• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

The Witcher 3'e PC vs PS4 karşılaştırma videosu! Yorumları - (139) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 14.07.2025 20:50
Kalan Karakter: 300 Gönder
khail
khail 27.05.2015 10:13
Üst sınıf bir PC sahibiyim. PS3 üm vardı miladı doldu diye sattım. Yakın bir zamanda PS4 alacağım. Fakat ikisininde fanı değilim. Çünkü;

Bende ikisinin de yeri çok çok ayrı. Karşılaştırma yapmakta bunun üstüne tartışmakta bence anlamsız. Sadece bir GTX970 fiyatına PS4 alındığının da altını çizmek gerekiyor. PS4 oyun fiyatlarımı? bu tamamiyle ülkemizin ayıbı. PC orijinal oyun fiyatlarının da artık PS4 den çok aşağıda olduğu da söylenemez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.05.2015 09:32
kullanılan pc'deki 2 ekran kartından sadece bir tanesinin 1200 tl civarında olduğunu da belirtmek lazım :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.05.2015 04:49
g2358 ve 750ti karşılaştırması da var, o da 30 fps ps4 kalitesinde oynatıyor. Demek ki PS4 bayağı güçsüzmüş. Çünkü toplamda 190 dolar falan ikisi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
TR_Emirhan
TR_Emirhan 23.05.2015 16:30
Bir çok ergene cevap olmuş bu oyun yok yeni nesil çöp filan diyorlardı. Optimizasyon iyi olduğunda çok yakın olduğunu görmüş olduk pc ve ps4'ün.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.05.2015 09:50
VESEMİRİN ATI PC DE BEYAZMIYDI
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.05.2015 09:46
o ekran kartı nedir laaa gtx 970 mi ? ps4 e haksızlık ediyorsun dostum haksız rekabet bu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.05.2015 11:18
Videolarda artık karşılaştırmada pek fark yaratmıyor. Viodenun youtube tarafından render edildiğini unutmayın. Ps4 grafikleri videodakinden çok daha güzel ayrıca pc nin grafikleride o video dankinden katlarca güzel. AA Draw distance grass ayarları pc her türlü daha üstün olur normal olarak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.05.2015 20:02
Gölge ayarı Çık Kısık Low ve medium arası Grass high medium arası foll zımbırtısı high kaplama kaliyesi Ultra değil sac zımbrtısı yok vs vs başka fark yok
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.05.2015 17:10
PS 4-de kolgeler iyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Maxpayne53
Maxpayne53 18.05.2015 17:26
Millet iyice sıyırdı. Bedeva avukatlık mesleğinde sanırım artık para veriyorlar. Pc ve konsol avukatlığını kendi üzerinize borç bildiniz yahu. Neyin kafasını yaşıyorsunuz, neyin peşindeşiniz halen anlamış değilim.

Yorumların çoğu oyun hakkında değil. Konsol pc çatışması hakkında.

Siz esas konuya geri dönün bence. Oyun konsolda da pc'de de kötü gözüküyor kanımca.

Son zamanlarda çıkan oyunlarda vaad edilen grafik kalitesi bir türlü verilemiyor. Eski oyun grafiği üzerine bir iki yenileme yapılıp piyasa sürülmüş gibi bir durum var.

Her iki platform da grafik olarak çok geri bir görünüm sunuyor.

Bu da oyun programcılarının kolaya kaçarak milyonları cebe indirdiğinin bir göstergesi bana göre. Bu duruma bir dur demek lazım.

Büyük vaadler ile gösterilen ağızları açık bıraktıran o grafiklerle oynamak için pc veya konsollara verilen paralar boşu boşuna veriliyor. Görsel güzellikte, donanım ne kadar güzel olursa olsun, iş gene grafik programcılarına düşüyor. İşlerini iyi yapmadıkları sürece milyarlar versen görüntü güzel olmaz.

Tadı kötü olan veya bayat balığı istediğin şekilde pişir tadı güzel olmayaktır. :D

Tabi şimdi herşey grafik mi diyenler olacaktır. Doğrudur konu da önemli konu ve oynanış güzelse grafik pek de önemli olmuyor ama ben çok iyi bir donanıma sahipsem güzel grafik de isterim. Katılan olabilir olmayabilir.


Velhasıl konsol pc çatışmasını kenara bırakında esas konuşulması gerekenleri konuşun.

Unutmayın ki eğer kişi bir fikri kafaya koyduysa mümkün değil onu değiştiremezsiniz. Sadece sayfalar süren tartışmalar ortaya çıkar. Ve her devasında da her iki kişi kendini haklı çıkartacak gerekçeler öne sürer bu böyle gider. :)
Yanıtla
Maxpayne53
Maxpayne53 21.05.2015 13:29
Burada karşılatırılması gereken oyunun iki platformdaki grafiklerinin nasıl gözüktüğü. Yorumların çoğunu ve buna benzer diğer konulardaki yorumları okuduysan eğer herkes bir taraf bilgisayarı bir tarafda konsolun üstün özelliği yada düşük yönlerini anlatmaktan bir hal olmuş. Özellikler şu tarz yorumlar sıkıcı olmaya başladı.Misal: " Konsolcular dahılın pc sizin konsolu ezmiş." Ya da Pcler tonla para veriyorsunuz ama konsol ile aldığınız performans ve görüntü kalitesi aynı" gibi. Dikkat ettiysen burada yerden yere vurulan oyunun grafik kalitesi değil. Direkt konsol veya pc.

Elbette konsol ve pc arasındaki oyunun grafik kalitesi hakkında konuşacaz. Birinde daha iyi veya kötü gözükebilir. Grafik kalitesi o kadar da göreceli bir kavram değil. Kötüyse iyi diyecek halimiz yok ama işte yapılan bu kötü yorumu kişi kendine yapılmış gibi algılayıp kendini haklı çıkartana kadar konsol veya pc üzerinden tartışmaya girdiğinde sorun orada başlıyor.

