırakabilirler mi?
ultrAslan7.05.2016 14:30
Aydinnestyciğim sana sadece "Kişi kendinden bilir işi" diyorum ve susuyorum. Ve hala cevap alamıyorum yazdığım şeylere. Sadece ucuz numaralarla konu saptırma veya algı değiştirme çabası görüyorum. Sitedekiler senin ne olduğunu zaten biliyor o yeter ;)
MK Okuru7.05.2016 14:01
ya arkadaşlar bir bitmediniz yaa.. her oyunun altında sizin sataşmalarınız.. bırakında oyunu oynayalım.. keyfimize bakalım.. nedir sizin bu aranızdaki sürtüşme
aydinnesty6.05.2016 23:50
@ware, cahille girme münakaşaya, ya sinirini zıplatır tavana, ya da yazık olur adabına. Bu söz tam bu şahıs için söylenmiş. Bu adamı çözdüm ben, karşı taraftan kötü de olsa bir ilgi bekliyor, kim bilir şu sayfayı kaç kere kontrol etmiştir, acaba sen ne yazdın diye. Onun için ver ayarı geç, bir şeyler anlatmaya çalışma buna.
MK Okuru6.05.2016 21:02
ps konsolunun en iyi serisi gowdur .
MK Okuru6.05.2016 18:11
Ultra kardeş sen bosver şunları anca susar kalirlar iste böyle cevap veremezler
ultrAslan6.05.2016 17:50
MK Okuru, 06.05.2016 15:46
Anlama özürlüsü müsünüz abi siz ya? Şaka mısınız ya? Beğenmeyen 40 verebiliyorsa beğenen de 100 verebilir o zaman. Buna niye sesiniz çıkmıyor. Ayrıca mevzu piyasaya çıkmayan bir oyuna neden 95 verildi diyen "zat" üzerinden çıktı. O zaman sen de daha piyasaya çıkmayan oyuna 40 veremezsin veya sıfır veremezsin. Yani anlama özürlüsü bir topluma laf anlatmaya çalışmak her şeyden zor. Bu kadar açıklıyorum hala cevap veremiyorsunuz sorularıma ama konuyu saptırmanıza izin vermem. Yok öyle dünya.
MK Okuru6.05.2016 16:49
Hani ben deveye hendek atlatıp geleyim demiştim ya bi önceki yorumumda.
Bi daha atlatıp geleceğim.
MK Okuru6.05.2016 15:46
15:28 oyunu beğenmeyipte 40 veremez kimse yani öyle mi? herkes sizin gibi düşünüp sizin vermek istediğiniz görmek istediğiniz puanı vermeli? komik olan sensin ne yazık ki çünkü bu oyuna kırk verilmesinin objektif olmadığını savunuyorsun. ben vermedim ama diyelim ki beğenmiyorum çizgisel oyun sana ne
ultrAslan6.05.2016 15:28
Tane tane yazmakta işe yaramamış anlaşılan. "Hayır henüz piyasaya çıkmamış oyuna ortalama 95 veren 19 MK okuru kim merak ettim." O yazdığın şeyin tarafsız olduğunu düşünüyorsun da, bunun neden taraflı olduğunu bir türlü o kafana sokmak istemiyorsun. Hadi tamam sıfır veren olmasın eyvallah (buna belli ki kendini inandırmışsın) ama bu oyuna en iyimser haliyle 3 kişi de en az 40 vermiş olsun!!! Hadi buna da eyvallah. 40 peki nasıl bir puan. Objektif mi? Sen niye hala anlayamıyorsun arkadaş ya. Hayır yani büyük yazdım anlamadın, tırnak içine aldım anlamadın, aynı şeyi üst üste yazdım yine anlamadın. Eleştirdiğin şeye saygım var ama niye aynı şeyi bu oyuna abuk sabuk düşük puan verenlere söylemiyorsun. Utanmadan hala diyorsun ki "3 kişide 40 puan iken illaki niye sıfır verenler olsun,3 kişide 40 puan üzerinden oylamış olamazlarmı zeki arkadaşım.Objektif olmak kavramı sende nasıl ben çözemedim?" Yani şunu yazarken nasıl bir beyne zekaya sahip olduğunu bir kez daha ispatladın ve kendi yaptığın şeyin saçma salak bir şey olduğunu anladın. Daha doğrusu yazdığın şeyin kendi kendini aptal yerine koyduğunu dahi anlayamadın. Bu oyunu 40 üzerinden (en iyimser haliyle) oylayanlar olduğunu söylüyorsun göz göre göre ama hala niye bu oyuna düşük puan verildi diye de eleştiremiyorsun. Bana objektif olduğun kısmı atmayı biliyorsun ama benim sana objektif olmadığını söylediğim kısmı şuraya yapıştırmaya cesaret edemiyorsun. Allah aşkına bu kadar da komik olma be. Biz de seni ciddiye alırdık şunca zaman....
warehouseman6.05.2016 11:56
''Oyunun kalitesi tartışılmaz o belli,ama hemen oy vermeyip çıkmasını bekleseydiniz ya.
Bu oyun PS konsolunun en iyi serisi bence.''
Bu benim yaptığım yorum ve bana bu yorumda tarfsız olmamı söylüyor bu tosuncuk.
Oyun hakkında daha nasıl atarfsız olabilirim acaba?
3 kişide 40 puan iken illaki niye sıfır verenler olsun,3 kişide 40 puan üzerinden oylamış olamazlarmı zeki arkadaşım.Objektif olmak kavramı sende nasıl ben çözemedim?
ultrAslan5.05.2016 22:26
Yok abi bu adam laf anlamıyor ya :) Şimdi en düşük zekaya sahip bir "embesilin" bile anlayacağı tarzda tekrar yazacağım. (Yanlış anlama seni kastetmiyorum örnek verdim sadece :) Burada şu anı baz alarak söylüyorum; 24 kişinin bütün oylamasının toplamı 96 puan. Bu en başta yani sabah ben ilk baktığımda ilk 3 kişi de 40 puandı. Yani bu oyuna pekâlâ 'sıfır' veren insanlar olmuş. Ama şu an geldiğimiz durum itibariyle bu oyuna daha fazla puan veren insan sayısı artmış. Ama bu sonuçta BU OYUNA SIFIR VERENLER OLDUĞU GERÇEĞINI DEĞIŞIRMEZ!!!! Ha şimdi diyeceksin daha çok kişi daha fazla yüksek puan vermiş. Yahu daha çok kişi yüksek puan vermiş diye hani sana göre saçma geliyor ya, öbür tarafda daha az kişi olunca yani düşük puan verenler "azınlıkta" olunca eleştirilemiyor mu? Böyle yapınca objektif mi oluyorsun. Sen hele şunun cevabını bir ver öyle kullan şu ergen ağızlarını... Bak anla diye bazı yerleri tırnak işaretiyle bazı yerleri de yazıyı büyüterek vurguladım. Hala algılayamadıysan lütfen daha da kendini rezil etme şurada. Senin mantığın adil değil çünkü. Şu oyuna 95 verenleri merak ediyorsun da sıfır verenleri neden merak etmiyorsun. Adaletini objektifliğini sevdiğim ya seni.
