ArtılarGeliştirilebileceğimiz pek çok yetenek bulunuyor. Kendi iksirimizi yapabilme imkanı. Özel silah geliştirme seçenekleri.
EksilerYapay zeka vasat. Grafiklerde meydana gelen problemler. Kimi mantık hataları oyundan soğutabilir.
Antaloor’un üzerindeki kara bulutlar hiçbir zaman dağılmadı ki!.. Kara Lord Gandohar, Ateş Tanrısı Aziraal’ın düşmesinden sonra kontrolü iyice ele almıştı. Dünya üzerindeki bütün dengeler değişmiş, elementlerin taşları yerlerinden oynamıştı. Her şeyi düzeltmek için yemin etmiş ve dengeleri düzeltebileceğine inanan kahraman ise Gandohar’ın sarayında esirdir. İsteği sadece dünyanın gidişatını normalleştirmek değil, aynı zamanda kendi özgürlüğünde hapsolmuş kız kardeşini de kurtarmaktır. Ne şanstır ki; nefret ettiği Orclar, onu oradan kurtarmak için bir plan yapmış, hatta bunu uygulamaya koymuşlardır. Esrarengiz kadın Dar Pha ve diğer Orclar sayesinde bu ölümcül saraydan kaçmayı başarır. Şimdi dertlerinin arasına bir yenisi daha eklenmiştir; neden nefret ettiğim bu ırk bana yardım etti? Bunun altında başka bir olabilir mi? İşte bu soruların cevaplarını bulabilmek için, Two Worlds 2 dünyasına giriş yapmak gerekiyor.
Karanlık güçlere karşı
İlk oyun 2007 senesinde PC’nin yanında konsollar için de piyasalara sürülmüştü. Kulağa hoş gelen özelliklere sahip olmasına rağmen, oyun bir türlü vasatı aşamıyor, bekleneni tam olarak veremiyordu. Yine de Two Worlds’ün iyi niyetine sığınarak umutlarımızı ikinci oyuna sakladık. Two Worlds 2, üçüncü şahıs görünümünden oynana bir RPG oyunu ve türün aşina olduğumuz tüm öğelerine bünyesinde barındırıyor. Bunların üzerine kendine has bazı özellikler ekleyerek bir karışım yaratmaya çalışıyor. Önden bir yorum yapmak gerekirse, ilk oyundaki bazı teknik hataların gölgesinde kalmaya devam ediyor ama yine de bir şekilde oyunculara iyi vakit geçirtebiliyor.
Grafiklere baktığımız zaman, GRACE motorunun kullanıldığını görüyoruz. Bu motorun özelliklerini incelediğimizde; gerçekçi grafikler, animasyon sistemi, etkileşim ve modellemelerden bahsediliyor. Pratikte maalesef bunların birçoğunun içinin dolmadığını görebiliyoruz. Öncelikle arka planlar beklentimizin üzerindeydi ve güzel görüntülerle karşılaşıyorduk. Özellikle başlarda deniz ve güneşin, kale görüntüsüyle birleştiği yerlerde epey hoş görüntüler vardı. Kapalı mekanlardaki bazı detaylar da hoş hazırlanmışlardı. Fakat bu hoş arka planların üzerindeki karakter modellemeleri ve hareketleri çok garip duruyor. NPC’ler ve ana karakter için bu kadar özenilmemiş. Hareketler de son derece yapmacık ve mantık hataları içeriyor. Dövüşler sırasında kombo adı altında yaptığımız aksiyonlar, anlamsız hareketler silsilesi olarak gözüküyor. Üstelik bazı vuruşlar düşmanların içinden geçebiliyor ve bazı objelere anlamsız şekilde takılabiliyoruz.