Muhteşem bir korku oyunu diye açtıkları başlıktaki oyuna bak.Neymiş efendim palyaçolarmış.Ya bırakın gözünüzü seveyim bu işleri ya.Zaten özgün bir fikrimiz yok.Yabancıların bile dalga geçtiği konularda korku oyunları yapıyoruz.Geliştiremedik kendimizi.Özgünlük yok hep hazır yiyicilik var.
Umarım ileride Türk oyun sektörü belli bir düzeye gelir. Bu tür haberler yapılırken; 'Türkler'den yeni bir oyun yazmak yerine, X firmadan yeni oyun' diye başlık atılır. Biz de; 'vay be X firma yapıyorsa iyidir' deriz.
grafiği tutturamayınca monochrome takılma işine bi son vermek lazım. bir yerden sonra moda halini aldı :)
aslına bakılırsa oyun çok ilkel elbette, ancak gameplay açısından pek eksiği yok. animasyonlu beden, raycast, gui, random item spawn, müzik.
elbette bir oyun diyebilmek için yüklü miktarda 3d sanatsal içeriğe ihtiyacı var.
ek olarak: ss ambient obscurance'in olduğu bir yerde ayrıca ss ambient occlusion desteklemek gereksiz. zira obscurance occlusion'dan daha gelişmiş bir teknik.
kapalı ve karanlık mekanda bloom'un da yaratacağı pek bir ambians yok, üstelik her frame de fazladan post-process efekt hesaplamak demek.
3d modellerin bir kısmı doğru modellenmiş, ancak uygulama oldukça eksik. ayrıca anlaşıldığı kadarıyla modellerin poligonları çok fazla.
yahu oyuna basladım, şansıma karşımdakı masada anahtar gordum. aldım gerı döndüm bitti :DD 20 saniye. oda alma tuşunu hemen bulamadım felan o yüzden. evde denmez zaten 2 gözlü bi otel odası. diğer denemelerimde saldıran paylayço ya isteseniz bile yakalanmak zor. basuru var yürüyemiyor sanki. :D
Muhteşem derken?Heme sağda anahtarı buldum ve çıktım. Oyun bitti. İndirmem ve kurmam 1 dakika bitirmem 30 saniye sürdü.Ayrıca palyoçaları modelleme içinden geçmesi saçma olmuş. Hikâyede 0. Pardon ama neyi süper?Programlamacıların ellerine sağlık. Diğerlerine bir şey diyemiyeceğim.
aslına bakılırsa oyun çok ilkel elbette, ancak gameplay açısından pek eksiği yok. animasyonlu beden, raycast, gui, random item spawn, müzik.
elbette bir oyun diyebilmek için yüklü miktarda 3d sanatsal içeriğe ihtiyacı var.
ek olarak: ss ambient obscurance'in olduğu bir yerde ayrıca ss ambient occlusion desteklemek gereksiz. zira obscurance occlusion'dan daha gelişmiş bir teknik.
kapalı ve karanlık mekanda bloom'un da yaratacağı pek bir ambians yok, üstelik her frame de fazladan post-process efekt hesaplamak demek.
3d modellerin bir kısmı doğru modellenmiş, ancak uygulama oldukça eksik. ayrıca anlaşıldığı kadarıyla modellerin poligonları çok fazla.