MK Okuru5.05.2016 21:53
İlk üç oylamanın ortalaması 40 ise diğer 21 kişinin 104 puan vermesi gerekiyor. Basit hesap. Bence burada olan şey okur puanının editörler tarafından bilerek manipüle edilmesi. Birden pat diye 20 kişi oy verdi. Yine ucuz numaralar.
_________________
Merlin'de derin olaylar. Ya arkadaşlar nereden uyduruyorsunuz böyle şeyleri :)
Emin
warehouseman5.05.2016 18:20
19 kişiden 95 oy puanı çıkmış diyorum,3 kişi oyladığı zaman puan ortalaması 40'tı diyor.
Ben yorumumu 19 kişilik oy ortalamasına göre yaptım,bunu bile idrak edemiyor ultrasüpersonik zeki arkadaşımız.
Ben deveye hendek atlatıp geliyorum,daha kolay.
ultrAslan5.05.2016 16:54
Oyunun ilk 3 oylamasının ortalama puanı 40 tı süpersonik zeka ve beyne sahip arkadaşım. Çıkar o at gözlüğünü de 2 dk tarafsız ol. Olamıyorsan da sus konuşma. Yüksek puana laf ediliyor ama düşük puana HALA laf edilmiyor. Bu kafayla devam et sen. Aferin...
warehouseman5.05.2016 14:51
19 kişiden ortalama oy 95 çıkıyorsa kusura bakma ama senin matematik hocan mesleğini bıraksın.
ultrAslan5.05.2016 14:26
Ilginç olan ne biliyor musun? Senin bu oyuna sıfır verenlere neden sıfır veriyorsunuz diye sormaman. Niye bu taraflılık. Neyse sana yakışan şekilde böyle devam et.
aydinnesty5.05.2016 14:01
Ultra, lahmacun, derin ve avaneleri başka kim olacak sanki. Hayır ben bile ön siparişimi vermiş durumdayım, bunlar da iki yıl sonra anca alabilecek. Ondan sonra burda auéwwwwww.
Pc fanboylar hasetlikten 0 puan veredursun ben sabah oyunun mükemmel grafikleri ile teknemle bir aksiyona atıldım bayağı zevkliydi:) :) Akşamları işten sonra kafa dağıtmaya birebir. Babasının karne hediyesi pc ile LOL ve CS oynayan fanboylar bizi izlemesede olur. Ama kıskanıpta 0 puan vermek ayıp oluyor.
Naughty Dog'u zamanında abartanlara cevap niteliğinde oldu.Arkadaşlar lineer ilerleyen oyunlarda ayırt edici nedir ki? Kötü olmayınca iyi olmuş oluyor.Exclusive diye yediriyorlar size.Nerede shadow of the colossus gibi oyunlar nerede crash.Naughty doga ihtisas sağlamayın mükellef olmayın umumiyetlen
adamın canı sıkılıyor bir tatışma yaratıyımda popi olayım peşinde, bende diyorum Battlefield 1 (çıkmamış bir oyun için :) )5 para etmez Halflife ondan daha iyi bence nerde o eski valve oyunları, böyle saçma bir yorum yapmak kolay işkembeden salla....
ferit10.05.2016 08:24
02:00 yok ben fanboy dendiği için oku dedim yoksa ister oku ister okuma o senin kararın ayrıca sana saldırmam merak etme abisi :)))
MK Okuru10.05.2016 02:00
Aç benim tum yorumlarimi oku anlarsin falan diyor benim tum isim bitti acip onlari okuyup degerlendircem.Benim anlattigimdan hicbsey anlamayip ben boyle seyleri sevmem ama art niyetlisin oyundan anlamiyosun diyor hemen saldiriyor,bileniyor bana:D ya yasi kucuk,ya da okudugunu anlamiyor pasif agresif
ferit9.05.2016 18:07
17:45 oda senin görüşün bir şey diyemem arkadaşım kendine iyi bak :)))
MK Okuru9.05.2016 17:45
ferit ortaya yaptım demişsin yorumu ama adamın mesajına cevap vermişsin :)
muharremkrc9.05.2016 17:20
16:19 ben bu siteyi çok uzun zamandır takip eden birisiyim sitede çok fanboyculuk yapan kişiler gerçekten var ve gerçekten ferit isimli arkadaşımızın dediğigibi gereksiz şeyler bunlar ve ben bu arkadaşımızın fanboyculuk yaptığını hiç görmedin bu sitedeki doğru düzgün kimseye bulaşmadan yorum yapan bir kaç kişiden birisi, benim bu sitede en sevmediğin şey gereksiz yere fındık kabuğunu doldurmayacak şeylerden tartışmalar oluyor ve eminimki bu tartışmaları yapanların çoğu hep çoluk çocuk bu site bu yönden hoşuma gitmiyor
ferit9.05.2016 16:19
13:31 ya ne düşündüğün pekde umurumda değil açıkçası ben yaptığım yorumu ortaya yaptım o kişiye değil ayrıca sitedeki yorumlarımı iyi oku ben her zaman bütün oyunların pc,xbox,playstation a çıkmasını bu sitede savunmuşumdur yoksa senin dediğin bu fanboyluk işlerini çoluk çocuk yapıyor burada kimseye zerre kadar faydası olmayan işler bunlar ne istersen düşünebilirsin ister fanboy de ister normal bir site üyesi
MK Okuru9.05.2016 13:31
Ferit , adam kotu dememis kalitesiz de dememis ozellikle iyi oldugunu da belirtmis.Ama karsinizda ferit the fanboy.(Ps1'den beri ps ciyim) Ama sunu da soyleyeyim , orjinallik konusunda ilk yazan arkadas hakli ama oyun kaliteli hazirlanmissa,iyi produksiyonsa iyidir abi ovulmeyi de hakeder
ferit9.05.2016 12:39
09:53 ya dediğim gibi ben bu tarz tartışmaları sevmiyorum ama sitede konsol düşmanı çok olduğu için kasıtlı olarak oyun kötüleyenler var bunu çoğu kişide biliyor neyse iyi günler
MK Okuru9.05.2016 09:53
ilk mesajdaki arkadaşa kesinlikle katılıyorum. art niyet niye olsun ferit güzel oyun olabilir vs. vs. ama bu oyunlar bu kadar abartılacak oyunlar değil. çünkü dah önceki bu tarz oyun ve kendi öncüllerinden bile çok büyük farkları olmayan oyunlar. senaryo, grafik güzeldir 3 ne ise 4 az gelişmişidir.