Demek istediğim şey de tam olarak bu. Oyunun konsol ve pc grafik kalitesi hakkında sabaha kadar yazışalım. Olması gereken de bu ama yanlış anlaşılmasın. Tartışacağımız şey grafiklerin kalitesi hakkında olacak.

Misal bir ağacın uzaktan çizim kalitesi, Ağacın yere vuran gölgesi ayağın yapraklarının kendi üzerinde oluşturduğu gölge, Güneşin ağaç üzerinde yaptığı yansıma efekti iki platformada nasıl gözüküyor bunları tartışacaz.

Bana göre yukarıda saydığım bir çok şey iki platformda da pek iyi değil. Çok özensiz hazırlanmışlar.

Ama işte pc'de kötü konsolda daha iyi gözüken bir özelliği pc de daha iyi olduğunu karşı tarafa kabul ettirmeye çalışmak gereksiz bir tartışma ki bu noktadan sonra zaten oyun unutulup iki platformu karşılaştırılması savaşına dönülüyor.

Bilmem anlatabildim mi anlatmak istedikleri mi :)
MK Okuru
MK Okuru 20.05.2015 17:16
ARKADAŞ KARŞILAŞTIRILAN OYUN İKİ OYUN DEĞİL Kİ PC VS PS4 NEYİN TARTIŞMASINI YAPMALARINI BEKLİYORSUN ANLAYAMADIM :D
RainCollector
RainCollector 19.05.2015 01:49
Herkes oyun mükemmeeeeel , susun olum oyun 10/10 aldı harikaa derken ben ,''Hiçbir oyun o puanı hakedemeyecek ,hak edemez diyordum ve şişirilmiş puanların ve grafiklerin çıktıgında sanıldıgının aksini göstereceğini , grafiklerin %30 kadar gerileyeceğini''söylüyordumm..

Ama burda birçok 10-18'e kadar çocuklarımız , oyunu attıgı 100lerce post ile öve öve bitiremediler..

Buyrun grafik :-) Çimlerin,otların yakın , ağaçlarınsa uzak çizim mesafesi sulu boyayla çizilmiş gibiydi..Far Cry 4 bu konuda Witcher 3'e ders verir emin olun..

Hııı esas konu grafiklerin tanıtıldıgı kadar mükemmel olmaması değil , esas konu bir oyun 10/10 alacak kadar iyi olamayacak olması... 10/10 alması oyunun kusursuz oldugunu söylemektir..Senaryo gerçekten o kadar iyi mi ? Herkesi kendine hayran bırakırmı ? Kiii Witcher 2'den hatırladıgım kadarıyla senaryo bana agır gelmiş ve sıkılmıştım halbukü oyunun puanları 90 küsürlarda seyrediyordu..Zevk meselesi..Söyleyeceğim şu ki hiçbir oyun kusursuz olamaz.

Yarın oyun elime geçicek , umarım grafikleri affettirecek kadar iyi bir senaryoya sahip olur , oynanış yeterince iyi gördüm ama sadece bu oyun için konuşuyorum diğer oyunların ki vasattı..

