Skyrim'e gelen modların onu ne hale getirdiğini yıllardır görüyoruz. Kimileri oyunda devasa değişiklikler yaparken, kimileri de oynanabilirlik için önemli düzenlemeleri beraberinde getiriyor. Bu da yapımın sürekli olarak devam edebilmesine olanak tanıyor. Myrkur Games'te çevre tasarımcısı olarak çalışan Christian Gomm, Unreal Engine 5 motoru ile The Elder Scrolls: Skyrim'de bulunan Riverwood'u baştan yarattı. Karşımıza çıkan görüntüler oldukça etkileyici.
Skyrim'in baştan tasarlanma aşamasında, objeler için 100.000 ile 15 milyon arasında poligon kullanan sanatçı, görüntü kalitesini artırabilmek için Fotogrametri ve Nanite yazılımlarını da birlikte kullanmış. Sadece birkaç gün gibi kısa sürede oluşturulan içeriği, hazır fotoğraf taramaları ve çeşitli kütüphaneleri kullanarak oluşturduğunu söyleyen tasarımcı, aslında Unreal Engine 5 motoru ile ne kadar ileri gidilebileceğini gösterebilmek için oldukça başarılı bir çalışma hazırlamış.
Unutmadan belirtmek gerekiyor ki bu gördüğünüz aslında oluşturulan içeriğin tam kalitesi değil. Youtube'un sıkıştırmasından kaynaklı oluşan görüntü kayıplarının olmadığını düşünürsek, aslında çok daha kaliteli bir görsel şölene sahip.
Keşke, Unreal Engine 5 motoru ile hazırlanmış, Skyrim oyununu oynayabilme şansına sahip olabilseydik.
Sanatçının çalışmalarının yüksek kaliteli görsellerine buradan ulaşabilirsiniz.