ferit9.05.2016 09:18
ya ben bu tür tartışmaları seven ve katılan birisi değilim ancak uncharted,last of us ,bloodborne gibi oyunlara kötü diyen kişi ya art niyetlidir yada gerçekten oyundan anlamıyordur
MK Okuru8.05.2016 22:48
Kalitesiz kelimesi kullanmadim,ozel oyunlar degiller.Ates ediyosun bilader.Konsept tasarimlari,mekan,hikaye butun bir "produksiyon" olarak iyiler,ama ozel degiller. soc gibi mafia1 gibi sanat cikmadigi icin bunlar ekmek yiyor.Para harcanmis,sonunda opusmeli patlamali hollywood vs noe filmi gibidusun
MK Okuru8.05.2016 17:55
Ne alaka arkadaş zamanında iyi oyundu shadow of the colossus,ne ilgisi var uncharted la.bu devrin en iyi 3-5 oyunundan 1-2 si halen exculisive oluyor gayette iyi oyunlar.bloodborne uncharted last of us vs.çıkın artık mağaradan.
MK Okuru8.05.2016 11:02
At gözlüğünüzü çıkarıp öyle oyun oynayın uncharted a last of us a kalitesiz ve kötü oyun diyen kafasızdır.tür ve hikaye sana göre değildir anlarımda, alakasız 10 yıl önceki oyunlatı sayıpta ndog a laf atmak boş işler..
Oyun çok iyi olmuş ayrıca oyunun çıkış tarihi Mayıs 10 ancak spota aşa yukarı 1 hafta önceden geliyor. Onuda hesaba katmak lazım. Birde sanırım sitede premium üyeler var ben bazı yorumlarımda sadece lan yazdığım için yayınlanmaya yorumlarım vardı. Diğer arkadaşlar embesilden girip salak vs kelimelerden çıkmışlar valla hepside yayınlanmış. Bende premium istiyorum Emin.
Karton Marton bizi tatmin etmez. İşte oyun dediğin böyle dört dörtlük olur. Bu oyuna laf yetiştirenler kendi akıllarıyla alay ediyorlar. Onların hayal dünyası çok daracık :) Bünyeleri böyle devasa oyunları kaldıramaz.
Konsol oyuncularının sevdiği tarzda bir oyun. Grafikler güzel ama 3.oyunu oynadığım için soyluyorum hikaye beni sarmıyor. Grafik konusunda on yargılı olmadan eski klasikleri oynarsanız o oyunlardaki hikaye işlenişi ve oyun mekaniklerin güzelliğini görüp yeni oyunlarda neyin eksik olduğunu gorursunuz
Oyun çoktan gelmiş geçmiş en iyi yapımlar arasına girdi millet burda sidik yarıştırıyor. Az açın gamerankings, metacritic bakın öyle yorum yapın. UC4 yılın oyunu oldu bile kabul edin ya da etmeyin ;)
Evvet pc ciler siz bakmayın.Kendimi nedense suçlu hissediyorum, şey gibi ramazan ayında oruçluların önünde yemek yeme hissi gibi, onlar yapamıyor ben onların gözü önünde götürüyorum :D Şimdi pc ciler gameplay videosu izlerken biz çatır çatır oynucaz :D
Uncharted film piyasasında matrix nasıl bir ses getirdiyse zamanında.aksiyon macera oyun piyasasında da uncharted her çıktığında aynı etkiyi oluşturmuştur. Bu nedenle uncharted çıktığında ses çıkarmadan gidip alıp oynamak lazım.
Bir half-life 2 çıkalı 12 sene oldu 12 sene önce gerek fizik motoru,gerekse grafik,oynanış,her anlamda devrim yarattı..O yüzden mi metacritic puanı 96 ? Uncharted 4 bile 94..Bilmediğin oyunlar hakkında yorum yapma 12 sene diyorum..daha yeni oynayıp bitirdiğin seriyi yargılama.
MK Okuru8.05.2016 17:07
Ne oyunmuş şu half life arkadaş ya. Bir türlü geçilemiyor ne hikmetse. Nesi bu derece zevkli geliyor anlamadım. Biz de oynadık bitirdik. İyiydi, güzeldi ama daha fazlası değil. Çok daha iyi oyunlar var piyasada.
30 fps grafiklerle oynayacağıma hiç oynamam daha iyi. Sırf ps4 e exc diye pohpohlamanın bir manası yok. Önceki unc serilerinide abarttılar abarttılar ama sonuç balon.
Oynamadiysan balon olduğunu nerde biliyosun ey baba parasıyla bilgisayar aldırıp 3bin saat cs oynayan kardeşim
MK Okuru8.05.2016 21:40
E sizinde yorumları onaylayıp onaylayıp burada yayınlıyorlar ama yorumu yapan balon,yazdıkları balon.konu uncharted sa hiç bir zaman balon olmadı varsa aynı türde bildiğiniz daha iyi oyunlar yazında bizde onları oynayalım?ana 15 yık önce çıkmış 2d oyunları dğl..
1 Nisan 2017 gününde lütfen "Uncharted Serisi Komple PC ye Geliyor" diye bir şaka yapmayın.Kendine birşey yapanlar falan olur, aman aman.Bu sene RDR şakası zaten çok can yaktı.Ama bunu kaldırmaz bünyeler.
Muhteşem ötesi, dehşet bir oyun olmuş. Sony ve Naughty Dog'a sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. Böyle başyapıtlara şapka çıkarılır. Oyun dünyasının sistemini alt üst ettiler. Her bir oyunu 4-5 sene çıkartıp etkisini kalıcı hale getiriyorlar, bravo.
Detaylı incelemeniz için sizlere de çok teşekkürler!.
Daha iyisi çıkana kadar en iyisi bu!..
Bununla bir tek The Last of Us 2 başa çıkabilir.
14 Haziran 2016'daki E3 fuarını bekleyelim.
Muhtemelen orda duyurulacaktır.
22:54 kendisi 30 fpsde zar zor oynayıp pcler bir işe yaramaz der
MK Okuru7.05.2016 14:30
PC sadece bizim ülkemizde mi var ? Steam'in oyuncu sayısına bak bakalım aslanım. Bütün dünya demiş bir de cahil insan. O yüzden PC'ye hiç oyun çıkmıyor (!).