Son olarak umarım Güncellemeyle veya sürpriz bir çıkışla Türkçe dile kavuşur oyun ..Çünkü RPG türü ömrünü birazda anlaşılırlıktan kazanır..
portakallılahmacun
portakallılahmacun 18.05.2015 22:28
Çok doğru. Aylardır hava atıyorlardı yok oyunumuzun görselliği harika, yok hayran kalacaksınız. Şimdi karşımıza çıkan şey görsellik olarak sıradan bir RPG oyunundan çok da fazlası değil. CD Projekt bile böyle yapıyorsa artık hiçbir oyun firmasına güvenmeyelim biz yani...
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 21:35
Ağzına sağlık,her konunun altında o saçma sapan tartışmayı görmekten bıktım usandım.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 20:21
Altına imzamı atarım.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 19:10
işin en kötü tarafı pc oyunu yapan firma serinin son oyununu konsol port yapmaya karar vermesi low da ultra da baktım aynı meret çok fark yok yane fiyasyko bence ps4 oyuncusu için iyi ama pc ye 3000 5000tl veren adama hakarettir bu...
Kalan Karakter: 300 Gönder
Chyrellos
Chyrellos 21.05.2015 10:36
Uzun zamandır merlın okuyucusuyum.sırf yorum yazmak ıcın uyelik olusturdum.
PC VS konsol hıc bıtmedı bıtmeyecek .
4k TV + ps4 +4.000 tl lık bır pc var .
The Wicther 3 de hıçbir fark yok . tabı pcdekı oyun korsan oldugu ıcın pek bır fark yaratıcagınıda sanmıyorum.
oyun oynamak zevk meselesıdir. FPS tarzı oyun ben ps4 de oynuyorum zevkımıde alıyorum he kontrol bakımından belki pc daha rahatttır ama bir yerde PLAYERLİK.dedigim gibi zevkler ve renkler tartısılmaz.Wow veya strateji tarzı oyunları konsolda oynayamıyacagımıza göre pc nınde kendıne ait yeri var. sonuc olarak bu boş tartısma hıc bır zaman bıtmeyecek.
Bu tartısmaları sadece hayatı boyunca pc oynayan ınsanlar tabıkı pc .Konsol da oynayan ınsanlar tabıkı konsol fan boyluğu yapacaktır .ama 2 sıne bırden sahıpsenız TARTISMANIN GERCEKTEN YERSIZ OLDUĞUNU BİLİYORSUNUZ DEMEKTİR!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
RainCollector
RainCollector 18.05.2015 12:15
Şimdi birazdan ''HAYIR fark var , PC'ler harika , 4K 4K '' cılar gelir beyler :-) Memnunum 1300+170=4000TL bilgisayara eş performans :D Teşekkürler SONY ve CD project.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.05.2015 09:07
TİŞİKİRLİR SİPİRMİN
Neomancan
Neomancan 20.05.2015 23:17
@12:29 skypım crowny8800 eklemezsen ergen ezmesisin
MK Okuru
MK Okuru 20.05.2015 12:29
Neomancan skype den eklemek istermisin ? ekran paylaşı mı yapayım sana ? kapagı güzelce yerleştiriyim sana. kapak kime dönmüş o güzel gözlerinle görürüsün kardeşim.
Neomancan
Neomancan 20.05.2015 10:41
@04:33 hayal ettiğin müttedce yaşarsın. gözlerini kapatınca aynı fullde oynuyo gibi hissediyorsundur eminim. kapak sana döndü bu arada.
MK Okuru
MK Okuru 20.05.2015 04:33
09.35 te yazan arkadaşım. O sistemle 1080p de bile fulleyemezsin üzülme demişssinde. Üzülen yok burada arkadaşım. aynen dedigim cıktı. 1080p de sadece Uzaktaki nesneleri görme ayarını high yaptım. Diger tüm ayarlar ultrada 60 fps alıyorum. Bu da sana güzel bir kapak olsun :)
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 18:12
ya şu siteyi uzun zamandır takip ediyorum bu rain collector gibi saçma sapan uyuz edici ukalaca yorum yapan adam görmedim
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 11:14
RainCollector, çok güzel anlatmışsın mevzuyu, fakat PC fanboyluğu hastalıktır ne yazık ki. Grafiklerin aynı olduğunu görmelerine rağmen kabul etmezler. Ayrıca rahatlık ve fiyat açıısndan PS4'ün daha avantajlı olduğunu anlamamak için direnirler. Hadi PC fanboyları bana da -1 basın, sayınızı görelim.
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 11:00
Bıktım şu konsol bebeleriden, pc fanbolarından. Neyin kavgası arkadaş rahatınıza bakın. Oyunun grafikleri çöp!
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 09:35
@18:33 o sistemle 1080pde bile fulleyemezsin. 4000 tl bayılmışsın ama psden çok az kalite üstte oynayabilirsin sadece. Üzülme, herkesin başına gelir.
RainCollector
RainCollector 19.05.2015 01:30
Sen oyunu 4K gibi aşırı bir seviyede oynayamacaksan konuşmayacaksın..Başkalarının üstünden hava atmak nasıl birşeydir abicim.. , ''Ben mediumda anca oynayacagım .. onu boşver de PC 4K oynatıyor :D'' aynı böylesin abicim..Başkasının arabasını göstererek hava atan birini gördün mü ? Bunun ''nesnesini'' değiştirdiğimiz taktirde örneğini verdiğim durumu sen yapıyorsun ? Sırf yediremeyince ''Bu yorumu şikayet et'' basıyorsun :D Büyüde gel abicim hadi şimdi git başka zaman gel.
TR_Emirhan
TR_Emirhan 19.05.2015 00:54
oyuna çok vermişsin biz arkadaşla aldık bro psn kardeşliği arkadaş us hesabı var oradan aldık adam başı 70tl gibi bir şeye denk geldi.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 19:44
4000 tlmi 1900 tl ye gecen sene sistem dizdim 1080p 60-70 fps oyun deneyimim var+2k 30-40 fps hangi 4000 tl hangi eş performans
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 18:33
Neomancan gtx 970 . Intel i7 4790k . 8 gb ram . Msi gaming i5 . 120 gb ssd. Bu sisteme sahibim arkadasim. 28 yasindayim calisiyorum param var cok sukur. Senin konsolunda hic bir zaman goremeyecegin gorsel kaliteleri gordum gorucem. O yuzden dandik konsolunla bas edemezsin benimle sen
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:50
RainCollector ilk yorumunda '1300+170=4000TL bilgisayara eş performans' yazmışsın sonra 4k-60fps diyince 'Sen oynayacak mısın o kalitede :D','Varsın 60FPS olmasın' demişsin benim bu oyunu bu kalitede oynayamam veya senin daha ucuza memnun olmam bilgisiyarla eş performans olduğunu göstermez :D
Neomancan
Neomancan 18.05.2015 15:38
@14:31 sen lolde dotada 1080pde 60 fps görebilion mu o dandik pisinde onu de hele
RainCollector
RainCollector 18.05.2015 15:03
Şaka mısın diyen şahıs .. Sen oynayacak mısın o kalitede :D Hayır , ee ne konuşuyorsun :D Hadi yolunaa..60 FPS 30 FPS derdine düşmüşsünüz . Ben oyundan aldıgım zevke bakarım . Bloodborne 30 FPS'di , Ben öyle kral bir oyunu oynarken anca uzaktan baktınız . infamous 30fps'idi yine baktınız..Daha çoook bakacaksınız koçlar..Algılamamakla alakası yok 60FPS televizyon var . Hareketler daha hızlı algılanıyor . Fakat 30 FPS yeterince akıcı ve +30FPS için 3000TL fazladan niye vereyim ? Ayrıca o 3000TL zamanla yetmeyecek iken ? Kafanızın basamayacagı şeylere şekil A ve B deki gibi cevaplar vermeyin...Bu kişiler belli şekillerde tespit edilebilir..

