Ubisoft'un yeni ses getiren oyunu The Division 2, geride bıraktığımız haftalarda PS4, Xbox One ve PC platformları için yayınlandı. İlk oyunla birlikte oyunculara güzel bir macera yaşatan yapım, devam oyunuyla ilk oyunda ortaya koyamadığı özellikleri oyunculara sundu. Detaylı açık dünyası ve aksiyonlu çatışma mekaniklerinin bulunduğu yapım, teknik açıdan temiz olsa da mekaniksel açıdan dengesizlikler içeriyordu. Ubisoft ise geçtiğimiz günlerde bu dengesizlikleri düzelteceğini belirtmişti. Dün ise beklenen denge yaması yayınlandı. Yayınlanan yeni yamayla birlikte oyunun PvP kısmı daha oynanabilir bir hale getirildi.
Artık oyunda PvP yapılabilir bir mekana girdiğiniz GS puanınız, 500'e sabitlenecek. Dark Zone bölgelerini ayıran geliştirici ekip, her Dark Zone bölgesinde bu değişikliği uygulamayacak. Diğer bir yandan artık PvP'de hipfire yaparken kritik hasar atmak da imkansız olacak. Eşya toplama mekaniğini de düzelten Ubisoft, oyuncuların daha az zorlayıcı bir şekilde eşya toplamasına imkan sağlayacak. Son olarak artık oyunda bir beceri kullanıp öldüğünüzde ve dirildiğinizde, ilgili becerinin dolum süresi sıfırlanıyordu. Yeni değişiklikten sonra bu durum da ortadan kalkmış oldu.
Division 2 için bu yama henüz yayınlanmadı sadece Mayıs ayına ertelenen Raid güncellemesiyle birlikte bu değişikliklerin geleceği belirtildi.Oyunun PTS serverları açıldı ve ilk olarak bu serverlarda test ediliyor.Mayıs ayındaki Title Update 3.0 ile bu denge yaması oyuna eklenecek.