MK Okuru7.05.2016 02:55
Çok doğru bir yorum kardeşim bunun gibi olsa tüm oyunlar kimse başka makina almaz yapılabiliyorsa neden yapamıyor diğer firmalar
MK Okuru6.05.2016 22:54
PC'yi bitirmesine gerek yok zaten bizim ülkemizdeki bebeler dışında pc'de oyun oynayan yok, adamlar ders çalışacağım diye anne babasını kandırıp bir sürü paraya pc alıyor oyun oynuyor tamamen. Bütün dünyada oyun için konsol kullanılır, pc iğrenç lol dota gibi oyunlar dışında bir işe yaramaz zaten
MK Okuru6.05.2016 14:31
pc yi bu çocuk oyunundan 40 tane bile olsa bitiremezsin bebe...
arkadaş bir bıkmadınız şu incelemelerdeki yorum sayfalarını kirletmekten,bakın her iyi oyunun yorum sayfaları çöp dolu..oyunların kaliteli olup olmadığını yorum sayfalarından anlayabilirsiniz incelemeyi okumaya gerek yok.saçmaadamların boşboş tartışmaları varsa o oyun iyidir.bkz.fallout,mgs,witcher.
Oyunu nerden buldun da oynadın söyle bende alacağım. Puan verdiğine göre oynamışsındır herhalde??
MK Okuru7.05.2016 02:14
16:34
Geleceği şekillendirecek şeyler, sadece oyun olarak değil genel olarak söylüyorum, ortaya yeni bir şeyler koyan yapıtlardır. Mesela Wolfenstein fps'i icat etti, Half Life hikaye'nin her oyuna koyabileceğini gösterdi, GTA açık dünyanın tutacağını ortaya koydu vb...
Uncharted'ınki tomb raider...
MK Okuru6.05.2016 16:34
Adam haklı beyler, günümüzde çıkabilecek ve çıtayı koyan bir oyun olarak benim puanım da 100/100, MGSVTPP'e de 100, Heavy Rain'e de 100 vermiştim. Bunlar günümüzde geleceği şekillendirecek oyunlar. Zamanında Mario gibi düşünün.
MK Okuru6.05.2016 16:28
15:47 PC ye çıkmadı diye üzülmeyin yavrularım sizin quantum break'ınız var hahahahaha
MK Okuru6.05.2016 16:20
15:47 ps4 te oyunmu yok ? şaka mısın sen adamlar napsın daha türkçe dublaj desteği veriyorlar piyasadaki en kaliteli oyunları bize sunuyorlar .. bu kadar kaliteli oyun hangi platformda var allah aşkına bence sonyi bu kadar kötülemek anca türk düşmanlarına yakışır hangi firma tr dil desteği veriyor?
MK Okuru6.05.2016 15:47
şaka mısınız ya... gerçekten tek oynadığınız oyun bu herhâlde diye soracağım ama sizde haklısınız ps4 te oyun yok ki anca bu işte :P
Plus suremi uzattim dedin arkadasim, plus ile alakasi ne oyunun, online oynanabilcek mi ?
MK Okuru7.05.2016 02:14
Daha senenin başındayız bu 1
Dawn of War var buda 2.
ato19916.05.2016 18:15
Yılın oyunu olabilir tabiki ihtimal var ama Dishonered 2, Deus ex mankind divided gibi çok iddialı rakipleri var. Rekabet güzeldir :) Şahsen beni Deus Ex MD ve Dishonered 2, Uncharted 4'ten daha çok heyecanlandırıyor.
MK Okuru6.05.2016 17:52
deus ex ne olacak?
MK Okuru6.05.2016 17:11
dishonored geliyo uncharted biraz zor yılın oyunu olur
ferit6.05.2016 14:56
14:08 dark souls a bende bayılıyorum ama uncharted 4 ile kıyaslarsan dark souls alamaz ödülü
Oyun sektörü ne kadar güzel köleleştirmiş bizi.Farkında olsanızda inkar etmek zorundasınız artık.Bu oyun senin babanın hayrına çıkmıyor.İsteyen alır isteyen almaz sanane.Yok çok puan almış yok az almış, bu daha iyi bu çok çizgisel bla bla..Editöre laf atamaya alışanlar daha ayrı bi kafa.
Ne için birbirinizi kırıyosunuz? Ne demek ps4'ü olmayan fakirler? Ne demek 500 liralık PC'ciler? Abi bir oyun için karşındaki adamı fakir olarak yaftalıyosun farkında değil misin? Ne kadar ayıp? Öğretmediler mi sizlere bunları?
Şu Ghost Recon Wildlands'da çıksa da aksiyonun dibine vursak bu sene. PS4 şaha kalksa 2017'de falan kim bilir ne oyunlar bizi bekliyor keşke Spec Ops: The Line 2'de çıksa.
her yeni çıkan oyuna bu web sayfası olarak söylemiyorum formlarda %90 üstü vermek neden? bence bu oyun %80 hhak ediyor %96 sizcede abartı değilmi ki daha önümüzde bi oyun firması çıkıp alın size %100lük oyun demiyeceğini nerden biliyosunuz önümüzde uzunbi yolvar bu bası
hepiniz çok komiksiniz ergen tayfası ve fanboycuklar... çocuk oyunları ile kendinizi avutun. çizgisel senaryo, aynı scriptler ile önceden hazırlanmış sahneler vs. peşinde koşup bir de oyun oynadım sanın...
09:03 zavallı kardeşim sürekli aynı şeyi yapmak değil o her oynayanın aynı deneyimi aldığı çizgisel bir oyun mantığı bahsettiğimiz. mesela bir deus ex, dishonored vs. gibi oyunları düşün yapabileceklerin ve deneyimlerin oynanış şekli vs. ye göre çeşitlenir ama bu oyunda bu yok çünkü yapısı düz bebe.
byakuya6.05.2016 09:03
Sürekli aynı şeyi yapıyorsun diyen zavallılar. Hangi oyunda başka birşey yapıyorsun :D Oyunu geçtim yeteneklerin neyse onu yapabilirsin. Sen şimdi bir ergen sin lol yada gsgo dan başka oyun oynayamadığın gibi adamda belli mekanikleri yapabiliyor :D
MK Okuru6.05.2016 03:17
20:02 sen oyunun çizgisel olduğunu inkar ediyorsan oyun ne bilmiyorsun bence.. .meta da neler yüksek puan aldı buda alsın bir zahmet. sizin gibi ergenler oldukça daha çooook olur o puanlar... oyunu ntüm yapısı çizgisellik ve görsellik başka da bir şey arama ama sen in için en iyi oyundur ps4çü bebe
MK Okuru6.05.2016 03:15
20:02 senin gibi veletler oy kullandığından olmasın. metacritic i tek ciddiye alan ergen tayfası oda sizin dilinzide efsane zaten...
MK Okuru6.05.2016 00:12
dedi ps4 ü olmayan bebe...sen git i3 işlemcili pcnde medium ayarlarda cs go oyna seni aşar bunlar.