''4K-60FPS'' gibi kendilerinin bile kullanamadıgı terimleri kullanırlar genelde :D

Varsın 60FPS olmasın 30FPS ile 3000 belki 4000 Lira daha ucuza oynarım o aradaki farkla giderim 20-30 tane oyun alırım(çıkacaklar dahil)
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:52
Birazcık teklonojiden anlasaydın keşke ya. Biraz bilgin olsa şu anki Kolların Grafiksel olarak 3 4 yıl geriden takip ettiğini bilirdin.Donanım haberden mesut çevik'in Yorumlarını dinlersen 4000 liralık bir pc nin kol u ezip yerin dibine sokacağını bilirdin. Git adamı dinle biraz.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:31
1080p de 30 fps oynayacak artı olarak. Bunlara 60 fps haram zaten. Konsolları aldılar bi 60 fps göremediler. 30 fps ye baka baka 60 nedir unuttular. Sorsan şimdi 30 ile 60 arasında insan gözü algılayamıyor falan derler gariplerim :D
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:42
Sen şaka mısın kardeşim 1080p ile 4k arasında ki farkı bilmiyomuş gibi bilgisayara eş perfermosn yazmışsın o 4000tl yi veren adam 4k tv sinde 60 fps o oyunu oynayacak sen 4kat daha düşük çözünürlük ile 1080p tv de oynayacaksın arasında büyük bir fark var
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.05.2015 06:38
Cd project resmen tüm platformlarda oyunu eşit tutmayı başarmış. Evet pc çok daha iyi grafikleri gösterebilir ama sanırım bunu cd project yapmak istemedi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.05.2015 17:13
AYNEN BURDA KİMSE FİYATTAN BAHSETMİYOR 1200-1500 CİVARI OLAN PS4 VE KARŞISINDA NEREDEYSE 5000-7000 CİVARINDA PC BU YARIŞI KİMİN KAZANDIĞI BELLİ
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 23:52
fps i nasıl anlıyoruz ya ne demek oyunda fps
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.05.2015 15:55
Yılın Komedi Filmine Adaysın hacı
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 23:21
arada fark olmamasinin nedeni grafiklerin maksimum olarak ps4 un kaldirabilecegi kadar olması. Hicbir studyo pc nin grafiklerini yuksek tutup ps4 yada xbone un "kaldirabilecegi kadar" grafikte yapmaz, yaparsa valve yapar(hl3)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 18:41
Project Cars % 95 oranla en çok konsolda satmıştı. Bu oyunda en çok konsolda satar. Fahiş fiyatlı pcler mikroskop ile fark arıyorsunuz :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 17:31
O degil de bu PC'cilerin sesi kesildi sanki. Hahaha ne oldu lan? ama Master Race bizimkisi! Master Race! diye agliyordunuz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
erwin jo
erwin jo 19.05.2015 12:02
burda herşeyden önce oyun firmaları çok hatalı madem gösterdiğiniz özellikleri nitelikleri veremiceksiniz insanları galyana getirmeyin he herşey grafikmi tabiki değil bu tarz oyunlarda senaryo oyun içi akış olmadıktan sonra istediği kadar grafik olsun al çöpe at eğer grafik istiyorsannız witcherın sinematik videosu yayınlandı bir cadıyı yok ettiği evet ben oyun içi grafik olarak onu görmek istiyorum he ona da 10 yılmı var artık bilemem..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 11:10
İkisi de eşit pc'ciler havalanmayın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 00:05
Karşılaştırma yapılabilmesi için 4k ekran üzerinden izlenmeli kaçınızda 4k monitör var?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 11:08
Sorsak 4k monitör nedir bilmezsin, tutturmuşsunuz bir 4k monitör diye. İşte basbaya PC ile PS4 aynı olmuş, 4k monitör ile izleyince aynı olan grafikler bir anda muhteşemleşecek gibi bir hayalin falan mı var?
Kalan Karakter: 300 Gönder
hakande84
hakande84 19.05.2015 03:17
Arkadaşlar, oyunu şu anda test etmek doğru. Yaması geldi, NVIDIA sürücüsü geldi. Bunlar olmadan aynı oyun olabilir. Bunlardan sonra görmek lazım. Bir gerçek var. Oyunu üç platformda da satın aldım. İkisini Bilkom'dan, CE olan XBOX One sürümünü Amazon'dan aldım. Diyeceğim tek şey şu. Oyun aşağı yukarı aynı. Bu, kötülemek değil. PS4'te grafikler şahane. PC'de de öyle. Yamaları çektim şu anda deniyorum. Su detaylarında iyileşmeler var. Kesinlikle alan derinliği süper oyunda. Ben şahsen hayran kaldım. GOTY geldi diyebilirim. Ancak siz oynayın, kendiniz karar verin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 02:20
Eskiden insanlar bir oyunu pc'de mi konsolda mı oynamak istediklerine başka kriterlere göre karar verirdi. Bakıyorum da bir hırstır almış yürümüş PC'de mi daha iyi görünüyor, konsolda mı diye. Kimse de dememiş ki ben bu oyunu klavye mousela ya da kolla oynamaktan keyif alıyorum. Yazık ne diyeyim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 18:22
Ben PS4 teki Almanca yazı dışında fark göremedim :D
Yanıtla
RainCollector
RainCollector 19.05.2015 01:34
Yoruma eksi verenleri çözemedim .. Her kimlerse konsollarla ilgili atılmış her yoruma ''dislike'' basmış..Yediremeyenler kendini bu yönle belirtiyorlar..Yarın resmi olarak açıldıgında herkes PC'nin sanıldıgı kadar üstün olmadıgını görecekler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.05.2015 01:12
bitmeyen eziyet konsol pc tartışması
aynı oyun işte hiç fark yok
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
skypeultra
skypeultra 19.05.2015 00:56
PC ci gençlik sizler alın bin ile ikibin TL arası ekran kartı PS4 ile aynı grafikleri yakalarsınız. Anladığınız bu çünkü.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
TR_Emirhan
TR_Emirhan 19.05.2015 00:42
Doğruysa oyun yapımcıların büyük kısmı yalan olmuştur. Net yani arada fark yok gibi bir şey. Herkesin dediği gibi 512mb ram ile o Uncharted gibi bir oyun geliyorsa yeni nesilde de harikalar yaratılıyormuş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
SaFKaN3162
SaFKaN3162 19.05.2015 00:23
Pc'nin ışıklandırması her oyunda kendini gösteriyor fakat ps4 le arasında bu sefer büyük bir fark yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 23:28
küvetteki o ayak nedir öyle ya yasyağlı pasparlak pürüzsüz bol ışıklı kaygan ../bari sinamaikte yapmayın ya..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 23:09
Sırf bu sistem en az 4000tl birde bunu 4K'da oynayacağını düşünürsek bu sistemin üstüne 3000tl'daha katmamız gerek ancak bu şekilde 4K+60FPS performans elde ederiz.

