Souls oyunlarının yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, Rockstar tarzı hikaye odaklı oyun yapmak istediğini açıkladı. Hikaye anlatımından çok oynanış mekaniğine odaklanan Miyazaki, zorlu oyunlar yapması ile biliniyor. Miyazaki oyunlarında hikaye genelde oyunun ana unsuru olmuyor, oyunun hikayesi oyuncuya alt metinler ve karakterler arası diyaloglarla verilmeye çalışılıyor. Demon’s Souls, Dark Souls serisi, Bloodborne, ve son olarak da Sekiro: Shadows Die Twice'da bu hikaye anlatımını gördük. Ancak Miyazaki bu durumu değiştirmeye oldukça hevesli görünüyor.
Hırvatistan'da gerçekleştirilen Reboot Develop adlı bir etkinliğe katılan Hidetaka Miyazaki, daha çok hikaye anlatımına odaklanan bir geliştirme düşüncesinde olduğunu paylaştı. Başka bir şey denemek istediğini söyleyen Miyazaki, Red Dead Redemption 2'yi örnek olarak gösterdi. Anlatı odaklı bir oyun yapmak istediğinin altını çizen Miyazaki, bazen kendi ekibinin bile yaptığı oyunların hikayesini tam olarak anlamadığını esprili bir şekilde dile getirdi.
Miyazaki'nin kafasında nasıl bir oyun var şimdilik bunu kestirmek güç. Karanlık hikayeler anlatmayı seven yapımcının yeni projesini sabırsızlıkla bekliyoruz.
Bu saatten sonra başka oyunda oynayasım yok..