MK Okuru5.05.2016 23:45
Anlamıyorum önceden belirlenmiş şeyleri oynuyorsunuz demek hangi mantığın ürünü olabilir.her oyun öyle zaten.hangi oyunu oynuyorsun ki her Oynayın şında kendini değiştiriyor.senaryosunu değiştiriyor. Böyle bir oyun bekliyorsan gerçek hayattan hiç kopma
MK Okuru5.05.2016 20:02
Ahahaha işte görmeyi en sevdiğim manzara millete velet diyen veletler. Ulan metacritic puanı en yüksek olan serilerden bitanesi olan uncharted dan bahsediyorsunuz neymiş çizgisel oyunmuş ulan bide boss fight yokmuş valla gülmekten yerlere yatıyorum
MK Okuru5.05.2016 18:16
Zaten bu oyun değilki manzara seyrettirmekten başka bişey yapmıyor iki hopla zıpla iki adam vur geç hiç bi zorluğu olmayan boss fight dediğimiz olayın zerre olmadığı sadece 1 gününü ayırarak bitirebildiğin bir "oyun" ve buna 230tl istiyorlar.
MK Okuru5.05.2016 15:57
15:06
oyunu oynayan herkesin aynı sahnelere maruz kaldığı, aynı aksiyona aynı şekilde hiç bir değişiklik yapma imkanı olmadan girdiği, sadece biraz alışma ve yetenek ile geçilebilecek aynı sorunlar ile karşılaştığı ve her oynayanın deneyi mi aynı olan bir oyun için çok doğru bir tespit arkadaşın ki
MK Okuru5.05.2016 15:52
interaktif film izlemeyi oyun oynamak sayan ve buna 96 puan veren, yılın oyunu diyen, daha iyisi yok (çünkü konsol bu kadar işte) diyen bir nesil geliyor ne olacaktı ki başka...
MK Okuru5.05.2016 15:42
15:06
Senden alâ ergen mi olur tesüf ederiz. Senin gibi bi ergen varken bizim ne haddimize
MK Okuru5.05.2016 15:06
su ıkı ergen gersını alın burdan emın kardes:)
MK Okuru5.05.2016 14:26
Haklısın bu oyunu övenler baba parasıyla konsol aldırtmış veletlet başka bi kesim değil PS3'de bütün serisini oynadım bunun kadar saçma bir oyun yoktur emin ol.
Bence inanılmaz çizgisel yapay zekadan uzak kendini tekrar eden bir oyun.1.2.3'nü ve The last of Us'ı bitirdim ve şunu söylemeliyim ki oynamayan hiçbir şey kaybetmez.Ha gene de Çöpboxun'un Geras of Warından bin kat daha iyidir ama kesinlikle bu onu Unçöpted yapmaktan kurtarmıyor. :)
Yaş 10-15 falan herhalde, benzetmeler kendini belli ediyor. Çöpboxmış da unçöptedmiş de. Gidiniz ve kumda oynayınız efenim.
MK Okuru6.05.2016 10:23
arkadas bende ps3 ps4 pc var.uncharted serisini oynadim oynamayan hicbirsey kaybetmez gercekten.fakat last of us tum zamanimin favori oyunu olarak kalmayi basardi aklima gelince bile gulumsuyorum o kadar guzel bir yapit.uncharted ise 8.5 luk bir oyun her zaman 2 haric
byakuya6.05.2016 09:00
Kardeş sen Uncharted ın çakması olan Unearthed oynamış olmayasın. :)))
MK Okuru6.05.2016 07:54
Sen nasıl bir trolsün ya. Bir de yalan yalan konuşuyorsun yok 1,2,3 ü oynamışta last of us i oynamışta. Bütün dünya beğendi ni sen beğenmedin. Bi get yaa
MK Okuru6.05.2016 07:15
Tamamen katiliyorum. Bu oyunun 96 almasi da cok uzucu.
MK Okuru6.05.2016 00:26
Ben en üstteki yorumu yapan kişiyim.Yeminle söylüyorum ps1 ps2 ps3 ve xbox 360'ım var.Sadece ps1 de dino crisis 2 diye bşr oyun var o da çizgisel o da yapay zekadan uzak ama oyunun her aşaması öyle bir ilerliyorki yaptığınız şeyde zevk alıyorsunuz.Yada resident evil nemesis...ps2 monster hunter 1 o
MK Okuru5.05.2016 23:16
Oynadığın şeyden bişey anlamazsan unçöpted olur tabii. Neyi oynarsan öyle olur ;)
MK Okuru5.05.2016 20:54
Gears of wara çöp dedi arkadaş.... :(
MK Okuru5.05.2016 20:39
Ondan 1000 kat iyi ama çöp. ..arkadaş sen birşey oynamamışsın bence sen oyuncuda değilsin. Karıştırıcı seni
ömervlc5.05.2016 19:48
hhh sen git lol oyna iddiaya varım'ki oynadıgı en iyi oyun lol dür çünkü ps4 yada ps3'ün yoktur ve minecraft bile kaldıramayan bir bilgisayarı vardır :D :D :D
MK Okuru5.05.2016 19:00
Oyun kendini tekrar mı ediyor ? Şaka yapıyor olmalısınız . Pc fanboyları ava çıkmış ....
MK Okuru5.05.2016 18:22
İlk 3 seriyi oynamasam ne diyorsun sen derdim de gerçekten oyun kendi için de tekrar ettiği yetmiyormuş gibi oyunun her serisi de birbirinin aynı adamlar yaşlanmıyor bile sen düşün artık.
Remastered olarak PS4 te oynadım seriyi ve gerçekten 3 oyunu arka arkaya soluksuz oynadım. Oynarken zerre sıkılmadım ve Türkçe oluşu beni benden aldı inanılmaz keyif aldım. Çok güzel seslendirilmiş. Naughty Dog'un en iyi yaptığı şeylerden biri de karakterle bağ kurmanızı sağlıyor. Last of us'ta da gördük bunu. Oynadığınız karakteri seviyorsunuz.
Bunları hep remastered olarak oynadım. PS3 zamanında çok güzel oyunlar çıkmış umarım PS4'te de güzel oyunların sayısı daha fazlalaşır.
Madem en iyi oyun neden the last of us dan daha düşük bi puan veriyorsunuz mesele online ise tlou da 3 mod vardı ya hakkettiği gibi anlatın yada hakkettiği notu verin
_______________________
Saygılar sevgiler, geçtiğimiz yıl internet sitesini yenilerken inceleme puanlama sistemi de tamamen değişti. Her şeyin ötesinde incelemeyi yazan farklı bir insan.
oyun dinamiklerine getirdikleri yenilikler sorgulatıcı.Önceki serilerini de oynadım ve yeni oyundan ümitliydim, sadece grafikleri geliştirmişler gibi geldi bana.bence iyi kotaramamışlar.kendini tekrar eden senaryo.polis yok.gerçekçilikten yoksun buldum.Tek güvencemiz sanırım grafikler gibi.....
ne biçim oyun arkadaş... normalde bir insanın yerden 20 metre yukarıya zıplamasına imkan yok.. maşallah nathan 20 metre yukarıya zıplıyor.. hadi yaa böyle oyun mu olur
Beyler, özellikle bilgisayar ve xbox kullanıcıları istirham ediyorum sizlerden. Yukarıya biraz kaydırıp Nathan'ın gözlerinin içine bakın ve sonra buraya yorum yazın. Lütfen arkadaşlar...