Ayrıca;
Bu kadar ince bir farka 2800tl daha vermek bence çok gereksiz.
4000tl'lik PC=Playstation 4(1200tl)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 22:53
Pc nin verdigi zevkle ps4un verdigi zevk farkli ps4ciddi pc korsan far bu oyunda eglenmek istiyosan pc der giderim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Hunharium
Hunharium 18.05.2015 22:43
Keşke birazcık fark etseniz konsolda da pc'de de grafikler kısılmış. Trailer'lardaki hali yok. Fakat biz burda oturup konsol vs pc yapıyoruz. Hem pc pahalı diye geçinip durmayın. Lütfen yahu. Steamda 80 lira olan "D&R'da 55 lira" oyun(Aral olmasa çok daha hoş olucak) PSN'de 188 lira. Lütfen dostlar aynı oyun aynı kalite -veya çok küçük farklarla-. 100 lira fark ödüyorsunuz oyun başına. Farkında nasıl değilsiniz anlamış değilim. Bari konsol zengin işi diyinde biz zorda kalalım. Lütfen kendinizi küçük düşürmeyin. Sizi düşündüğümden diyorum bak, hoş olmuyor yani. Kazıklanıyormuşsunuz gibi geliyor, oyuncuya yapılmamalı diyorum. En azından bir oyuncu kardeşliği vardı eskiden yeni nesil onuda katletti haydi hayırlısı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:42
PCde graifk kısılmış çok bariz
Yanıtla
TR_Emirhan
TR_Emirhan 18.05.2015 22:41
aynen bro ps4 harbi aynı gibi ancak bencede kısılma olabilir. Bu kadar yakın olacağını tahmin etmiyordum :D
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 17:36
tabi kesin öyledir hahah :) İyi oyun optimizasyonu olduğunda PS4 akar bu videoda kanıtı :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
portakallılahmacun
portakallılahmacun 18.05.2015 22:32
PC ve PS4'ün tamamen aynı görünmesine mi şaşırsam yoksa oyunun yapımcıların abarttığının yarısı kadar bile güzel görünmediğine mi şaşırsam bilemedim. Şu an gördüğüm şey sıradan bir RPG'nin grafiklerinden fazla değil hani. Bu muydu?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 22:13
grafikler pc'de daha iyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 21:50
Göze çarpan tek şey PC nin 60fps; PS4 ün 30fps olması, fakat kaldı ki kullanılan PC ile PS4 ün fiyat farkı da oradan geliyor. Yanılıyorsam düzeltin kullanılan PC nin yerine 3 tane PS4 alınır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Drunkenstein
Drunkenstein 18.05.2015 21:50
oyun 2015'de çıkan ve üst düzey bir oyun için kötü görünüyor. bunun konsolla pc'yle alakası yok. doku kalitesi kötü değil çok kötü. witcher 2'nin ormanı çok çok daha güzel görünüyordu. atmosfer bayık. hikayenin güzel biteceğinden şüphemiz yok ama witcher serisi için böyle bir görsellik gerçekten çok ilginç.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 21:14
PC fanboyu bir arkadaş hiç üşenmemiş 76 yorumu da tek tek okumuş, PS4 ve PC aynı diyenlere -1 basmış, buna rağmen PC daha iyidir diyenlere +1 basmış. Rica ediyorum şöyle işsizlikler yapmayın. Videoyu durdurup durdurup dikkatle izledim, PC ve PS4 grafikleri tamamen aynı. Benim tercihim PS4'den yana.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 20:36
96'dan beri pc oyunucusuyum. Konsolları pek sevemedim, serbestlik istediğimden ancak God of War, Bloodborne gibi oyunları çok beğeniyorum onu da belirteyim. Grafikler bariz kısılmış. 4K filan hikaye, şu an için tıraş. Canımı sıkan, kalite farkı olmasın diye pc'ye yapılan üvey evlat muamelesi...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 20:14
videoyu izlediğimde ilk aklıma gelen ps4 sahipleri titan x, invidia, x11, shadow quality falan düşünmeden ve uygun bi fiyata bu oyunu oynayacaklar.pc sahipleri ise çok çok yüksek mebla ödeyerek yine bu şekilde oynayacaklar.ps4 ün piyasaya yeni girdiğini düşünürsek gayet mantıklı ps4 bence
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 20:05
Amerikada ''GLORİOUS PC GAMING MASTER RACE''
Merlin Kazanında ''HAHA EZİK PSCİLER HAHAHA''
çocuk dolu la.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 18:40
Konsolcular grafiklerin iyi olmasindan degil pc nin grafiklerinin beklenildigi gibi olmamasina seviniyor. Yani cidden sizde asagilik kompleksi fln mi var. Grafiklerimiz guzel diyen bi adam yok. Tum konsulcular toplanmis ''pc iyi degil ahahahah '' diye yorum atmislar. Ilginc.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 18:27
Karşılaştırma yapılan sisteme bak ps4e bak yuhh yaaa böyle bir sisteme böylemi altta kalınır yazık yaa valla pc yi satıcam alıcam ps4 yaaa sistemi sürekli yenilemektense konsol daha iyi ;) artık pes ediyorum arkadaşlar konsol alıcam bende :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 18:14
ahaha ne oldu pc fanboylari zuhahaha aciyorum yahu sizlere.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mertmurat
mertmurat 18.05.2015 16:53
pc de çok küçük bir fark var. ama 3000 liraya pc dizmeye değmez sanırım o fark :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:42
Aga ben PC'ciyim ama kimse bol keseden atmasın Terrain Quality(FOD) hariç çok az fark var. PC biraz daha keskin o kadar. PC zaten daha iyi olacak da 1200TL'ye (min. PS4 fiyatı) kimse PS4'teki bu grafiği alamaz PC'de kusura bakmayın.(1200TL kasa fiyatı monitör hariç. TV'yi karıştırmayın şimdi)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:24
Olm siz deli misiniz? Niye bu kadar kaptırıyonuz kendinizi bu işler isteyen konsolda oynar isteyen pc de, hayatta herşey kişinin kendi zevki ve alım gücüyle alakalı bu kadar tutucu olmayın küçücük olaylarda bile karşınızdakini kategorize etmeyin kim nasıl zevk alıyosa öyle oynasın size ne olm?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:16
Valla abartılacak bir görsel fark olacağını sanmıyorum.. Herkes kafasına göre keyifli bir şekilde oynasın, o iyi bu kötü anlamsız bir tartışma. Adam gibi optimize edilmiş olsun da gerisi hikaye.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 16:06
Karşılaştırma 1080p üstünden yapılmış konsolcular yorumlarda sevinmiş pc ile aynı performans diye o sistem bu oyunu 4k 60 fps açar ama konsol en fazla 1080p 30 fps açar.4K 60fps ile 1080p 30fps aynı preformans aynı grafik diyorsanız tamamen fanboyluğunuzdandır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
durates
durates 18.05.2015 15:41
oyunlar ps4 e göre yapılıyor. Xbox one da çözünürlük düşürülüyor. pc de kaliteden feragat ediliyor ve zaten her pc maks ayarlarda oynamaya müsait değil. 3 platformda farklı grafik beklemek mantıklı değil zaten adamlar fark oluşturmamaya çalışıyorlar. Bu yüzden bence referans ps4 dür. pc de ya da bir platformda çok farklı grafik ortaya çıkaran hem çok emek harcar hem de kendi ayağına sıkar!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Neomancan
Neomancan 18.05.2015 15:40
karşılaştırma için kullanılan pisi tr pisi oyuncularının %5inde var sadece orası da ayrı :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
fakcakaya
fakcakaya 18.05.2015 15:31
herzaman her oyun pc de daha iyidir...1080p full detay,bu ekran kartları, 144hz lik oyuncu monitörleri,nvidia lightboost ve g-sync teknolojisi 2k,4k...bunlar konsoldamı var kardeşim...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
thebarbarian
thebarbarian 18.05.2015 15:30
Beyler herkesin unuttuğu bir konu var. Bu oyun dx12 destekli. Şuan çıktığında performans ve grafik açısından beklentimizi gideremesede çıkacak olan modlar yamalar belirli bir düzeye getirecektir. Oynanış süresi zaten yan görevlerle birlikte 100 saati bulan bir açık dünya oyunu. İnsanlar görev yapmadan yaratık kesicek yada yan görevleri yapacak, ki denildiğine göre yaklaşık 30 farklı sonu olan bir oyun. Bitirsek bile tekrar oynanabilecek. Bu yüzden dx12 geldiğinde pcye çöp diyen arkadaşlar performansın ve grafiğin ne olduğunu o zaman görücekler.

