Baştan söyleyelim, aşırı zor.
Nintendo 64'ün eskimeyen klasiklerinden Super Mario 64, halen speedrun topluluğunda bir hayli popüler ve modlanma açısından geniş bir oyun olarak biliniyor.. Birkaç ay öncesinde çevrimiçi modu çıkarmayı başaran hayranlardan, bu sefer ise FPS modu geldi.
Yan etkiler: baş dönmesi, hızlı hareketler ve nostalji
Popüler mod yapımcısı
Kaze Emanuar,
Super Mario 64'ü değiştirerek
FPS-platform oyunu haline getirmeyi başardı.
Emülatörde de sorunsuzca çalışan moda
buradan ulaşabilirsiniz.
Kaze'in belirttiğine göre kamera,
Mario nereye bakarsa ona göre değişiyor, yani
Bowser bölümleri ve aşırı platform becerileri isteyen bölümler bir hayli
zor. Hiçbir şekilde görüntüden dolayı atladığınız platformu göremiyor ve yanlışlıkla aşağı düşüyorsunuz. Yetmezmiş gibi,
kamera, daha önce böyle bir konseptte kullanılmadığı için yakın olan duvarları ve zeminleri
görünmez olarak gösteriyor. Yani imkansız, fakat başarılmayacak bir şey değil.
Speedrun deneyimli oyuncular, çoğu rotayı ezberlediği için modu oynarken pek sorun yaşamıyorlar.
Kaze, Super Mario 64'ün FPS modunu göstermek için özel bir videoyu kanalında yayınladı. Videodan da anlaşılacağı gibi bu modu oynamak hem sabır hem de el çabukluğu istiyor.