Oyun endüstrisinin geldiği nokta
Crystal Dynamics yapımcısı Scot Amos, Eurogamer'a verdiği demeçte geçen senenin hit oyunlarından Tomb Raider'ın ancak Aralık ayının sonlarına doğru giderini tamamen karşıladığı ve gelir getirmeye başlar hale geldiğini belirtti. Square Enix'in kötü giden finanssal çizgisi, 100 milyon dolarlık oyun bütçesiyle birleşince ünlü dağıtımcı Lara'dan çıkış haftasında 5 milyon satmasını beklemiş.
Zira oyunun kârlı olması için gereken rakam bu. Fakat Tomb Raider (aslında hiç de kötü olmayan) 3.4 milyon ünite rakamında kalınca, biraz kaşlar çatılmış. Amos'a göre bu serinin geleceğini etkilemiyor. Square çoktan devam oyunu için yeşil ışığı yakmış, Definitive Edition'a desteğini veriyor vaziyette. Bakalım Definitive Edition nasıl satacak? Ne dersiniz?