Not: Bir ay önceye kadar ps4'üm vardı. Satıp ekran kartı aldım, iyikide öyle yapmışım..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:12
önce pc sisteminlerinisi yazinda ona göre konusun ,

yok downgrade yemis mis , yüksek kalite olsa ne yazar sizin cöp pc'leriniz 30Fps'yi görsun önce low ayarda , sükredersiniz ;D

---

Video da sadece minimal farklar var ,
Oyun pc'de 60 fps , Ps4'de 30 Fps oldugu apacik.
Fakat ikiside cok iyi.
Yanıtla
thebarbarian
thebarbarian 18.05.2015 15:25
çöp pcler falan bence çok saçma 2000 liralık pc ps4 ten daha iyi performans ve grafik vericektir merak etme sen ayrıca buna çıkacak olan yamaların bazıları oyunun direk grafiklerinede etki edecek ve kimse şunu unutmasın ki bu oyunun dx12 desteği var bu demek oluyorki performans ve grafik artışı dx12 çıkınca kat kat artacak o yüzden daha fazla konuşmaya gerek yok çöp pcde 60 fps ps4 ayarlarında oynanacak
Kalan Karakter: 300 Gönder
ryuzaki
ryuzaki 18.05.2015 15:13
Nasıl fark yok arkadaşlar. bariz fark var. Pc'de ultra grafiklerde gerald ilk bölümde beyaz atı takip ediyor. Ps4 nasıl 30 fps 1080p sonuç kahverengi at. Bu farķı nasıl gormuyorsunuz arkadaşlar. Adamlar 4k beyaz at yapmiş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:57
PC versiyonu çok büyük bir hayal kırıklığı ve optimizasyon iyi değil. Yabancı sitelerde yıkılıyor

