Bethesda'nın Starfield ile bilim kurgu oyunlarına getirdiği yenilik, gelecekteki güncellemeler için No Man's Sky'a ilham kaynağı olabilir.
Bu oyun, Bethesda'nın 25 yıldır geliştirdiği ilk yeni oyun olacak ve stüdyonun denenmiş ve doğrulanmış formülünü tamamen yeni bir türle birleştirerek birçok olasılık sunuyor. Bilim kurgu hayranlarının isteyebileceği her şeye sahip gibi görünüyor ve birçok mekanizması tüm türün geleceğine ilham verebilir.
Starfield'ın tanıttığı özelliklerden biri, oyunculara araçlarının her yönü üzerinde neredeyse sınırsız kontrol sağlayan kapsamlı bir gemi özelleştirme mekaniği. Bu çok sayıda seçenek, oyunculara daha fazla geri dönme nedeni sunacak ve Starfield'a çokça tekrar oynanabilirlik katacak. Bu özellik, Elite Dangerous ve Star Citizen gibi oyunlar da dahil olmak üzere çok az sayıda bilim kurgu oyununda bulunsa da, Bethesda'nın bunu değiştirmesi umuluyor. Ek olarak Hello Games'in No Man's Sky için mükemmel bir eklenti gibi görünüyor.
No Man's Sky, Starfield özelliklerinden ilham alabilir
No Man's Sky, başlangıcından bu yana uzun bir yol katetti ve stüdyonun oyunu daha da genişletme planları olduğu görülüyor. Başlangıç durumu birçok istenilen özelliği eksik bıraktı. Ancak Hello Games, oyunu en iyi hâle getirme konusunda kararlı. No Man's Sky zamanla en büyük bilim kurgu oyunlarından biri haline geldi. Bu oyun türünü sevenler için tam anlamıyla mükemmel bir deneyim sunuyor ve stüdyo daha büyük güncellemeler için plan yaparken oyunun geleceği daha parlak görünüyor.
Hello Games, sadece No Man's Sky oyun döngüsüne sayısız yeni mekanik getirmedi, aynı zamanda oyuncuların galaksisinin içinde nasıl ifade edeceklerine karar verme özgürlüğünü de verdi. Oyuncular No Man's Sky'da gösterişli üsler inşa edebilir, karakterlerini özelleştirebilir, dev araçların içini tasarlayabilir, görev için en iyi görünümlü araçları seçebilir ve yolculukları sırasında geniş bir araç yelpazesi satın alabilirler. Ancak Hello Games bunu bir adım daha ileriye taşıyabilir.
Starfield, oyuncuların neredeyse gemilerinin her yönünü özelleştirmelerine izin verecek ve No Man's Sky'ın bu özellikten ilham alması gerekiyor. Oyun, oyuncuların galaksisinin içinde istedikleri her şeyi yapabileceği kavramı etrafında şekilleniyor gibi görünüyor. Oyuncuların gemilerinin nasıl görüneceğine sınırlı kontrol sahibi olmaları, bu fikre ters gibi görünse de, gelecekteki bir güncelleme ile bu durum düzeltilmeyi bekliyor olabilir.
Bu biraz çalışma gerektirebilir. Ancak oyuncuların No Man's Sky'da kendi kişisel gemilerini inşa etmelerine izin vermek harika bir değişiklik olabilir. Kokpitini seçebilmeli, kanatlarını özelleştirebilmeli, iticilerini seçebilmeli ve hatta iniş takımlarının nasıl görüneceğine bile karar verebilmeliler. Bakalım Hello Games nasıl bir karar verecek.