Çıktığı günden itibaren Ubisoft, Rainbow Six: Siege'de pek çok değişikliğe gitti. Oyunun çıkış haliyle son hali arasında hem teknik olarak hem de oynanış anlamında büyük farklılıklar var. Taktiksel oynanışıyla ön plan çıkan Rainbow Six: Siege'de operatörler arası denge oldukça önemli. Oyunun çıkışından itibaren Ubisoft, hem pek çok yeni operatör yayınladı, hem de eski operatörlere yeni özellikler getirerek, oynanış dinamiklerinde değişikliğe gitti.
Şuanda test serverlarında denen yeni güncellemeyle ile oyundaki 9 operatörün özelliklerinde değişikliğe gidiliyor. Bu değişikliklerden en önemlisi Finka ve IQ'ya gelecek. Oyunda oynanan operatörlerin kazandırma ve kaybettirme istatistiklerine bakıldığında Finka'nın sıradışı bir noktada olduğu görünüyor. Finka'nın oldukça yüksek bir kazanma oranı olduğu görülebilir. Bu sebeple Finka'nın Adrenalin basma yeteneğinin süresi 20 saniyeden 10 saniyeye düşürülecek nişan alma hızı da yüzde 50'den yüzde 25'e düşürülecek. Profesyonel maçlarda en çok maç kazandıran IQ'ya ise tuzak ekleniyor ve 20 metre olan elektornik cihaz tarama aygıtının mesafesi 15 metre'ye düşürülüyor. Son güncellemelerle kamera kullanan karakter sayısındaki artış IQ'yu da çok fazla kullanılan karakterlerden biri haline getirmişti. Ubisoft IQ'nun da sıradışı özellikler kazanmasını istemiyor. Oyunda en çok tercih edilen atak karakterlerinden Blackbeard için ise bir iyi bir de kötü haber var. Blackbeard'ın meşhur kalkanının hasara dayanma oranı 60'tan 50'ye düşürülürken, MK17 silahının hasar gücü 42'den 49'a çıkıyor. Glaz’in tüfek hasarı 85’ten 71’e inerken Twitch’in FAMAS'ı 40’tan 37’ye iniyor. Bakalım kartları yeniden dağıtacak olan Ubisoft'un bu değişiklikleri oyunun dengelerini nasıl etkileyecek.