Hem Bloodborne hem de bu kalitede Witcher 3 oynatan PS4 iyi iş çıkartmıştır

Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:39
Kimse erken konuşupta cenesini yormasın. Bu videonun herhangi bir resmiyeti yok. Herhangi bir troll de olabilir. Aksam oyun cıkıyor hep beraber görücez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:17
pc de duman daha yumuşak, anti-aliasing kendini belli ediyor ve çizim uzaklığı 2 katı. onun dışında cidden hiç bir fark yok :/
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:16
ilk defa ps4 um olduguna sevindim :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:17
Şu yukardaki sistemi kurmak en az 5000 TL ye patlar nasıl oluyorda 1500 TL lik konsolla hiç fark olmuyor anlamıyorum.
Yanıtla
Skrillex
Skrillex 18.05.2015 14:12
CDPR'ye oyunu tüm platformlarda eşit grafik sunun ki konsolda satabilelim diye teşvik primi verdiler, yoksa pc'ye 2013 videosundaki gibi çıkacaktı, bu seferde konsolcular çıkıp "LAN BİZE THE WITCHER 1 Mİ OYNATIYORSUNUZ ADAMLARDAKİ GRAFİKLERE BAKIN" diye ayaklanacaktı, konsol devri kapanacaktı, satışları duracaktı ve firmalar iflasa kadar gidecekti, bu hareket hayat kurtarıcı yani.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 14:01
o pc.konsol sistemi farklıdır.verimlidir.pc de fiyatının avantajlarınırı gösteriyor ama.çözünürlük.korsan mod.türkçe yama..:)
DevilsKiss
DevilsKiss 18.05.2015 13:52
O sistem oyunu 4k açacak güçte arada 4 kat çözünürlük farkı 2 katta fps farkı var.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:30
Para her zaman her şeye çözüm olmuyor maalesef asduashfusahd..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:18
video fake değilse eğer downgradelerin sebebi belli oldu arada ki uçurumu kapamak... Birileri dicek ki downgrade yemese çalıştırabilcektin sanki vs vs sen de bende yok diye kimsede olmucak değil mesela ben 60 fps downgrade yerine 30-40 fps daha iyi efek tercih ederim
Yanıtla
Skrillex
Skrillex 18.05.2015 14:11
Boşver kardeşim konsol fanboyları hala hd7870'e denk gpu'larıyla gtx980 ile kafa tutmaya çalışsınlar cahillik napalım :D

Zaten 2013 videosu pc'ye çıkıp, 2015 videosuda konsola çıksa kim alırdı konsolu? satışları durdurulurdu, birde öyle bakmak lazım.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:38
ne alaka nvidia downgrade ile ne işi olur aksine geçen seneki videosunda nvidia oyun içi özel efektleri tanıttı kendi sitesinde üstelik bu downgrade olayı kesin eminim nvidiayı çok fena rahatsız edecek bekleyin görün bir firma bu riske girmez heleki 3d ekran üreticisi... cdproject pc ye tokat attı
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:18
Oyun en pahalı kartları istiyor Nvidia bizi kandırdı diyeceğinize hala konsol ile uğraşıyorsunuz. CD Projekt'in Nvidia ile anlaşması var.
Oyunun Ultrasını Nvidia şişirdi, ayarladı ve kartlarına optimize ettirmiştir. Downgrade olduysa Nvidia yüzünden olmuştur.
RainCollector
RainCollector 18.05.2015 12:21
Bir de böyle tiplerde var tabi..Konsolların eşitliğini kabul edemiyorlar..Sonuçta PC'den port yapılıyor değil mi ? Eee
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:31
:D :D

https://www.youtube.com/watch?v=uDilcyyyKJM
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:22
Şu oyunu ultrada oynamak için 5 bin liralık pc topladım. Her ay 550 lira taksit ödüyorum. Maddi acıdan zora sokuyor acıkcası. Peki medium ayarlar ile ultra ayarların arasında cok fark olmaması sacmalık kesinlikle. Herneyse aksam cıkacak oyun bi görecegiz. Bu video gercek mi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:19
Anlamadıgım mantıgımın almadıgı nokta şu benim. Konsolda medium high ayarlar arası oynatıyorken Pcden alınan görüntü ultra uber ayarlar. Bu iki ayar arasındaki farkın cok olmaması ilginc. Şimdi burada Pc de ultra calıstıramayacak adamlarında sevinmesi lazım. Cünkü mediumda bile güzel görüntü alacklr
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 13:17
Beyler arada 30 ve 60 fps farkı var. Artı olarak pc tabikide konsoldan daha iyi görüntü veriyor. Ayrıca oyun ilk gün yamasıyla beraber grafik kalitesini arttırıyor. Oyun bir cıksın karsılastırmalar o zaman olsun. Kimse erken konuşmasın burada.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
emc
emc 18.05.2015 12:46
O malum E3 Demoları mazide bir anı olarak kaldı denenize...
Ps4 belki biraz upscale edilmişlik var gibi fakat arada fark yok gibi en azından gidipte PS4 yerine, GTX 970 - GTX 980 aldırtacak kadar fark yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 09:55
Konsollar sağolsun downgrade yedi oyun PC'de de..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:31
Ben konsol sahibi değilim, oyunu pc de oynayacağım ama lütfen saçmalamayın pc sahipleri. Oyun ps4 için gayet iyi optimize edilmiş belli ki, bunun için ps4 ü suçlamak nedir :D
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:25
PC deki grafik ayarını Cd Projekt ve Nvidia ayarlıyor. Ultra diye aşırı beklentilere sokup oyuncuları kandırdılar ve kart sattılar. Saf PC fanboylarının zaafından yararlandılar. konsolların hiçbir şuçu yok.
Kıytırık Evolve bile kartların vramını doldurmuştu. PC de aşırı beklentilere girmeyin
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:21