Şu PS4 kırılsa da oyunları 5-10tl'ye yükletip paşa paşa oynayasak kardeşlikti dijitaldi 200tl küsür oyun fiyatlarıydı uğraşmasak zaten 2.50 sürümü kırılmış sanırım da darısı yeni güncellemelerin kırılmasına inşallah amin. Online PC'de oynuyoruz zaten bedavaya Plus'a 150tl haraç vermeden.
Çizgiselliği sağlam senaryo ve atmosfer ile dengeleyebilen oyunlarda benim açımdan goze batan bir sorun olmuyor lakin senaryo iyi olmalı arkadaş call of cthullu aşırı çizgisel bir oyundur bazen sıkar ama o senaryo oynatır grafikleride kotudur hemde. Uncharted güzel sahneleri olan bir oyun okadar.
abi yorumlar kısmı berbat bi çöplüğe dönmüş. üzülüyorum vallahi adam gibi bişeyler okumak için bakıyorum buraya ve karşıma çıkana bak çöpler çizgiseller havada uçuyor. OYUN ÇOK GÜZEL OLUM ÇOK GÜZEEL ALOOO SEN OYNAYAMICAKSIN, KISKANÇLIĞINDAN ÇATLIYORSUN DİYE ÖYLE DİYOSUN ONUN Bİ FARKINA VAR ARTIK.
Sevgili merlin lütfen bak tane tane soruyorum lütfen cevap ver beni aydınlat. Üyelik alınca hakaret edebiliyormuyuz? Embesil hakaret değilmidir? Şimdi ben embesil yazdım diye bunu yayınlayacakmısın? Uncharted fanları son sozum size bir şeyden de tiksindirmeyin insanı düzgün yapın fanlığınızı.
---------------------------
Merhaba, Tabi ki hayır. Bazen yorumlar ya da bu tarz hakaretler gözümüzden kaçabiliyor. İlgili mesajı iletirseniz gerekli uyarılar yapılacaktır.
bence oyuna çizgisel diyen abidiklerin oyundan zerre anladığı yok.. bence puanları gören kıskançlık krizine giriyor anne ps4 al diye bağıran sesleri duyuyorum yavrularım :D bu kafayla hayatta hiç bir yere gelemezsiniz siz..
Emin eline saglik, cok keyifli bir yazi olmus, sence goty icin dark souls mu dersin yoksa uncharted mi ikisinin de uzmanisin ama seni taniyosam dark soulsun sende yeri ayri😊
Spoiler yedim sizden sabah sabah. Bir de kocaman yaziyla yazissiniz. 15 senedir görmedigi abisi falan. Kaldirin onu lütfen. Ben yedim cocuklarimiz yemesin :)
Abisi daha önce hiçbir oyunda gözükmüyor bu oyunda geçmişteki sahnelerle bağdaştırıp ilk defa seride gözüküyor
MK Okuru5.05.2016 14:39
Zaten fragmanları izlediysen orda gösteriliyordu..
MK Okuru5.05.2016 14:06
Spoiler yedim arkadaşlar nasıl kusabilirim?
DaggerDale5.05.2016 14:00
Hayır arkadaşlar bu bir spoiler değil. Oyunun tanıtımları dahil olmak üzere, bana verilen ambargo notlarında bahsedebileceğim şeyler arasında yer alıyor.
Emin
MK Okuru5.05.2016 13:57
Bu yorumuda kaldırın aynen bende burdan spoiler yedim :)
MK Okuru5.05.2016 12:43
Bu yorumu da kaldırın o zaman. Abisinin 15 sene sonra geldiğini senden öğrendim ben.
arkadaş ergen tayfası demişte.. Kendisi ne tür oyunlar oynuyor çok merak ediyorum.. çizgisel diyor utanmadan bu arkadaş baya bir genç biz commodore64 le buralara geldik o zamanki oyunlar ne oluyor oyun değilmi onlar? saatlerce pong oynadığımı bilirim oyun oyundur bırak çizgisini mizgisinide çık sen.
Kardeş sen boşver bunları bir iki rpg oynayıp kendilerini oyuncu sanan insanlar bunlar yok çizgiselmiş yok boss yokmuş gül geç
MK Okuru5.05.2016 17:52
sen git pong oyna buna 200 tl verme. işte sorun bu o zaman başka bir şey yoktu oynuyordun ve oyun tanımı oydu. ama şimdi başka şeyler var ve oyun tanımı artık bu değil. açık üdnya, değişken seçenekliler vs. senin commodore un hiç olmadı çünkü senin yaş ufak bunu yazdıklarında belli ediyor açıkça...
Ben almayacağım, çünkü 12-13 saatte bitecek bir oyuna 200 TL verilmez bana göre, ne kadar iyi olursa olsun. Witcher, Dark Souls,Fallout,MGS gibi oyunlara verilir.
Saygi duyarim da. Saydigin oyunlarin bir tanesi ile ayni kategoride degil bu oyun. Kac saat senaryo olacak cizgisel oyunda. Bu oyunlarin tarzi bu dur. Anlamiyorum ki . Ne olacakti.
İşte olay bu konsol var oyun alacak para yok şaka gibi bir de plus'a 150tl bayılıyoruz bir tane oyun alıyorum bitmesin diye sindire sindire oynuyorum yeni çıkan oyun ucuzlayınca alabiliyorum takas ediyorum elimdeki oyundan oluyorum ne olacak bu işin sonu onu da bilemiyorum.
uncharted serisi oldukça iyidi bence bu oyunda olukça iyi olma ihtimali yüksek o yüzden burada boş laf yapmayın.sizin oyuna çöp demenizle oyun çöp olmuyor.her yerde fps açık dünya oyunlarıyla doldu bu ilaç gibi gelecektir.ps4 700 tl falan olunca almayı düşünürüm bu oyun için.
senin ciddi anlamda sorunların var iki oyunu da oyna illa taraf tutman mı gerekiyor bide 27 yaşındayım diyor 27 yaşında biri git lol oyna der mi
OnurSVR5.05.2016 17:19
Hangi kelime ile kötülemişim? Tomb Raider hakkında tek olumsuz söz söylemiş miyim? Sen git lol oyna, benim yaşım 27 senin gibi baba parasıyla oyun oynamıyorum. Tomb Raider timed Exclusive olursa pek tabii eleştiririm sana giren çıkan ne?