Ben katılıyorum bu düşünceye sonuçta oyunun downgrade yediği kesin bir gerçek bunu konsola bağlamak -hele bu videodan sonra- konsolu karalamak değil düz mantık
RainCollector
RainCollector 18.05.2015 12:11
Adamlar ''hımm ps4 de yeterince iyimiş'' demiyorda downgrade yedi diyor..Türünüz tükenir inşallah :-) Konsol sahibi olmak çok güzel be.
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:45
Adam doğru söylüyor kendi tipine bak bi sen :D
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:43
Aynen bi de bu kafa var :D
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:43
Bide böyle tipler var tabi
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:27
Elimde ps4 ve sağlam pc var. PS4 deki grafikler fazlasıyla yeterli fakat PC lere çok büyük ayıp olmuş. Oyun dünyasına yapılan en büyük ayıp downgradedir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
snatural
snatural 18.05.2015 12:27
benim anlamadığım bu pc vs konsol olayı neden bu kadar popüler? xbox ve ps yi kıyaslarsınız tamam da pc biraz absürt değil mi? demek istediğim şu: pc fiyatı ile konsol fiyatlarını göz önüne alırsak pek tabii pc alan herkes konsol da alabilir.. yani insanların konsol yerine pc tercih etmesinin sebebi oynama tarzıdır.. mesela ben konsolların oyun kolunu kullanamıyorum.. beceremiyorum napayım.. pes bile oynayamıyorum.. pc tercihimin tek sebebi klavye mouse.. sonuç böyle olunca tartışacak ne var anlamıyorum..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 12:13
bu gibi oyunlar pc oyunculuğunu geri bırakan tek şey işte yok korsan geyiyi bilmem ne olay bu işte konsolcular para versin de nolursa olsun yoksa nvidia ekran kartı satmış satmamış yapımcının karı yok denecek kadar az pcde artık pc gaming is dead rip kısaca next gen konsol bile vasat şu grafike bak
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Fewertyx
Fewertyx 18.05.2015 12:09
İlk gün yaması ;)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Daadsy
Daadsy 18.05.2015 12:04
Belliki o pc sistemi bu oyunu 4k açmak için toplanmış bir sistem. 1080p 60 kare oynatmak için değil. Biraz tutarsız olmuş açıkcası.
Eğer bu değerde oynayacaksam bu oyunu bu konfigürasyonun yarısı bir pc zaten iş görecektir.

uzun lafın kısası hem pc hemde konsol oyuncularını mutlu edecek adamlar. Tüm platformlara güzel optimize edilmiş belliki.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:47
PS4'te Bloodborne, infamous ss ve Wicther 3 oynamak varken fark göreyim diye 10 bin TL ye pc toplayıp göremeyip çıldırıp etrafa saldıran pc fanboyların dramı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:45
anti alaasing ps4 daha atın tüyleri ps4 te daha iyi ps4 le pc arasında fark yok ve böle bi sistemin pc olarak ps4 kafa tutamıyor bu fiyata pc almam ps4 alarım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:28
Fark falan yok işte. PC ve nvidia oyuncuları kandırdı birtürlü istenilen grafiği veremediler. ultra diye aşırı beklentilere sokup kart sattılar, sonra hiçbir sistemde iyi performans veremeyince downgrade ettiler...

Bu oyun da en çok PS4' te satar. Kimse minimal fark göreyim diye 4000 dolar vermez
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:21
Saçmalamayın ya o sistem o oyunu 4k da açar neden 1080p de karşılaştırıyorlar anlamadım 4k ile 1080 p yi karşılaştırsalar o zaman fark dağlar kadar olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 11:03
Gölge ve ışıklandırmalarada pc bir tık önde.Asıl önemli olan şu bu saatten sonra pc oyuncularının düşünmesi gereken bu kadar para harcadıkları sisteme değermi.çok daha uygun fiyata konsol varken ve neredeyse aynı grafikleri sunabilen bir sistem.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:57
şu evrenin gözünden az biraz sıyrılın da kulak verin, CD Projekt oyunun müzikleri için bile deli gibi vakit harcamış hala neyin tatavasını yapıyorsunuz

https://www.youtube.com/watch?v=JtrO06pTqmg
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
susunx1
susunx1 18.05.2015 10:42
Ben bu sekilde fark tam olarak belli degil ikisininde boyutu kuculuyor orijinal videolarinq bakmak lazim pc deki sistem gereksibimleri ile ps 4 aynimi adamlar demek pc ye iyi optimize etmemisler ozaman
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:27
çimleri gösterip duruyor ikisinde de kötü anladık
çok da önemli değil ama
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:22
Büyük fark yok ama atla gittiği sahnede gölgelerde gözle görülür bir fark var
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:22
iki adet gtx970 ekran kartı 2700 tl eder.sadece ekran kartı fiyatı ile ps4 ve bir sürü oyun alınır.pc için değer mi?ama bu bir zevk meselesi,bazen pc de çok çekici geliyor.neden ps4 aldım diyorsunuz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Maxpayne53
Maxpayne53 18.05.2015 10:09
Hem PC hem de PS4 de grafik rezalet. -_- PC'de görüntüler biraz daha net gibi gözüküyor.

Netliği daha iyi açıklamak gerekirse misal:

PC : 5 üzerinden 4
PS4: ise 3.5
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:08
Olmuş :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:07
Hahahaha :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:02
oyunun bu şekilde çıkacağına inanmıyorum GTA5 in konsol ve PC arasında ki farkı bu kadar bariz iken hem de
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 10:02
sadece ramlerle işlemci 2000 tl yuh ps4 her türlü mantıklı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 09:56
aralarında kesinlikle fark yok. gerçekten şaşırtıcı.

fark yok denecek kadar azdan bile az. yani o kadar benziyor.

birisi 5000tl üzeri - diğeri 1400 + 180'de oyun olsun. ::S
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
KONSOLKAHİNİ
KONSOLKAHİNİ 18.05.2015 09:52
bence fena degıl..cok derine ınersenız evet pc tabi ki önde..

ama genel görüntü olarak aynı.önemlı olan oyunun tat vermesi.

bence bir dark souls etmez.saten oyun genel olarak assasins creed tarzı..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 09:45
adamlar PS4 versyonunun pcnin medium ayarlarına deng geleceğini ta başından dediler. bu video neyin dalgası. Milleti böyle vaatlerle kandırıyorlar oyunlar çıkınca hayal kırıklıkları oluyor. inandırıcı değil. ki oyunu ultra ayarlarda açmak için yapılan testlerde adamlar gforce titanX kullanıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.05.2015 09:43
sıfır fark
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • 1486 TL'lik Oyun Ste...
  • 600 TL'lik Savaş Oyu...
  • Zombi Temalı Co-Op O...
  • 763 TL’lik Uzay Stra...
  • The Last of Us 2’nin...
  • Dying Light 2 Ekibi ...
  • Steam’in Gücü Oyuncu...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.