MK Okuru5.05.2016 10:33
Bir de gevezeliği bırakıp oyun oynamayı deneseniz. İlla birilerine poh atacaksınız. Hangi köyün ergenisiniz anlamadım gitti.
Oyunu bugun tanıdık bir spotçudan almış bulunmaktayım normalde çıkış tarihinden önce satması yasakmış baya almak için uğraştım:)eve gidince ilk işim oyuna bakmak olcak sanırım.şu anda çevrenizdeki bütün spotçulara gelmiş durumda hepsinin deposunda bekliyor oyun.. samimi olduğunuz spotçu varsa almak için uğraşın bnce :)
Merhaba emin bey. Saygılar sana.bir şey soracağım sizden bu uncharted 4 türkçe diliyle hangi region türkçe dili var? Siz region all oynadiniz?
________
Bu konu hakkında bilgim yok ne yazık ki. Bize oyunun Sony Türkiye inceleme versiyonu geldi.
region 1 ve 3te Türkçe dil desteği olmayabilir. All yazan regionlarda genellikle Amerika bazlı oluyor hocam bunlara dikkat edin. Kutulu alacaksanız region 2 olsun.
_________________________________________
Düzeltme yapıyorum: Oyunun sadece Türkiye'de satılan versiyonları ve PSN Türkiye'den satın alınan dijital versiyonları Türkçe olacak.
Amacım kötü niyetli değil sadece meraktan soracağım . Ülkemizde Bir Hırsınız Sonu olarak piyasaya çıkan oyunu ingilizce isimle yazmanız ilginç geldi . Olumlu özelliklere Türkçe dil desteğide yazmışsınız fakat bunu gözden kaçırdınız heralde .
------
Uyarın için teşekkürler. Oyunun künyesi açılırken henüz Türkçe adı belli değildi. Bu sebeple otomatik olarak orijinal adı gelmiş.
15:26 sende ukalalık yapacaksan konuşma herkes İngilizce bilmiyor bu ülkede
MK Okuru5.05.2016 15:26
Türkçe olsa ne olacak İngilice olsa ne olacak kardeşim burası dil savunma yeri mi?bu kadar basit 2 kelimeyi çeviremeyecek durumdaysan oyun oynamayı bırak bence..
MK Okuru5.05.2016 13:53
Evet Türkçe adı A Thiefs end bir hırsızın sonu olmayabilir mesela " Makbule teyzenin arka bahcesinde biten istemsiz ot" falan olabilirdi. Sağol müthiş bir bahane
=) ps4 bu senenin en iyi konsolu en iyi exclusive oyunlarına sahip türkçe dublajda cabası :) hala anlamış değilim bu kadar türkçe dil desteğine ve bu kadara kaliteli oyunlara rağmen niye farklı bir konsol alalım ki ? konsol savaşlarına gerek varmı ? türkçe dil desteği verip oyuncuları sevindirenSONY
arkadaşlar zevkler ve renler herkes için farklı olabilir ama bu oyun(unchardet) 1-2-3 türkçe 4 kere oynadım. mükemmel film severler sözüm size ben hayatımda hiç oyun oynamadım ama p3 ve p4 sahibiyim tom reder ve bu oyun mükemmel bu oyun için konsol alınır.
yıllardır pc platformunda oyun oynarım hiç konsol almadım.ama şu oyun insana ps4 aldırır valla. bir gün konsol alırsam bunun sebebi uncharted serisi olur.
bir kaç ay önce bazı arkadaşlar bu oyunun balon olacağını söylüyorlardı bende bu oyun balon olursa size bu oyunu bedava alırım diyordum o arkadaşlar umarım buralardadır :)) uncharted bizi mahcup etmez naughty dog hiç makçup etmez
PS4üm yok Uncharted 4üm yok, sinirden kahırdan kafayı yiyeceğim. Merakım kaçmasın diye oyunun videolarına kahrola kahrola bakamıyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum. Bir an önce bir PS4 ve Uncharted 4 sahibi olmalıyım ama şu anda param yok. Kader utansın.
Elinize, yüreğinize, klavyenize sağlık.
quantum break ve rise of the tomb raiderin yapamadıgını tek oyunda birleştirip üstüne neler konulabileceğini göstermişler her oyunda çıta yükseliyo naughty dog adına, Bakalım Last of us 2de neler görecez. ps4ü olanlara İyi oyunlar
kesinlikle 1 kere oynayın. oyun değil film resmen.
----------------------------
Oyunun hikaye modu tek kişilik
Fakat şunu söylemek gerekirki yıl oldu 2016 ve artık bu tür tonlarca oyun yapıldı hepsi görücüye çıktı puanlandı.Eee doğal olarakta bu kadar fazla oyun içerisinde efsane olanlar hep ilkler oldu.Misal Mafia 1 hep efsane kalacak Mafia 2 güzeldi fakat efsane değildi.Sebep şu daha öncede belirtmiştim ilk yapılan şey efsane olur sebebi çok açık öncü olması türe.Peki efsane ya da iyi oyun arasında büyük bir fark var mı ? Bana sorarsanız yok..Neden sebebide şu bana göre tüm eski oyunlar efsane Diablo 1 , Mafia 1 , Max Payne 1 yani sırala sırala bitmez..Hal böyle oluncada insanların akıllarına bir oyun çıkınca eskiler geliyor haklı olarak benimde geliyor.Fakat bu oyun için haksızlık yapılmasın oyun Motion Capture teknolojisini dibine kadar kullanmış üstüne bugüne kadar yapılmış en gerçekçi animasyonlar var.Üstüne film gibi..Yani zaten yeni gelecek oyunlar bunları getirecek..Sen bir Half-Life gibi bir efsane bir daha bekleyemezsin.Beklentilerin ölçütleri hep eskilere gidiyor.
Beklemeyin arkadaşım öncü olacak yapıtlar.Zaten çoğu kullanılan teknolojide en kusursuzunu Uncharted kullanıyor.Bu sebepten bana göre bu oyun şaheser..Tıpkı The Witcher 3 ,Dark Souls 3 , Bloodborne gibi..He bana göre GTA 5 te bu listede..Çok özür dileyerekten MGS yi de buraya ekliyorum..
Bu oyunların efsane olduğunu ileride öğreneceksiniz.Bu oyunların üzerine ekleyerek birşeyler yapmaya çalışacak çoğu firma bunlarda onlara ışık tutuyor.Ama dediğim gibi Amerika bir kere keşfedildi bir daha keşif beklemeyin..Artık üzerindeki mimari yapısına bakacağız..Devir bu noktada..
Fikirlerim bunlar arkadaşlar..Kişisel saldırı yapmadan yorum yapacaksanız eyvallah.Her soruyu ve yazılanı cevaplarım ama terbiyesizlik ve kişisel saldırı yapacaksanız lütfen yazmayın beni kastederek..
İyi oyunlar herkese..
Bir sorum olacak yeni ps4 aldım, Uncharted 4 bayağı beğeni toplayan bir oyun,denemek istiyorum. Galiba diğer oyunları Nathan Collection ile bir araya toplamışlar. Sizin görüşünüz nedir bu konuda? İlk önce Nathan collectionu mu oynamalıyım? Şimdiden teşekkür ediyorum
-----------------------------
Selam sevgili okur. Serinin oyunları hikaye açısından birbirleri ile önemli bir bağa sahip değil. Sadece karakterler ve zaman örgüsü bağlantılı. İstediğin oyundan başlayabilirsin ancak elbette tavsiyemiz Nathan Drake Collection ile başlayıp sıra sıra gitmen yönünde :)
Hürcan.
---------
İlginiz için teşekkür ederiz. Uncharted'ın ilk oyununu Nathan Drake Collection adı altında satılmaktadır. Yaş sınırlaması 16+ olarak getirilmiştir. Oyunun içeriğinde çok fazla küfür olduğunu belirtmemiz gerekiyor. 3 sene daha bekleyip sonrasında hepsini birlikte oynamasına izin verebilirsiniz :)
Sevgilerimizle...
4 4 2 ve Xavi İniesta
Bu gibi takımlara baktığımızda
Duran toplarda
Naptı gökanı sola amedi sağa aldı
BAKTIĞIMIZDA
bakmıyorum a stayım
Klişenin özü 100 tane farklı oyununcu çekim yapsa
ve incelense
Denenen yol hep aynı
no Saldırı strj geliştirmeye set
BU OYUNUN PUANLAMASI HANGİ KATEGORİYE GÖRE YAPILDI DÜŞÜNÜYORUM BULAMIYORUM HİÇ BİR OYUNLA KARŞILAŞTIRILAMAZ YANİ ŞİMDİ TEMPLE RUN LA MİRRORS EDGE Yİ KARŞILAŞTIRIP PUAN VERMEK GİBİ NESİL FARKI BU RESMEN MİLATTAN ÖNCE UNCHATED4 TENSONRA DEMOLARDAKİ GİBİ OYUN OYNAMAK HAYAL DEĞİLMİŞ
Not: Ben oyunu oynuyorum, daha bitirmedim. Ama bu inceleme ilk çıktığında ufak bir karşılaştırma yaptım: Tüm inceleme siteleri muhteşem puanlar vermiş, burada okur puanı yerlerde. Demek ki birileri trollemeye çalışıyor. Ben de durumu düzeltmek için 100 verdim. Görünen o ki şu an durum düzelmiş, mümkün olsa puanımı kaldırırım. Bitirmediğim bir oyuna 100 vermek hoş bir şey değil.
oynarsın beğenirsin eleştirini yazarsın
oynarsın beğenmezsin eleştirini yazarsın
karşıt görüşte olanı suçlamak salak yerine koymak ergen vb bilimum laf etmek nedir ya
kimin neyi beğendiği sadece kendini ilgilendirir
Abartmayalım, tarafsız kalalım psikolojisine girmişsiniz sanki
ama bence bu oyuna 100 vermeliydiniz.
Merak etmeyin, oyundan anlayan herhangi bir kimse
abarttığınızı düşünmezdi. 100 puana çıkarmanızı isterdik.
Saygılar.
Ben şahsen ne seviyorum ne önemsiyorum ama sevenlerde vardır. Saygı duyarım.
Orda haksızlık yapmışsınız. düzeltmenizi isterdim.
Alın oynayın oyunu verdiğiniz her kuruşa ve geçirdiğiniz her saate değer bir oyun.Witcher 3 ve last of us ile beraber bu neslin en kaliteli en sağlam oyunu.
Oyunu an itibariyle bitirdim.
Oyunu oynayıp bitiren birisinin 95 ten aşağı puan vermesi çok zor.video izleyip gelen ergenleri ve oynamadan ön yargıyla yorum yapan eski kafaları dikkate almayın.
Efsane bir oyun yapmışlar.
Böyle bir keyif yok.
Dolu dolu oyun..
o yüzden ps4de aldım Uncharted için
siz lol cs:go'ya devam edin:d
Almayı düşünen hiç tereddüt etmesin alıp oynasın dostlar.
Oyunun kalitesi tartışılmaz o belli,ama hemen oy vermeyip çıkmasını bekleseydiniz ya.
Bu oyun PS konsolunun en iyi serisi bence.
Şu an piyasadaki en kaliteli oyun, tartışması bile olmaz bunun.
1 Nisan 2017 gününde lütfen "Uncharted Serisi Komple PC ye Geliyor" diye bir şaka yapmayın.Kendine birşey yapanlar falan olur, aman aman.Bu sene RDR şakası zaten çok can yaktı.Ama bunu kaldırmaz bünyeler.
Saygılar Sevgiler (Sadece Konsolu olanlara)
Detaylı incelemeniz için sizlere de çok teşekkürler!.
Bununla bir tek The Last of Us 2 başa çıkabilir.
14 Haziran 2016'daki E3 fuarını bekleyelim.
Muhtemelen orda duyurulacaktır.
PUANIM 100/100
her yeni çıkan oyuna bu web sayfası olarak söylemiyorum formlarda %90 üstü vermek neden? bence bu oyun %80 hhak ediyor %96 sizcede abartı değilmi ki daha önümüzde bi oyun firması çıkıp alın size %100lük oyun demiyeceğini nerden biliyosunuz önümüzde uzunbi yolvar bu bası
Naughty Gods
Bunları hep remastered olarak oynadım. PS3 zamanında çok güzel oyunlar çıkmış umarım PS4'te de güzel oyunların sayısı daha fazlalaşır.
_______________________
Saygılar sevgiler, geçtiğimiz yıl internet sitesini yenilerken inceleme puanlama sistemi de tamamen değişti. Her şeyin ötesinde incelemeyi yazan farklı bir insan.
Emin
---------------------------
Merhaba, Tabi ki hayır. Bazen yorumlar ya da bu tarz hakaretler gözümüzden kaçabiliyor. İlgili mesajı iletirseniz gerekli uyarılar yapılacaktır.
Teşekkürler,
Ersin
PSN'e sesleniyorum bi güzellik yapıp Yaz indirimine koyun şu oyunu :D
________
Bu konu hakkında bilgim yok ne yazık ki. Bize oyunun Sony Türkiye inceleme versiyonu geldi.
Emin
------
Uyarın için teşekkürler. Oyunun künyesi açılırken henüz Türkçe adı belli değildi. Bu sebeple otomatik olarak orijinal adı gelmiş.
Şaka lan şaka vurmayın hemen
çeviri bir hırsız'ın sonu diye olması gerekmiyor muydu?
İyi günler.
Elinize, yüreğinize, klavyenize sağlık.